2015-01-08, 18:05
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Jag är nöjd om vi förlorar med mindre än 6 mål. Det skulle vara en jävla insats. Fyfan vad ledsamt med denna skit precis när laget kommit igång på riktigt. ANUS!!!!
Du gnäller som en Brynäsare. Skador hör till och alla lag drabbas, var glad att ni slipper skicka spelare till JVM eller behöver spela CHL.
Luleå får i alla fall tillbaka Wallmark till ikväll, kan behövas med tanke på det skrala powerplayet. De slovakiska JVM-spelarna är inte med, de firar väl medaljen för fullt.
Citera
2015-01-08, 18:07
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Du gnäller som en Brynäsare. Skador hör till och alla lag drabbas, var glad att ni slipper skicka spelare till JVM eller behöver spela CHL.
Luleå får i alla fall tillbaka Wallmark till ikväll, kan behövas med tanke på det skrala powerplayet. De slovakiska JVM-spelarna är inte med, de firar väl medaljen för fullt.
Jag gnäller så mycket jag vill. Detta kan vara det som skickar oss mot ett kval istället för att dra ifrån några pinnar mot en play-in plats. Surt som fan.
Citera
2015-01-08, 18:22
Medlem
slirrefirres avatar
Citat:
Fast Brynäs hade ett gäng i JVM
Citera
2015-01-08, 18:31
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slirrefirre
Fast Brynäs hade ett gäng i JVM
Han syftar nog på tidigare säsonger.
Citera
2015-01-08, 18:34
Medlem
slirrefirres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Han syftar nog på tidigare säsonger.
Fast Brynäs juniorer är i toppklass, så tidigare säsonger borde ni också ha haft ett gäng.
Senast redigerad av slirrefirre 2015-01-08 kl. 18:41.
Citera
2015-01-08, 18:40
Bannlyst
Citat:
Jag tycker att Wallmark var en härlig kille i JVW, är en så ung kille tongivande även i Luleå?
Citera
2015-01-08, 18:46
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MjukisbyxGylf
Ännu en junior gör debut för Skellefteå ikväll, Andreas Wingerli.

Kul. Från Melker Karlssons och David Rundblads Lycksele. Undrar vems oskyldiga lulearmbåge han kommer att träffas av?
Senast redigerad av Mikojan 2015-01-08 kl. 18:48.
Citera
2015-01-08, 18:47
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MySpace
Jag tycker att Wallmark var en härlig kille i JVW, är en så ung kille tongivande även i Luleå?
Nej inte som vi hade hoppats på men det gäller väl de flesta offensiva spelare i Luleå. Zaar, Petrell mfl. behöver snäppa upp lite nu.
Citera
2015-01-08, 19:06
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MjukisbyxGylf
Ännu en junior gör debut för Skellefteå ikväll, Andreas Wingerli.

Då har vi en målskytt klar redan då.
Citera
2015-01-08, 19:10
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slirrefirre
Fast Brynäs juniorer är i toppklass, så tidigare säsonger borde ni också ha haft ett gäng.
Förra säsongen hade vi ingen. Året innan det hade vi Lindholm, som enligt mig var överskattad.
Citera
2015-01-08, 20:47
Medlem
Mikojans avatar
Inte för att jag borde bry mig, men vad händer med Frölunda och Rönnberg? Han måste ligga bra till för ett nytt jobb i den pompösa organisationen. SHL/Elitserien verkar inte vara hans grej. Sveriges dyraste juniorutvecklare kanske?
Senast redigerad av Mikojan 2015-01-08 kl. 20:55.
Citera
2015-01-08, 21:06
Medlem
Stegens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Förra säsongen hade vi ingen. Året innan det hade vi Lindholm, som enligt mig var överskattad.
Superbacken Juice var väl med i JVM både 2013 och 2014, sen var ju Jonas Johansson med då också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in