Flashback bygger pepparkakshus!
2014-06-19, 18:33
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jujubee
Vet man hur länge sen det var J*nas och L gjorde slut, och hur långt deras förhållande var?

Har för mig det stod att hon var ett ex sen tre år.
Citera
2014-06-19, 18:36
Medlem
Mr EmComs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Måste vara synnerligen ovanligt med tre gärningsmän i ett svartsjukemord.
`
J*nna ringer sina två kompisar efter mordet och ber dom hjälpa till att dumpa några säckar. Dem visste kanske inte ens vad det var i..
En teori iaf..
Citera
2014-06-19, 18:39
Medlem
Huckelberryfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr EmCom
`
J*nna ringer sina två kompisar efter mordet och ber dom hjälpa till att dumpa några säckar. Dem visste kanske inte ens vad det var i..
En teori iaf..

Haha för man lär ju inte undra varför man ska dumpa säckar mitt ute i skogen då?
Citera
2014-06-19, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oocean
LL var iallafall vid liv för 4 dagar sedan enl ett inlägg på hennes väns Facebooksida där hon är taggad.

Vilken vän?
Citera
2014-06-19, 18:42
Medlem
Låt mig kalla detta för en teori då jag inte tänker röja min källa.

JH och JN har varit ihop men har ett struligt förhållande nu. JN bor fortfarande hos JH.

LL och JN strular.

JH får spel, tjejen ska inte vara redig någonstans, mördar och ber JA om hjälp.

JN är hemma på gården och blir anhållen som sig bör tillsammans med de andra i första skedet.
Citera
2014-06-19, 18:43
Medlem
Mr EmComs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huckelberryfin
Haha för man lär ju inte undra varför man ska dumpa säckar mitt ute i skogen då?

Paniken när dom inser att dom just begått giftefridsbrott eller vad det heter.

Har hört rykten om att gm, visste att BO sov över hos killen, åker dit efter han dragit till jobbet, mördar och styckar i badrummet, tvättar och städar i lägenheten, erkänner sedan när killen kommer hem. Vet dock inte om pojkvännen är den som är misstänkt för medhjälp.
Citera
2014-06-19, 18:44
Medlem
reemkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hannahj
Aftonbladet går ut med att hon är styckmördad. Fyfan
Å fy helvete, fick jag rätt i den långsökta tanken?! Fy fan. :-(
Citera
2014-06-19, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knut-Evert
Rätt.

J*nas och L*visa ska även enligt uppgifter ha varit ett par tidigare.

Men om J-nna och J-nathan är ett par, varför skulle de bry sig ifall J-nas varit ihop med L-visa.
Citera
2014-06-19, 18:45
Medlem
Mr EmComs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drebel
Låt mig kalla detta för en teori då jag inte tänker röja min källa.

JH och JN har varit ihop men har ett struligt förhållande nu. JN bor fortfarande hos JH.

LL och JN strular.

JH får spel, tjejen ska inte vara redig någonstans, mördar och ber JA om hjälp.

JN är hemma på gården och blir anhållen som sig bör tillsammans med de andra i första skedet.

Känns som vi har hört samma visa.
Citera
2014-06-19, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macca2013
Vilken vän?

Nikl*s P*rsson a e
Citera
2014-06-19, 18:57
Medlem
reemkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huckelberryfin
Jo d är väl sant... men om man dödar någon av en olycka så börjar man väl ändå inte o styckar upp kroppen? i mina öron och ögon rimmar det väldigt illa med styckdråp istället för styckmord.
Om man är en hyfsat "vanlig människa" som "råkar" dräpa nån för att man är vansinnigt förbannad eller så, kanske man grips av panik och i den sekunden far all vett och sans all världens väg...? Jag är helt övertygad om att helt vanlig är man nog inte om paniken leder till att man börjar stycka en kropp, de flesta skulle nog ringa 112 helt enkelt, men jag kan föreställa mig att somliga kan reagera så. Sen var de kanske knappast nyktra heller.
Citera
2014-06-19, 19:05
Medlem
Huckelberryfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reemka
Om man är en hyfsat "vanlig människa" som "råkar" dräpa nån för att man är vansinnigt förbannad eller så, kanske man grips av panik och i den sekunden far all vett och sans all världens väg...? Jag är helt övertygad om att helt vanlig är man nog inte om paniken leder till att man börjar stycka en kropp, de flesta skulle nog ringa 112 helt enkelt, men jag kan föreställa mig att somliga kan reagera så. Sen var de kanske knappast nyktra heller.

Nej man kan inte vara frisk på en fläk om man kan börja stycka en kropp... fan jag kan bara utgå från mig mig själv, men jag skippade helt enkelt biologilektionerna för jag inte ens klarade av att dissekera en bläckfisk där
Därför jag kanske har svårt att förstå hur man kan som "vanlig människa" börja stycka upp en människokropp...

Hur som helst så önskar jag dessa 3 GM om d nu är inblandade allt jävla ont i världen och en hemsk död till mötes... Samtidigt hoppas jag att deras familjer slipper bli indragna och få mottaga hot osv av folk nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in