Citat:
Ursprungligen postat av
Paskliljan
Jag var sarkastisk.
För övrigt så tar du verkligen åt dig av det jag skriver. Det är väl klart att mobiler tillslut går sönder om man tappar dem. Tappar man en Cat B15 så är den kapput direkt, mer än vad man kan säga om en HTC. Antingen så är du otroligt hänsynslös mot din mobil eller så tappar du den med flit - Om inte så fick du en defekt mobil som du borde ha lämnat in. Mina HTC mobiler kan jag göra vad jag vill med utan större skråmor.
Jag var också sarkastisk..
Jag är alltid rädd om mina prylar, speciellt nya mobiler. Min Iphone 3gs har jag haft i 5 år, fått en del repor och tappat den massa gånger nu, men ingen spräckt skärm, den saknar ju även gorilla glass. Finns inget sätt att bevisa vilken höjd jag tappade min HTC från. Tror snarare att jag hade jävligt otur, one in a million typ. Men trotts det besviken på mobilen. Så jag sket i det. Insåg snabbt efteråt att jag ansåg att hela mobilen va korkat byggd och jävligt fittig ändå, så hamnade HTC tillsammans på min "NO-NO" lista med Samsung och Sony. Blir en Motorola nästa gång.