Citat:
Ursprungligen postat av
Jeremy Roenick
Osten och köpelaget Luleå har alltid något på G.
OKT ska på möte med RF (3 feb) angående linjedomarens lögner om hot i från matchen mot Brynäs 22 november.
Om RF friar OKT så kan man inget annat att stänga av domaren på livstid från all hockey i Sverige.
Norrmannens mordhot mot domaren kommer väl knappast att betraktas annorlunda eller finns trovärdiga FBK-vittnen som tex. Rickard Wallin och Samuelsson tillgängliga för att ge sin version av hjärnsläppet? Knappast, inte ens FBK kan gå så lång för skydda sin galne kapten tror jag, lite osäker dock.
Nä, Tollefsen bör stänga av på lång tid, man kan inte mordhota oskyldiga domare som bara gör sitt jobb. Ska domarna kunna göra sitt jobb så ska dom inte behöva bli utsatta för regelrätta hot av dårar.