Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-06-21, 02:55
  #721
Medlem
När sågs BO senast vid liv?
Citera
2014-06-21, 03:11
  #722
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hull
Jag såg det nu. Jag skummar igenom bilderna så snabbt att jag inte tog mig tid att läsa den. Det var först efter den bilden som jag insåg hur mycket information man kan hämta från alla de inläggen hon gjort. Hela hennes liv finns där, från 28 Maj 2007 till 17 Jan 2010.

Det är en annan egenskap svenskt folk som heter Jaqckline, Melody, Tindra,Vanessa, Liam Kevin, Tim, Vincent osv. också har.
Man vill kompensera sitt andefattiga liv genom att synas på nätet. WT-termen används lite väl slarvigt numera, men den är givetvis högst närvarande hos dessa individer.

De går också att känna igen genom överdrivet många piercings, tatueringar ( gärna något asiatiskt visdomsord på underarmen som förmodligen betyder dumma jävla viting eller nåt likanade. Ens egna barns namn går också bra och såklart trampstampen in svanken på kvinnor), handlar kläderna på Dressman. Förkärlek till äldre Volvo-bilar gäller.
__________________
Senast redigerad av glendale 2014-06-21 kl. 03:19.
Citera
2014-06-21, 07:26
  #723
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hull
Du har givetvis rätt. internetpsykoanalys var menat med ironi. Det går inte att göra en korrekt analys utifrån information på internet utan tillgång till patienten i fråga.

Tackar för att du klargjorde tävlingslivet med häst, för det förstod jag inte. Nu förstår jag varför det ser mer brutalt ut än det kanske verkligen var. Låter riktigt tufft för en tjej ( och lite spännande för mig ) för att vara helt ärlig.

Det hade varit roligt att se en bild på dig med gips och sånt bara för att kunna jämföra men jag rekommenderar dig att INTE lägga upp något sådant här

Jag vet inte ens om MGM tävlade men hon red och man kan skada sig utan att tävla.

Nej självklart kommer jag inte lägga upp några bilder på mig. Google kan säkert leverera.
Citera
2014-06-21, 07:47
  #724
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glendale
Det är en annan egenskap svenskt folk som heter Jaqckline, Melody, Tindra,Vanessa, Liam Kevin, Tim, Vincent osv. också har.
Man vill kompensera sitt andefattiga liv genom att synas på nätet. WT-termen används lite väl slarvigt numera, men den är givetvis högst närvarande hos dessa individer.

De går också att känna igen genom överdrivet många piercings, tatueringar ( gärna något asiatiskt visdomsord på underarmen som förmodligen betyder dumma jävla viting eller nåt likanade. Ens egna barns namn går också bra och såklart trampstampen in svanken på kvinnor), handlar kläderna på Dressman. Förkärlek till äldre Volvo-bilar gäller.

Grundar du dig på samma sociologiska avhandling som den att män med namn som Jonny, Conny, Ronny, Sonny och Tony var överrepresenterade på kåken? Observera var, idag heter dom namn man knappt kan uttala.
Citera
2014-06-21, 09:30
  #725
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glendale
När sågs BO senast vid liv?
Ingen i tråden vet, verkar också oklart om JA, JN eller båda har släpps.
Citera
2014-06-21, 09:34
  #726
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glendale
När sågs BO senast vid liv?

Onsdag eftermiddag kl 15:00 lämnade hon sitt jobb enligt en uppgift i PM.
__________________
Senast redigerad av MrFantasticMan 2014-06-21 kl. 09:41.
Citera
2014-06-21, 09:40
  #727
Medlem
Vet någon om det finns något fordon beslagtagit ? Troligtvis är väl kroppen flyttad till fyndplatsen
Citera
2014-06-21, 09:46
  #728
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Ingen i tråden vet, verkar också oklart om JA, JN eller båda har släpps.
Jonathan sitter fortfarande.
Citera
2014-06-21, 09:55
  #729
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Ingen i tråden vet, verkar också oklart om JA, JN eller båda har släpps.
http://na.se/nyheter/orebro/1.253473...fornekar-brott
Här står det att paret sitter.
Citera
2014-06-21, 09:56
  #730
Medlem
enrosafisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFantasticMan
Onsdag eftermiddag kl 15:00 lämnade hon sitt jobb enligt en uppgift i PM.

"[...]De förstod att något inte stod rätt till när hennes arbetskamrater berättade att hon inte dykt upp till jobbet. När uppgifter om att en kvinna i samma ålder mördats i området, stod det klart för vännen att det var hennes vän."

http://www.expressen.se/nyheter/gran...ar-helt-sjukt/
Citera
2014-06-21, 09:58
  #731
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enrosafisk
"[...]De förstod att något inte stod rätt till när hennes arbetskamrater berättade att hon inte dykt upp till jobbet. När uppgifter om att en kvinna i samma ålder mördats i området, stod det klart för vännen att det var hennes vän."

http://www.expressen.se/nyheter/gran...ar-helt-sjukt/

Tack, då vet jag.

Bör väl ha varit Torsdagen hon inte kom till jobbet.. så Onsdag kl 15 så ska hon ha lämnat jobbet.
__________________
Senast redigerad av MrFantasticMan 2014-06-21 kl. 10:05.
Citera
2014-06-21, 10:43
  #732
Medlem
NAVYSEALTEAM6s avatar
http://www.expressen.se/nyheter/har-...ordet-i-kumla/

Måste bli psyket nästa för "paret" sjukt är ett milt ord.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback