Citat:
Ursprungligen postat av
VistaBlack
fyfan va sjukt...
men tycker inte hon ser ut att vara kapabel till ett sådant brott
oftast brukar man ju se på sådana personer att nåt inte är rätt
Min första tanke när första länkarna dök upp och man först trodde att hon var offret var att hennes kille såg trevlig ut på bilderna men hade onda ögon.
Jag har förstått i dessa trådar genom åren att det är svårt att se vem som är kapabel till vad. Jag tyckte t ex att KJ i VB-fallet såg visserligen efterbliven ut men ändå snäll och go. Sen när man läst om honom, läst FUP och hans förhör så inser man att man hade rätt med efterblivenkänslan och att han i 99% av tiden var väldigt snäll. Men vad gör det när man är ett sjukt monster en gång. En kille som inte lever i verkligheten hela tiden.
Det lär väl komma fram något liknande om de inblandade nu när väl tråden fått gå varm ett tag och lita på att Q kommer minsann att ta de dömdas parti oavsett hur uppenbart det kommer att vara vem som i slutändan är mördare. Allt för att tråden ska få sina poster.
Själv hoppas jag på ett snabbt erkännande så att brottsoffrets familj och vänner kan få ro och slippa se sjakaler jaga poster här med att smutskasta BO och 10 000 oskyldiga under trådens livstid.