2014-06-12, 21:02
Medlem
Caffos avatar
Hejsan!

Min skrivare har slut på färgpatroner och jag behöver skriva ut en bild på a4-fotopapper. Jag känner ingen som ens har en fungerande skrivare, och behöver ha detta gjort till helgen. Vart kan jag vända mig?

Kan sträcka mig till göteborg, trollhättan, kungälv, uddevalla, stenungsund osv, så kanske nån vet nån butik eller nåt som kan hjälpa mig.

Ber om ursäkt om tråden är felplacerad, men tanken är att de ska bli en tavla så ja, inredning!

Tack på förhand!
Citera
2014-06-12, 21:26
Medlem
franges avatar
Har du kollat med ditt lokala bibliotek? Jag brukar åka ner till det kommunala biblioteket här i byn när jag behöver ha något utskrivet, de tar 2kr/sidan för utskrift och det är skitsamma om det är färg eller svartvitt och har aldrig varit något krångel med det. Och nej, lånekort behövs inte
Senast redigerad av frange 2014-06-12 kl. 21:28.
Citera
2014-06-12, 21:42
Medlem
lba80s avatar
Är det ett foto som du ska skriva ut kan du gå till vilken foto-butik som helst och be dom... Kostar iofs en del men då blir det riktigt kvalitetstryck oxå...
Citera
2014-06-12, 22:52
Medlem
Caffos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lba80
Är det ett foto som du ska skriva ut kan du gå till vilken foto-butik som helst och be dom... Kostar iofs en del men då blir det riktigt kvalitetstryck oxå...

Nja det är en bild jag gjort i photoshop, men förhoppningsvis gör det ingen skillnad..
Citera
2014-06-13, 22:40
Medlem
lba80s avatar
Uppdatering?
Hur gick det?
Citera
2014-06-15, 22:20
Medlem
Caffos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lba80
Uppdatering?
Hur gick det?
Jag har inte vart iväg och tittat än. Sökningen fortsätter nästa vecka då jag kommer vara en hel del i göteborg. Kan säga hur de gick när jag löst de
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in