Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-06-21, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elma67
frågan är om det inte är åtalbart att lämna ut personer så här som ni har gjort, ni har dessutom lämnat ut fel person? underbart.

Jag har endast hittat denna Jonathan på alla länkar till sidan, inte någon annan.
Citera
2014-06-21, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Då väntar vi på att höra från dig var det har hänt och hur.
Återigen, varför är du nyfiken? om du inte bor här så vad har du för intresse av det? eller är du bara nyfiken på skandaler? räcker det inte som det är nu? timme ut och timme in med alla spekulationer, uthängningar av människor, snokande efter var deras familjer bor etc etc. Lägger du ner lika mycket tid när något händer på din ort? vi som bor här och känner/vet vilka offret är och deras familjer har nog ändå som det är.
Citera
2014-06-21, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Jag har endast hittat denna Jonathan på alla länkar till sidan, inte någon annan.
Någon skrev tidigare att det var länkat till fel Jonathan, därav mitt inlägg.
Citera
Medlem
Plastk0tt3s avatar
Kan någon länka LLs instagram? Hittar den inte när jag söker på för & efternamn..
Citera
Medlem
Citat:
Enligt media så är det Kumlaborna som är häktade, JA är släppt. -bor i Askersund och hoppas på nyheter att JA är hemma.

Citat:
offret bodde i samma länga iof så det kan lika gärna vara i hennes lägenhet vilket jag har hört av 90% säker källa. Väntar på besked om JA är släppt än. Jag hoppas och tror innerligt att han är oskyldig till det här.

Citat:
Hör nyss fått veta att JA ialla fall inte haft någon fb på länge.

Den här JA vad har du mer att säga om honom?
Citera
2014-06-21, 23:01
Medlem
Citat:
Återigen, varför är du nyfiken? om du inte bor här så vad har du för intresse av det? eller är du bara nyfiken på skandaler? räcker det inte som det är nu? timme ut och timme in med alla spekulationer, uthängningar av människor, snokande efter var deras familjer bor etc etc. Lägger du ner lika mycket tid när något händer på din ort? vi som bor här och känner/vet vilka offret är och deras familjer har nog ändå som det är.
Men om du tycker det är nog som det är...varför är du då här inne själv och både läser och skriver?
Citera
2014-06-21, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plastk0tt3
Kan någon länka LLs instagram? Hittar den inte när jag söker på för & efternamn..

Sök på efternamnet före förnamnet.
Citera
2014-06-21, 23:06
Medlem
Jerkstores avatar
Någon som kan förklara varför man väljer att stycka en kropp? Skiljer såklart från fall till fall men brukar ju finnas någon generell förklaring till olika tillvägagångssätt vid mord.
Citera
2014-06-21, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jerkstore
Någon som kan förklara varför man väljer att stycka en kropp? Skiljer såklart från fall till fall men brukar ju finnas någon generell förklaring till olika tillvägagångssätt vid mord.

Transportstyckning. Verkar som att Jonna styckat kroppen och den man som är begärd häktad nu för skyddande av brottsling kan ha hjälpt henne att förflytta kroppsdelar. Rätt så vidrigt.
Citera
2014-06-21, 23:09
Medlem
Jerkstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nie
Transportstyckning. Verkar som att Jonna styckat kroppen och den man som är begärd häktad nu för skyddande av brottsling kan ha hjälpt henne att förflytta kroppsdelar. Rätt så vidrigt.
Sjukt. Undrar vart hon styckade kroppen. Det är ju inte direkt enkelt att bara skära en kropp i olika bitar.
Citera
2014-06-21, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrFantasticMan
Att JN är släppt omkullkastar kvällens teori som jag hade efter att ha fått information om vad JA gjorde under tidpunkten för brottet samt under onsdagseftermiddagen/kvällen.

Jag lägger ner spekulationerna och läser vidare för kan man inte ens lita på information som kommer från BO släkt och anhöriga om JA´s förehavanden den aktuella tiden då kan man f*n inte lita på något.

Fullständigt onödigt för dig att yppa någonting om detta om du inte tänker dela med dig av din teori.
Citera
2014-06-21, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jerkstore
Lättare att dumpa kroppen, man är sjuk i huvudet eller så har man bara tittat för mycket på film.

Dock verkar det ju inte varit dom största ljushuvudena som varit i farten, har en gemensam vän på Facebook och han har förklarat att det är white trash i sitt esse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in