• 1
  • 2
2014-06-11, 19:40
Medlem
Filantropis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E-jorgen
https://www.facebook.com/hampuse2

Lite små brott på nyckelben annars rätt oskadd, en muskel som gått sönder i benet bara!
Fy fan vilken jobbig människa han ser ut att vara, speciellt på lyset... Rätt åt honom.
Citera
2014-06-11, 20:31
Medlem
AKMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KonstapelKush
Han blev riktigt påkörd vid hans ben, det liksom typ rann blod.

Haha, det liksom typ bara rann blod där liksom.

För övrigt har jag svårt att se hur man ramlar av ett sånt flak. Måste varit rejält packad den snubben. Det är väl där problemet ligger, att alla är fulla. Förbjud inte flaken, men se till att man inte får åka med om man är onykter. Supa kan man göra senare.
Citera
2014-06-11, 23:05
Medlem
coexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeleporteraTaliban
Ska tydligen vart en blatte som hängt ut från flaket och härjat.
Snälla svara mig, varför påstår du något som du inte har en aning om och skriver det som om du är säker på att det stämmer, sedan när någon motbevisar dig skriver du "hur kan du vara så säker på det?"
Citera
2014-06-12, 02:22
Medlem
Danne90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coex
Snälla svara mig, varför påstår du något som du inte har en aning om och skriver det som om du är säker på att det stämmer, sedan när någon motbevisar dig skriver du "hur kan du vara så säker på det?"

För att han är en liten rasist som måste hitta på grejer i hans lilla hjärna så att "verkligheten" skall överrensstämma med tankar som han har i hans lilla huvud.
Citera
2014-06-12, 04:57
Medlem
TeleporteraTalibans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coex

Enligt uppgifter jag hade fått skulle det handla om en blatte, därav skrev jag "tydligen vara". Uppenbarligen stämde inte mina uppgifter. Nej, ingen motbevisade mig därför undrade jag bara helt enkelt hur personen kunde vara säker på att så inte var fallet, eftersom svaret jag fick bara var "nej det var han inte". Inläggen efter däremot där namn gavs och personen ifråga hade sett händelsen, där blev jag däremot "motbevisad".
Citera
2014-06-12, 13:37
Medlem
Dirty_Ol_Mans avatar
Oavsett etnicitet på vederbörande kan man väl lugnt konstatera att det var en elev från en OBS klass. Killen tillhör ju helt enkelt begåvningsreserven och saknade kapacitet att tänka ut konsekvenserna av ett sånt tilltag...
Citera
2014-06-12, 22:50
Medlem
Eronis avatar
Vet man ifall personen ifråga kommer någonsin kunna gå igen?
Citera
2014-06-13, 01:35
Medlem
känner personen i fråga, och som jag har hört av en vän så verkar det ha gått bra. Iaf om man tänker på hur det hade kunnat gått..
Citera
2014-06-13, 11:35
Medlem
krommees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soffbordet123
känner personen i fråga, och som jag har hört av en vän så verkar det ha gått bra. Iaf om man tänker på hur det hade kunnat gått..

Skönt iaf.
Citera
2014-06-14, 01:30
Medlem
Shadowcrafts avatar
Är det bara jag som finner händelsen lite lustig?
Citera
2014-06-14, 11:38
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shadowcraft
Är det bara jag som finner händelsen lite lustig?

Nädå, vi är ju ändå på flashback, där samlas en stor del avskum.
Citera
2014-06-15, 09:26
Medlem
Torshammars avatar
I mitt FD hemland har det varit förbjudet att transportera människor på lastbilsflak och kärror i ca 35 år, obegripligt att Sverige ligger så långt efter.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in