Citat:
Ursprungligen postat av
Zloth
Eftersom hur mnga organisationer som helst frsker att hacka Nordfront dagligen s var vl detta bara en tidsfrga, vilket jag tror att Nordfront frstr ocks.
Jag kommer st med p den dr listan men det spelar ingen som helst roll d i stort sett alla vet vad jag har fr sikter nd.
Jag r min egen chef s jag kan ju inte bli sparkad iaf

Ja, mnga bryr ju sig inte, srskilt folk som redan r ppna med vad de str fr. Syftet r ju att skrmma de som inte r ppna, men som stdjer Nordfront med ekonomisk aktivism, och kper grejer frn deras frlag. Det r ju ocks en form av maktuppvisning ala "titta, vi kan f fram vad vi vill om er".
Nu befinner vi ju oss tyvrr i en sdan situation dr alla inte vill eller har mjlighet att vara offentliga utan att det skulle pverka dem mycket negativt, i form av uppsagda anstllningar och liknande, och drfr r det viktigt att skerheten r s hg som det bara gr.
Nu r ju inte s fallet n, men vad hnder om Motstndsrrelsen skulle vxa sig till en maktfaktor, som de krafter som styr p allvar r rdda fr. Hur skyddar man sig mot de som kontrollerar hela internet? Gr det ens?