Citat:
Ursprungligen postat av
Strobelicious
¨
Håller med, domarna var totalt jävla värdelösa. Hur fan båda missar Figrens höga klubba på Lindgren är fan ett mysterium.
Den är fullständigt obegriplig, alla ser den höga klubban utom dom som måste se den. Men det är Sören som är inblandad, kanske den sämsta domaren någonsin, tillsammans med Mollgan då.
Citat:
Ursprungligen postat av
tgv23000
Satte just 100.000:- på SAIK som slutlig vinnare till 1,85 i odds, lättförtjänta pengar. För vem fan kan på allvar slå ut SAIK i bäst av fem eller bäst av sju?
Kul, posta ett foto på kvittot också. Var satte du spelet?