2023-06-09, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sportnorden12345
Haha, så kan det vara, för andra är det bara fotboll som gäller..

Själv är jag intresserad av det mesta faktiskt, vilket kanske blir lite för mycket ibland..

Då har du ett rent helvete när det är OS förstår jag
Citera
2023-06-09, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vellmann-Villmann
Då har du ett rent helvete när det är OS förstår jag

Haha, det finns ändå gränser, men eftersom Sommar-OS/Vinter-OS bara går vart fjärde år, så ser jag förstås en hel del, om jag är ledig..
Citera
2023-06-09, 19:20
Medlem
Citat:
Haha, det finns ändå gränser, men eftersom Sommar-OS/Vinter-OS bara går vart fjärde år, så ser jag förstås en hel del, om jag är ledig..

Ja har man så brett intresse så blir ju OS intressantare för mig har det inte varit ett riktigt OS sen 2014
Citera
2023-06-09, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vellmann-Villmann
Ja har man så brett intresse så blir ju OS intressantare för mig har det inte varit ett riktigt OS sen 2014

Nä, förstår det, dock kan jag säga att om man plockar bort längdskidor från Vinter-OS och friidrotten ifrån Sommar-OS, så dör halva mästerskapet för min del..
Citera
2023-06-09, 20:22
Medlem
Citat:
Nä, förstår det, dock kan jag säga att om man plockar bort längdskidor från Vinter-OS och friidrotten ifrån Sommar-OS, så dör halva mästerskapet för min del..

Ja det skulle bli väldigt märkligt, det är väl kring de sporterna som OS fundamenten läggs
Citera
2023-06-13, 11:50
Medlem
perry2s avatar
Brynäs går ut STORT på hemsidan om Förbud för KHL-spelare pga Rysslands anfallskrig

Borde ite Brynäs då bryta sponsorkontrakter med Mondelezägda Gevalia fortfarande är storsponsor

Gevalia o Marabou ägs båda av Mondelez som bedriver verksamhet i Ryssland och därigenom stöttar kriget.
Citera
2023-06-13, 12:12
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Brynäs går ut STORT på hemsidan om Förbud för KHL-spelare pga Rysslands anfallskrig

Borde ite Brynäs då bryta sponsorkontrakter med Mondelezägda Gevalia fortfarande är storsponsor

Gevalia o Marabou ägs båda av Mondelez som bedriver verksamhet i Ryssland och därigenom stöttar kriget.
Du borde skriva ett mail till dom och fråga det faktiskt. Hade varit intressant att höra vad du fick för svar.
Citera
2023-06-13, 12:25
Medlem
Citat:

Det skulle vara snyggt, men Brynäs lyckas alltid göra fel. De har troligen varken ekonomi eller kompetens för att lösa det. Gå ut stort är bara möjligt när det inte kostar något, så blir upp till alla Brynäsare att agera. Tex tejpa över det på tröjorna.
Senast redigerad av MitchRapp 2023-06-13 kl. 12:31.
Citera
2023-06-13, 12:45
Medlem
Citat:

Hittade inget om det på deras sida. Har de upptäckt sin blunder och tagit bort det?
Citera
2023-06-13, 12:51
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Hittade inget om det på deras sida. Har de upptäckt sin blunder och tagit bort det?

De verkar plocka bort det
Aftonbladet för 50 min sen
https://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttsport/sport/a/APWwKn/brynas-kan-infora-totalforbud-mot-khl-spelare

Anders Lindbäck har många KHL säsonger innan feb 22
Citera
2023-06-13, 12:52
Medlem
perry2s avatar
Brynäs Sveriges renast Matchtröja
Brynäs Sveriges solkigaste samvete

Malmö Sveriges Sämsta Ekonomi
Citera
2023-06-13, 12:54
Medlem
Citat:
De verkar plocka bort det
Aftonbladet för 50 min sen
https://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttsport/sport/a/APWwKn/brynas-kan-infora-totalforbud-mot-khl-spelare

Anders Lindbäck har många KHL säsonger innan feb 22

Ah, tack! Media har slagit upp det ganska stort i alla fall. Brynäs Brynäs
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in