Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-06-21, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fucka
Lättare att dumpa kroppen, man är sjuk i huvudet eller så har man bara tittat för mycket på film.

Dock verkar det ju inte varit dom största ljushuvudena som varit i farten, har en gemensam vän på Facebook och han har förklarat att det är white trash i sitt esse.

Vilka är WT här, alla fyra eller bara de två som är begärda häktade?
Citera
2014-06-21, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jerkstore
Sjukt. Undrar vart hon styckade kroppen. Det är ju inte direkt enkelt att bara skära en kropp i olika bitar.
Skulle gissa att hon använde en yxa eller liknande, lite lättare än med en kökskniv.
Styckningen borde skett i lägenheten hon blev mördad i, i duschen eller badkaret kanske för att kunna städa upp efter sig?
Styckningen är antagligen endast i syfte att transportera kroppen lättare, tror inte hon/dom skulle dra ut kroppen i skogen och sedan stycka den.
Citera
2014-06-21, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrFantasticMan
Tror att Jonna är hel, fysiskt iaf.

Haha, menade Lovisa.
Citera
2014-06-21, 23:17
Medlem
Expels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jerkstore
Sjukt. Undrar vart hon styckade kroppen. Det är ju inte direkt enkelt att bara skära en kropp i olika bitar.
Kroppen måste ha luktat en hel del, speciellt när man kommer till magen så måste det ha luktat förbannat mycket.
Jag vet när man håller på med djur så är magen den värsta delen, luktar något enormt.

Antar att dom troligtvis styckade kroppen ute på landsbygden någonstans.
Citera
2014-06-21, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nie
Den här JA vad har du mer att säga om honom?
En normal kille med fullt normal familj, han är väl ingen ängel kanske men har inte hört att han varit våldsam ialla fall. Mina ungdomar är inga änglar heller men inte kriminella för det
Citera
Medlem
Citat:
Transportstyckning. Verkar som att Jonna styckat kroppen och den man som är begärd häktad nu för skyddande av brottsling kan ha hjälpt henne att förflytta kroppsdelar. Rätt så vidrigt.

Var meningen kanske att dölja mordet och gömma kroppsdelarna. Men förr eller senare hade BO ändå blivit saknad och då hade kopplingen till GM kommit fram.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Expel
Kroppen måste ha luktat en hel del, speciellt när man kommer till magen så måste det ha luktat förbannat mycket.
Jag vet när man håller på med djur så är magen den värsta delen, luktar något enormt.

Du tror att bägge två styckade Lovi*a?
Citera
2014-06-21, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elma67
Återigen, varför är du nyfiken? om du inte bor här så vad har du för intresse av det? eller är du bara nyfiken på skandaler? räcker det inte som det är nu? timme ut och timme in med alla spekulationer, uthängningar av människor, snokande efter var deras familjer bor etc etc. Lägger du ner lika mycket tid när något händer på din ort? vi som bor här och känner/vet vilka offret är och deras familjer har nog ändå som det är.

Ett sätt att slippa en massa spekulationer på är att berätta vad man vet, då behöver folk inte spekulera.
Jag bryr mig inte det minsta om var hennes anhöriga bor, vad dem heter, vad dem äter till middag osv, däremot ska jag lusläsa FUP:en när den släpps då jag tycker det är intressant att försöka förstå hur en sjuk persons hjärna fungerar mm.
Citera
2014-06-21, 23:20
Medlem
Citat:
En normal kille med fullt normal familj, han är väl ingen ängel kanske men har inte hört att han varit våldsam ialla fall. Mina ungdomar är inga änglar heller men inte kriminella för det

Ingen ängel säger du. Vad har han varit inblandad i då. Typ snatterier eller super han och lever om eller vad gör han som inte gör honom till en ängel då?
Citera
2014-06-21, 23:23
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Expel

Lär dig av professor Persson hur man transportstyckar, 4 min. Magen behöver inte öppnas.
https://www.youtube.com/watch?v=0JqCIm8EBZA
Citera
2014-06-21, 23:30
Medlem
Citat:
Ingen ängel säger du. Vad har han varit inblandad i då. Typ snatterier eller super han och lever om eller vad gör han som inte gör honom till en ängel då?
Festar med kompisar, har väl kört för fort och såna saker. Inget som jag skulle koppla till en våldsam styckmördare precis.
Citera
2014-06-21, 23:39
Medlem
Citat:
Festar med kompisar, har väl kört för fort och såna saker. Inget som jag skulle koppla till en våldsam styckmördare precis.

Festat och kört för fort var ju inte så farligt. Men han är ju inte misstänkt för att ha styckmördat någon heller.

Hur var han med tjejer då. Träffade han ofta tjejer och dumpade dem efter att ha haft sex och så då? Eller var han mer för förhållanden och var han den trogna typen då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in