2014-06-17, 08:27
Medlem
Hur länge brukar tuchen hålla på dom nyare mobilern
Citera
2014-06-17, 08:39
Medlem
OffensiveShits avatar
Wat?
Touchskärmen eller vad syftar du på?
Citera
2014-06-17, 08:44
Medlem
Irrelevantnames avatar
3 år och 4 månader. Sen går den sönder. Fabriksinställning.
Citera
2014-06-17, 09:46
Medlem
Haha ärliga svar tack ja hadde en catb15 förut som gav sig efter ett år denna gång vart det en runbo x6 hoppas den håller lite längre. Nerknarkade pundare undanbes att komentera
Citera
2014-06-19, 00:05
Medlem
Jag har aldrig hört om att touchen skulle sluta fungera om man inte tappar mobilen och spräcker skärmen vill säga..

haft min iPhone 3GS i ca 5 år nu, tappad sjukt många gånger, funkar fortfarande, även om mobilen e bra seg nu..

En ny Htc One X spräckte jag skärmen på, dock fortsatte touchen att fungera, endast så att det va svårare att se vad fan man gjorde på skärmen..

Tror verkligen inte du behöver oroa dig. Om det pajar efter ngra månader så är det ju en försäkringsfråga, inte mkt att snacka om då.
Citera
2014-06-20, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovesundberg23
Haha ärliga svar tack ja hadde en catb15 förut som gav sig efter ett år denna gång vart det en runbo x6 hoppas den håller lite längre. Nerknarkade pundare undanbes att komentera

Det är väl inte så konstigt att dina mobiler slutar fungera när du köper konstiga pundar mobiler.
Citera
2014-06-20, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paskliljan
Det är väl inte så konstigt att dina mobiler slutar fungera när du köper konstiga pundar mobiler.

Ja det här va ju väldigt väl formulerat och konstruktivt sagt. Inte så att du tävlar i retorik i paralympics?
Citera
2014-06-21, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axelsander
Ja det här va ju väldigt väl formulerat och konstruktivt sagt. Inte så att du tävlar i retorik i paralympics?

Ber om ursäkt om jag förolämpade dig personligen, herr stel. Jag försökte bara svara på hans fråga - Att om han köper skräp så får han skräp, svårare än så är det inte. Vill han att produkterna ska hålla längre så får han antingen betala mer, eller skaffa bättre skydd.

Ditt inlägg säger indirekt samma sak, att du aldrig varit med om att touchen slutar fungera. Det kan ju bero på att du inte har köpt skräp.
Citera
2014-06-21, 20:24
Medlem
Citat:
Ber om ursäkt om jag förolämpade dig personligen, herr stel. Jag försökte bara svara på hans fråga - Att om han köper skräp så får han skräp, svårare än så är det inte. Vill han att produkterna ska hålla längre så får han antingen betala mer, eller skaffa bättre skydd.

Ditt inlägg säger indirekt samma sak, att du aldrig varit med om att touchen slutar fungera. Det kan ju bero på att du inte har köpt skräp.

Nej jag godtar inte din ursäkt.

Ne visst, touchen har inte slutat fungera på min mobil, men att en mobil som ska vara extra tålig ur alla avseenden (HTC ONE X) får krossad skärm av att man tappar den från 30cm höjd, vad tyder det på då? Att det också är skräp? Och alla iphones som jämt och ständigt får krossade glas då? Eller alla Samsungs som exploderar? Ne idiot kommentar från dig.
Citera
2014-06-22, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axelsander
Nej jag godtar inte din ursäkt.

Jag var sarkastisk.

För övrigt så tar du verkligen åt dig av det jag skriver. Det är väl klart att mobiler tillslut går sönder om man tappar dem. Tappar man en Cat B15 så är den kapput direkt, mer än vad man kan säga om en HTC. Antingen så är du otroligt hänsynslös mot din mobil eller så tappar du den med flit - Om inte så fick du en defekt mobil som du borde ha lämnat in. Mina HTC mobiler kan jag göra vad jag vill med utan större skråmor.
Citera
2014-06-22, 13:39
Medlem
Citat:
Jag var sarkastisk.

För övrigt så tar du verkligen åt dig av det jag skriver. Det är väl klart att mobiler tillslut går sönder om man tappar dem. Tappar man en Cat B15 så är den kapput direkt, mer än vad man kan säga om en HTC. Antingen så är du otroligt hänsynslös mot din mobil eller så tappar du den med flit - Om inte så fick du en defekt mobil som du borde ha lämnat in. Mina HTC mobiler kan jag göra vad jag vill med utan större skråmor.

Jag var också sarkastisk..

Jag är alltid rädd om mina prylar, speciellt nya mobiler. Min Iphone 3gs har jag haft i 5 år, fått en del repor och tappat den massa gånger nu, men ingen spräckt skärm, den saknar ju även gorilla glass. Finns inget sätt att bevisa vilken höjd jag tappade min HTC från. Tror snarare att jag hade jävligt otur, one in a million typ. Men trotts det besviken på mobilen. Så jag sket i det. Insåg snabbt efteråt att jag ansåg att hela mobilen va korkat byggd och jävligt fittig ändå, så hamnade HTC tillsammans på min "NO-NO" lista med Samsung och Sony. Blir en Motorola nästa gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in