Ja har man så brett intresse så blir ju OS intressantare för mig har det inte varit ett riktigt OS sen 2014
Nä, förstår det, dock kan jag säga att om man plockar bort längdskidor från Vinter-OS och friidrotten ifrån Sommar-OS, så dör halva mästerskapet för min del..
Nä, förstår det, dock kan jag säga att om man plockar bort längdskidor från Vinter-OS och friidrotten ifrån Sommar-OS, så dör halva mästerskapet för min del..
Ja det skulle bli väldigt märkligt, det är väl kring de sporterna som OS fundamenten läggs
Brynäs går ut STORT på hemsidan om Förbud för KHL-spelare pga Rysslands anfallskrig
Borde ite Brynäs då bryta sponsorkontrakter med Mondelezägda Gevalia fortfarande är storsponsor
Gevalia o Marabou ägs båda av Mondelez som bedriver verksamhet i Ryssland och därigenom stöttar kriget.
Det skulle vara snyggt, men Brynäs lyckas alltid göra fel. De har troligen varken ekonomi eller kompetens för att lösa det. Gå ut stort är bara möjligt när det inte kostar något, så blir upp till alla Brynäsare att agera. Tex tejpa över det på tröjorna.
Senast redigerad av MitchRapp 2023-06-13 kl. 12:31.