2014-06-13, 18:37
Medlem
flashgrenades avatar
Igår kväll skulle jag odla ett avokadoträd så jag planterade jag en avokadokärna cirka en decimeter under jorden. Allt var frid och fröjd tills förut, då jag skulle gå ut för att kolla till och vattna plantan, och möttes till min stora förskräckelse av det här

Vafan är det som har hänt? För att förtydliga så har något/någon inom loppet av 24timmar lyckats gräva upp kärnan och fått från att se ut så här till så här

Jag är en realist men kanske passar tråden bättre i paranormala fenomen, då skadorna kärnan utsatts för är något jag inte skulle lyckats åstadkomma ens med en kniv. Dessutom var den som sagt nedgrävt och helt osynlig för omvärlden.

Finns det någon fb-deckare som har en teori om vad som har hänt??
Citera
2014-06-13, 18:41
Medlem
psflaxs avatar
Oryctolagus cuniculus ?
Citera
2014-06-13, 18:48
Medlem
flashgrenades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psflax
Oryctolagus cuniculus ?

Jag tänkte på bäver först men det finns inget vattendrag i närheten så en kanin är nog desto troligare! Iallafall sett till skadan skulle det kunna vara det men frågan hur den lyckades hitta den kvarstår!
Citera
2014-06-13, 19:00
Medlem
Litenklens avatar
Eller bara en sork...
Citera
2014-06-13, 21:40
Medlem
skunkjobbs avatar
Vadå "inte skulle lyckats åstadkomma ens med en kniv"? Är du neurosedynskadad så du inte har några händer eller vad är problemet? Klart som fan att man skulle kunna åstadkomma något sådant med en kniv.

Antingen var det samma utomjordingar som byggde pyramiderna eller något vanligt djur som grävt upp kärnan och gnagt eller rivit på den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in