• 1
  • 2
2014-06-12, 22:05
Medlem
Hej!

Nu är det så att jag vill skapa en seriös tråd som handlar om hur man bygger sig en egen fitta.
Visst man kan köpa en billig för några hundralappar, men detta blir ju både en sexuell hobby samt ett sexhjälpmedel för att nå stimulans på hög nivå med hjälp av olika saker man har hemma.
Man kan även utnyttja befintliga saker genom att gnida sitt organ mellan olika ytor.

Lite egna tips.

*Ta två kotletter och pressa ihop och runka med köttet.
*Lyfta en dyna på soffan eller sängen och knulla emellan.
*Ta en tygtrasa och fyll med margarin. Svep den runt penis och dra åt en rem eller buntband försiktigt och runka med det. Varför rem/buntband? Jo för att man inte behöver utsätta musklerna i armen för ett statiskt läge utan kan lätt med handen dra en runk fast det klämmer åt fint.

Lite mer avancerat

*Bygga om en symaskin och sätt på en lösfitta (gaspedal för önskat läge).

Har ej ritning men att genom att lossa höljet på symaskinen så ser man ganska fort hur mekaniken fungerar. Behövs lite lättare verktyg. OBS börja inte såga med bågfil eller liknande i bottenplattan innan du har försäkrat dig om att inga mekaniska delar eller elektronik skadas. Ta isär alla kåpor först!!!

Fyll gärna på listan hur tokigt det än låter. Seriösa tips önskas!

Jag är 32 år och är egenföretagare inom databranschen. Har kvinnligt sällskap några gånger per år pga min låga sociala kompetens. Så min hobby bör ses som normal med tanke på min livssituation.

Tack på förhud.....
Citera
2014-06-12, 22:28
Medlem
Fantomsmaertas avatar
*Laga en aladab (googla for recept)
*Linda in aladaben i flera lager gladpack (for hallbarhet)
*Grav ett hal i onskad storlek i namnda aladab
Citera
2014-06-12, 22:41
Medlem
8xxSeriess avatar
TS kanske skulle prova en melon? Annars finns det mycket realistiska dockor idag, sök realdoll på google bilder.
Citera
2014-06-12, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8xxSeries
TS kanske skulle prova en melon? Annars finns det mycket realistiska dockor idag, sök realdoll på google bilder.

Intressant. Men jag har holkat ur en honungsmelon och stoppat in den i. Kan vara bättre med en stor melon man kan ha på köksbordet så det blir mer kraft.

Kanske man kan göra en egen docka?

Har du tips?

Är du seriös eller skojar du?

tack...
Citera
2014-06-12, 23:05
Medlem
zobs avatar
Ta en banan.
In i micron i några sekunder tills innehållet blir en mysig kräm ( glidmedel om man vill)
Med en kniv så skär du av ytterst på bananen. Gräv ut innehållet med en sked
Ta folie och linda in bananen i det för extra skydd om den skulle spricka.

Såg detta på ett youtube klipp
Inte som att jag har testat det själv

EDIT: Haha hittade faktiskt videon https://www.youtube.com/watch?v=1g8rlFP0J8c Klassiker!
Senast redigerad av zob 2014-06-12 kl. 23:08.
Citera
2014-06-12, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zob
Ta en banan.
In i micron i några sekunder tills innehållet blir en mysig kräm ( glidmedel om man vill)

Tackar!

Imorgon ska jag köpa bananer på 7eleven
Citera
2014-06-13, 00:30
Medlem
Ha en petflaska, skär bort lite på toppen så kuken kan komma ner, sätt lite silvertejp på toppen av flaskan annars skär man kuken på de vassa kanterna, sedan kokar du makaroner och fyller flaskan proppfullt! Sedan har du din egna fitta
Citera
2014-06-13, 00:57
Medlem
mattias-8888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zob
Ta en banan.

EDIT: Haha hittade faktiskt videon https://www.youtube.com/watch?v=1g8rlFP0J8c Klassiker!

Haha, det kommer ju aldrig gå med tanke på diameterna av bananen. En gurka kanske kan gå med.
Citera
2014-06-13, 04:46
Medlem
Silverbults avatar
Jag har nog testat de flesta lösningarna med blandade resultat. Tyvärr är det nog inget man kan tillverka hemma som ens är i närheten av "the real deal".
Tips till ts om han inte vill skaffa flickvän: gå till en lite mindre fin pizzeria/pub en timme innan stängning och leta på en kvinna som ser okej ut och är lite överförfriskad. Hittar du ingen som håller godkänd klass får du ta en sup till och spana en vända till. Det finns otaliga fynd att göra. (Använd skydd!)
Citera
2014-06-13, 19:15
Medlem
Silverbults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallone4
Intressant. Men jag har holkat ur en honungsmelon och stoppat in den i. Kan vara bättre med en stor melon man kan ha på köksbordet så det blir mer kraft.

Kanske man kan göra en egen docka?

Har du tips?

Är du seriös eller skojar du?

tack...

Testade vattenmelon en gång under min uppfinningsrika ungdom. Då skar jag bort en del av melonen så att den skulle ligga stadigt. Sen tog jag en hålsåg i samma diameter som min styva stake och borrade ett hål genom det hårda skalet och en bit in i det rosa fruktköttet. Efter det tog jag en sked och gröpade ur ett lagom trångt hål i melonen. Jag tog en kniv och jämnade till kanterna runt borrhålet i skalet och fyllde sedan i lite handkräm i hålet för att få maximalt med glid.
Sen var det bara att sätta igång!

Redan efter två stötar i den kändes det faktiskt riktigt bra! Därefter blev fruktköttet mjukare för varje gång jag stötte i den, varpå det efter en stund kändes som att knulla en vägtrumma.

Skulle ge melonen betyget 2 av 5. Kräver både tålamod och skicklighet att tillverka.
Citera
2014-06-14, 12:43
Medlem
På teve har de stoppat kuken i en burk med nudlar.
Citera
2014-06-14, 14:27
Medlem
crippas avatar
Kanske kan den här länken vara till hjälp:

http://www.hemmagjorda-sexleksaker.com/
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto