• 1
  • 2
2014-06-16, 06:43
Bannlyst
Tänkte knasa till det lite i år och bjuda på något mer än bara alkohol och mat till mina gäster! det kommer ca 25 personer varav 3 barnfamiljer , det ska vara något som man blir pigg o go utav! och inte alls för starkt! jag tänkte att ha sittning vid 14:00 och vi kommer att sitta till bords i ca 2 timmar! sedan blir det dans runt midsommarstången vid 16:00 med barnen och vuxna, sen ska jag ha ett bord dukat med rusdrycker och tilltugg.
Citera
2014-06-16, 06:48
Medlem
CeTh-LoEGs avatar
Kokain känns ju som en given kandidat. Man blir pigg och ruset räcker inte för länge, avtädningen är oftast inte så kännbar heller.
Är det verkligen lämpligt att bjuda på tyngre droger när små barn är närvarande?
Citera
2014-06-16, 07:04
Medlem
Eisels avatar
Ska du droga eller bjuda på bricka? Kokain, amfetamin är väl givna.
Citera
2014-06-16, 07:22
Medlem
TheGamers avatar
Snus, en given vinnare i mitt tycke - men annars kan du ju alltid testa amfetamin, eller om du verkligen vill bli mysig, MDMA.
Citera
2014-06-16, 07:30
Om du snabbar dig, kanske du hinner fixa några påsar Jenkem. Den hinner inte bli så kraftfull, men för nya användare kan det vara värt att pröva.
Citera
2014-06-16, 08:00
Medlem
appelpipans avatar
Du hade alltså tänkt att bjuda på droger på en familje midsommar fest?
Citera
2014-06-16, 08:51
Medlem
Att du ens FUNDERAR på att bjuda på doger på en midsommarfest där det kommer att finnas barn, är helt sjukt. idiot.
Citera
2014-06-16, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farmkicki
Att du ens FUNDERAR på att bjuda på doger på en midsommarfest där det kommer att finnas barn, är helt sjukt. idiot.

men DU tkr att alkohol är okej då eller?

Det är du som är idioten här.

dubbelmoral ab
Citera
2014-06-16, 09:22
Medlem
Big.Bangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yeahsurexxx

dubbelmoral ab
Det sänder ju ut lite olika budskap om man dricker lite alkohol till maten eller om man skulle dra en lina framför barnen. Tycker alla har rätt till att knarka men jag skulle i så fall ta mina grejer på toaletten så inte barnen ser.

Ta någon opiat - spec tram blir du pigg av. Det kommer du bli skön på, utan att verka allt för påverkad, men drick bara folköl till det.

Edit: Jaha såg nu att du skulle bjuda andra på droger, tror du trollar eller hänger med världens sunkigaste sällskap. I alla fall håller jag fast vid mitt tidigare påstående. Ett bord med en massa kartor tramadol verkar ju riktigt mysigt och rena rama julafton för dina gäster.
Senast redigerad av Big.Bang 2014-06-16 kl. 09:28.
Citera
2014-06-16, 09:26
Medlem
Kokain är helt klart att rekommendera. Det går säkert hem hos barnen också...
Citera
2014-06-16, 09:28
Medlem
Diamondgrits avatar
Hash brownies till kaffet är väl klassikern. Det kan ju ungar äta också.
Citera
2014-06-16, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yeahsurexxx

dubbelmoral ab

nä jag tycker inte att det är okej att ha någon slags jävla fyllefest bland barn heller. Om alla lämnar kidsen någon annanstans kan dom knarka och supa bäst dom vill. Jag vet inte vad för typ av WT uppväxt du kommer ifrån men det krävs inte mycket sunt förnuft för att förstå det. Tjing.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in