han var precis lika usel vid denna tid ifjol för att sedan vara grym i slutet.
vi får inte glömma att det var rena barnleken att vara förstemålis i SAIK förra året speciellt under slutspelet, betydligt svårare i år. Jag gissar att det blir Hanses resten av säsongen.
Svensson är en typisk målvakt i mina ögon som kan göra otroliga räddningar men alldeles för många rejäla misstag. I ett topplag kan en sådan målvakt vara bättre än en som räddar de "normala" men inget utöver. Men för ett mitten eller bottenlag så är det oftast bättre med en säker målvakt.
Jag tror han skulle ha det svårt att vara förstamålvakt i de flesta lag i shl.
Satte just 100.000:- på SAIK som slutlig vinnare till 1,85 i odds, lättförtjänta pengar. För vem fan kan på allvar slå ut SAIK i bäst av fem eller bäst av sju?
Satte just 100.000:- på SAIK som slutlig vinnare till 1,85 i odds, lättförtjänta pengar. För vem fan kan på allvar slå ut SAIK i bäst av fem eller bäst av sju?
skulle vara med Svensson i mål då som i går, två st Tommy Salo-tavlor gav er matchen. Med Hanses som står resten av säsongen åker Frölunda ut med 3-0 eller 4-0 mot SAIK.
LHC, det är väl dom enda som utmanat SAIK de två senaste slutspelen.
Man förstår varför Modo och Leksand är i botten. Man kan knappt titta tre minuter utan att få hjärnblödning över hur jävla illa det är ställt i dessa lag. Men skönt att det verkar vara än värre i Brynäs.
Sallinen, Hultström, Ryno m fl spelade typ 3 minuter i rad i PP, varav hälften 5 mot 3, i början av tredje utan att skapa ett skit. Varför, VARFÖR byter de inte? Sallinen våran viktigaste spelare men när matchen ska avgöras har han redan lirat en halvtimme och är helt slut.
LHC, det är väl dom enda som utmanat SAIK de två senaste slutspelen.
har ingen vass målvakt och vassa målskyttar längre. Jag tror på Färjestad eller Örebro i final mot SAIK, och SAIK vinner lika snabbt som jag äter upp en 8-bitars sushi, och dricker fem Mariestad,
Leksands VD Kjell Kruse sa på ett funktionärsmöte innan matchen att klubben signat en svensk spelare. Ska tydligen presenteras i början på nästa vecka, vem?
Leksands VD Kjell Kruse sa på ett funktionärsmöte innan matchen att klubben signat en svensk spelare. Ska tydligen presenteras i början på nästa vecka, vem?
Det ryktades om Guter, Leksand skulle vart nära men sen åkte DIF på skador och backade ur. Ingen aning om vem det kan vara, säkert nån från HA.