Citat:
BADPERSONAL I AVESTA "RASISTISK".... Jag förstår precis hur du känner det. Jag bor i Malmö och besöker aldrig Aqvakul, stranden eller Malmöfestivalen längre.
Tidigare har man kunnat gå ganska lugnt i Pildammsparken men denna sommar har hucklefolket tagit över det området också.
Har tidigare åkt runt med sommarkortet till mindre orter i Skåne för att känna sej som man trots allt befinner sej i Sverige men nu vimlar det av invandrare i varenda liten skånsk ort.
Tidigare har man kunnat gå ganska lugnt i Pildammsparken men denna sommar har hucklefolket tagit över det området också.
Har tidigare åkt runt med sommarkortet till mindre orter i Skåne för att känna sej som man trots allt befinner sej i Sverige men nu vimlar det av invandrare i varenda liten skånsk ort.

Jodu, nu vimlar det av kaozblattar och afrikaner i varenda håla i Sverige. Ett litet intressant klipp från Avesta Tidning här:
http://avestatidning.com/nyheter/nyh...na-metropoolen
Citat:
Lustig nog publicerades sedan en liten notis i papperstidningen. Där hade passusen om att personalen anklagats för att vara "rasistisk" tagits bort. Självfallet för att ingen skulle fatta det uppenbara - som alla normala Avestabor redan begripit - att barnen var berikande lottovinster som ska rädda Avestas gamlingar från att dö sotdöden när pensionspengarna sinar.
En grupp pojkar i tio till fjortonårsåldern lämnade raskt Metropoolen på tisdagskvällen när polis anlände till platsen.
Det var personalen på badhuset som hade ringt 112 och kallat på polisen sedan pojkarna hade uppträtt hotfullt i badhuset, anklagat personalen för att vara rasister och spottat på golvet.
Det var personalen på badhuset som hade ringt 112 och kallat på polisen sedan pojkarna hade uppträtt hotfullt i badhuset, anklagat personalen för att vara rasister och spottat på golvet.

Jag brukade själv simträna i det fina, relativt nya badhuset förr, men p g a de senaste årens eskalerande infestering har jag övergett stället. Muslimerna - även männen och de ensamkommande "barnen" - duschar förstås med badbyxor och kalsonger på. Äckligt och ohygieniskt! I Horndals badhus (samhälle i Avesta kommun) har man t o m infört rena "tjejkvällar" för att huckle-muslim-tanterna ska få träna klädsim mol allena. Utan trakasserier från trånande, vita gubbslem!

Sossarna som leder Avesta kommun har de senaste åren gett sig f-n på att vi infödingar ska utplånas till förmån för muslimer, i synnerhet massor av somalier. Våra barn ratas som arbetskraft och tvingas emigrera till Norge för att invällingarna ska få de få lediga jobb som finns. Med stöd från muslimkramaren Stefan Löfvén och hans rövslickande mp-kompisar kommer nu kommunens sosseledning att kunna accelerera importen av islamister, tiggare och andra löskefolk. Badhusets saga är nog all inom några år när kommunens ekonomi kollapsar.