2015-01-10, 12:04
  #6289
Medlem
Han vann inte poängligan utan skytteligan.
Kom 2p efter Jocke L.
Citera
2015-01-10, 12:20
  #6290
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiltovic
Att spelare kommer igång efter ett klubbyte har ju hänt förr.

Ser inte heller det konstiga i att folk är väldigt positiva till en värvning av en tidigare skyttekung i ligan. Något sånt hade man inte ens kunnat drömma om som Örebrosupporter för några år sedan.

Om Lehtonen efter förra Skelleftesejouren lämnat för en annan klubb i serien hade det blivit lokal landssorg.

Nu önskar gissningsvis majoriteten av fansen honom lycka till och hoppas att han får en nytändning. Utom mot Skellefteå AIK förstås
Citera
2015-01-10, 14:05
  #6291
Avslutad
http://norran.se/sport/misslyckades-i-aik-lehtonen-till-orebro-hk-332115

"Ett annat rykte som florerat de senaste dagarna och som tog ordentlig fart under gårdagen var det kring Joakim Lindström och att han eventuellt skulle vara aktuell för en comeback i AIK inom kort."

Tänk om, tänk om. Jag blir alldeles till mig när jag tänker på om Jocke skulle komma tillbaka... Dock tror jag inte att det kommer att hända denna säsong, men man vet aldrig!
Citera
2015-01-10, 14:20
  #6292
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flip1
http://norran.se/sport/misslyckades-i-aik-lehtonen-till-orebro-hk-332115

"Ett annat rykte som florerat de senaste dagarna och som tog ordentlig fart under gårdagen var det kring Joakim Lindström och att han eventuellt skulle vara aktuell för en comeback i AIK inom kort."

Tänk om, tänk om. Jag blir alldeles till mig när jag tänker på om Jocke skulle komma tillbaka... Dock tror jag inte att det kommer att hända denna säsong, men man vet aldrig!
Sluta hoppas på det.
Citera
2015-01-10, 14:57
  #6293
Medlem
slirrefirres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiiskar
2:an är intressant. Du tror alltså att det vänder för Göteborgarna?
Vänder det gör Frölunda, men inte innan dom hittar balansen och slutar spela så stressat i tredje varje gång. Varje hockeylag vi möter styr bara oss för att vi stressar så otroligt.

Sen som jag har sett denna säsong så spelar Frölunda mycket bra i viktigare/matcher som det är mer "hype" om, så tror nog inte att LHC ska kunna slå Frölunda denna gång i slutspelet(om vi får möta LHC).
Citera
2015-01-10, 15:20
  #6294
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Fast detta var ingenting, känsliga pojkar i gruvan vad det verkar, citat från Expressen:



Verkligen fruktansvärt näthat.

För övrigt verkar du ohälsosamt fixerad vid Luleå.


Vilken gruva?
Citera
2015-01-10, 15:54
  #6295
Medlem
Allt annat än 4:e raka förlusten i eftermiddag är skandal!
Så nu ska det stora hjärtat tas fram!
Citera
2015-01-10, 17:22
  #6296
Medlem
slirrefirres avatar
http://bloggar.expressen.se/mrmadhawk/2015/01/10/frolunda-vill-ha-johan-harju/

Hoppas inte det är sant... Harju är latare än latast
Citera
2015-01-10, 18:26
  #6297
Medlem
Förhoppningsvis en seger för Växjö ikväll mot Djurgården. Spännande match!
Citera
2015-01-10, 18:30
  #6298
Medlem
B-Dawks avatar
Riktigt bra match från Färjestads sida där segermarginalen borde varit mycket större. Dock ser ju Färjestad lite bättre ut idag än vad man egentligen är tack vare hur Leksand såg ut. Det var långa stunder allt annat än vackert från deras sida. Kapstads agerande vid första målet är ju bara skrattretande.

Men perfekt match för Färjestad att bygga ytterligare på självförtroendet och nu börjar de hota slutspelslagen.
Citera
2015-01-10, 18:34
  #6299
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slirrefirre
http://bloggar.expressen.se/mrmadhawk/2015/01/10/frolunda-vill-ha-johan-harju/

Hoppas inte det är sant... Harju är latare än latast

Hoppas det är en tidningsanka.


Citat:
Ursprungligen postat av B-Dawk
Riktigt bra match från Färjestads sida där segermarginalen borde varit mycket större. Dock ser ju Färjestad lite bättre ut idag än vad man egentligen är tack vare hur Leksand såg ut. Det var långa stunder allt annat än vackert från deras sida. Kapstads agerande vid första målet är ju bara skrattretande.

Men perfekt match för Färjestad att bygga ytterligare på självförtroendet och nu börjar de hota slutspelslagen.

Jävligt bra match av Färjestad, dom har vaknat nu.
Citera
2015-01-10, 18:47
  #6300
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Jävligt bra match av Färjestad, dom har vaknat nu.

Jo det har man ju gjort. Men tack vare den usla starten så är det ju fortfarande inte säkert med topp 6. Där visar ju Frölunda hur viktigt det är med en bra start. Fast hittar de inte tillbaka till formen så är ju starten inget de kommer att komma ihåg.

För Färjestad börjar det bli dags att matcha in en förstamålvakt och inte byta lika ofta. Den rollen ska ju givetvis gå till Pogge som är den bättre av de två målvakterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in