2021-12-14, 21:07
Medlem
Vad är det som säger att han är svensk? En gul tröja bara, eller har jag missat något?
Citera
2021-12-14, 21:13
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanspippi
Vad är det som säger att han är svensk? En gul tröja bara, eller har jag missat något?

Det står Rasmus Alholm eller nåt i artikeln också.

Klubbjäveln gick ju av vid smällen, måste tagit ganska hårt ändå. Men killen mår efter omständigheterna bra står det också.

Kanske mer varför han gjorde det som får frågetecken
Citera
2021-12-14, 21:30
Medlem
mest sannolikt att det har hänt något tidigare

men det sker ju att folk gör saker helt utan anledning

Deveaux var väl bara totalt dum i huvudet?

https://www.youtube.com/watch?v=vfKPdcV7FIc
Citera
2021-12-15, 00:20
Medlem
– "Vi hade varit på varandra, fram och tillbaka, något som hade byggts upp under hela träningen. Sedan misstolkade jag situationen fullständigt och allt fick ett väldigt olyckligt utfall där jag gick efter honom och han efter puck."

Ett jävla psykfall med grova aggressionsproblem, precis vad jag misstänkte. Stäng av horungen på livstid, tack!
Citera
2021-12-15, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold.Svartneger
Vad gjorde han äns? Såg inte så värst farligt ut.

Crosscheckar i huvudet så nog dags för dig att skaffa glasögon.
Citera
2021-12-15, 03:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Franssonswe
– "Vi hade varit på varandra, fram och tillbaka, något som hade byggts upp under hela träningen. Sedan misstolkade jag situationen fullständigt och allt fick ett väldigt olyckligt utfall där jag gick efter honom och han efter puck."

Tror knappast man går ut med att någon varit i sängkammaren med frun..
Citera
2021-12-17, 19:35
Medlem
Faukess avatar
Rasmus Ahlholm har idag lämnat Storhamar. Ny klubb eller om han lägger ner karriären är inte officiellt.
Citera
2021-12-18, 04:07
Medlem
Dom kunde inte göra så mycket annat . Dessutom när det kommit en till video där Ahlholm slår ner en annan spelare på träning. En yngre spelare som hade grön tröja på sig för att undvika fysiskt spel då han var på väg tillbaka från skada. Intressant. Undrar vad hans problem är!?
Citera
2021-12-21, 20:07
Medlem
Slopa och skjuta upp är tydligen samma sak i sportbladets värld: https://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/OremGl/frolunda-slopar-hyllningen-till-lundqvist

Hur som helst, synd för Henke. Men förståeligt.
Citera
2022-02-13, 11:08
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Hittade ingen supportertråd?

Bra av Bofors som hade lite blinks nu precis i Jönköping. Supporterkulturen kanske inte är helt död inom hockeyn.
Citera
2022-02-13, 11:21
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Hittade ingen supportertråd?

Bra av Bofors som hade lite blinks nu precis i Jönköping. Supporterkulturen kanske inte är helt död inom hockeyn.
Jo, den är död. Det var bättre för.

https://m.youtube.com/watch?v=sOkqeA0RxY8
Citera
2022-02-13, 11:36
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Jo, den är död. Det var bättre för.

https://m.youtube.com/watch?v=sOkqeA0RxY8
Alltså, inget fel med atmosfären i det klippet men det är AIK-DIF, dvs två av landets största idrottsklubbar med en stor rivalitet från fotbollen. Har man verkligen hockey som sin primära passion i livet så får man ju se till att gå på matcher typ som HV borta och föra lite liv även där. Det verkar som att Bofors har den passionen. Sen kan det verka hur irrelevant som helst för en 08a men det handlar ju om att stödja sitt lokala lag. Jag kan respektera de som bränner för Bofors och de har ju även styrt upp box mot exempelvis Djurgården, så jag fattar inte varför de ska dödförklaras.

Ett tag följde jag Helsingborgs HC men det är bara att erkänna att jag har inte heller den här genuina passionen för hockey, så det har fallit ifrån lite när jag blivit äldre. Kanske samma sak för dig med ditt AIK, där fotbollen går före.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in