Citat:
Ursprungligen postat av
Pepsi901
Har haft problem med min S2a ett tag nu. Ibland har jag behövt ha laddaren i för att kunna starta den. Har jag inte haft laddaren i vid uppstart så har jag fått upp bilden på batteriet (precis som när telefonen laddar) sen har den försvunnit, kommit tillbaks osv, tills jag har plockat ut batteriet.
Idag dog telefonen helt plötsligt, försökte starta den men nu går det inte alls. Bilden på batteriet kommer upp, sen hänger den sig. Jag kommer dock in i download mode. Nu har telefonen legat sedan i morse. På displayen står det "Downloading... Do not turn of target" Den verkar ha hängt sig igen.
Någon som vet om detta går att lösa på något vis? Skiter i om telefonen klarar sig, men skulle gärna rädda mina bilder som finns på den
"Har haft problem med min S2a ett tag nu. Ibland har jag behövt ha laddaren i för att kunna starta den. Har jag inte haft laddaren i vid uppstart så har jag fått upp bilden på batteriet (precis som när telefonen laddar) sen har den försvunnit, kommit tillbaks osv, tills jag har plockat ut batteriet."
Min har också varit så.. i nått år. det som funkar är att man tar ut batteriet och startar om den. det hände bara ibland för mig dock att det betedde sig sådär. ibland kunde den slå av sig när den var i viloläge eller när den haka upp sig när jag tex surfa.
det andra du skrev har jag dock ingen aning om. aldrig hänt mig men prova och köp nytt batteri. när min mobil blev som allra konstigaste (slog av sig, haka upp sig, inte gick att ladda ordentligt) köpte jag nytt batteri och det funka finnemang i några månader. sen börja den bråka igen fast denna gång med laddningen.