Citat:
Ursprungligen postat av
CherryJul
Det visar väl bara på vilken låg nivå din humor är om du tyckte det var kul, men jag kan förstå om några av pojkarna tyckte det var kul - i fem minuter
Som sagt de borde ha tagit ner affischerna studenten är ett minne för livet och det blir roligare om man kan stå för vad man gjorde senare i livet. Ärligt talat så även om negern " var med på det" så tror jag att det som han kommer att ångra senare i livet är att han inte sa ifrån att det inte är okej.
Jag har aldrig gjort anspråk på att ha någon rumsren eller korrekt humor heller. Tycker faktiskt låg humor i rätt sammanhang är skitkul...
Edit:
Tvåan behöver för övrigt inte vara en anspelning på det du associerar med - utan till klass två - och HON kan ju vara tjejen som tydligen gått i byggklassen..
Den är inte så snuskig som du vill - om du inte själv vill tolka den så.
Citat:
Ursprungligen postat av
breakthebutterfly
Men då får man ju typ aldrig säga något. Man talar väl nästan alltid bara för sig själv?
Om jag skriver att jag är en pissu suddha, är jag då rasistisk/olämplig mot alla vita?
Att vissa saker helt enkelt är så värdeladdade att de inte passar i något/olika sammanhang innebär inte att alla ord blir det - nej.