Citat:
Ursprungligen postat av
Fiiskar
2:an är intressant. Du tror alltså att det vänder för Göteborgarna?
Vänder det gör Frölunda, men inte innan dom hittar balansen och slutar spela så stressat i tredje varje gång. Varje hockeylag vi möter styr bara oss för att vi stressar så otroligt.
Sen som jag har sett denna säsong så spelar Frölunda mycket bra i viktigare/matcher som det är mer "hype" om, så tror nog inte att LHC ska kunna slå Frölunda denna gång i slutspelet(om vi får möta LHC).