• 1
  • 2
2014-06-12, 20:29
Medlem
jag kommer inte här och säger att ni har fel eller så men jag har en volvo s60 som ligger på 26k mil å haft den i två år det ända jag har fått byta är en bränsle pump som kostade 700kr så det handlar nog rätt mycket om vilket exemplar du får tag på
Citera
2014-06-12, 21:28
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnagerhojt
jag kommer inte här och säger att ni har fel eller så men jag har en volvo s60 som ligger på 26k mil å haft den i två år det ända jag har fått byta är en bränsle pump som kostade 700kr så det handlar nog rätt mycket om vilket exemplar du får tag på

Frågar vi dig om ytterligare ett år kanske du fått byta grejer för 35.000:-... Visst, det kan hända även på bilar som gått kortare men med miltalet så ökar risken för diverse haverier.
Citera
2014-06-12, 21:32
Medlem
Skelets avatar
523i
E39

Du kommer aldrig ångra dig.
Citera
2014-06-12, 22:47
Medlem
Fallmans avatar
Volvo c70 tycker jag är snygga , hur är dessa.. varannan verkar vara import när man ser på blocket. Något man bör tänka på där? Det är ändå 2014, det är väl krångligt idag att fiffla med milmätarn osv. Speciellt om den kommer importerad runt 2000-2007...
Citera
2014-06-13, 01:02
Medlem
provocative77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fallman
Volvo c70 tycker jag är snygga , hur är dessa.. varannan verkar vara import när man ser på blocket. Något man bör tänka på där? Det är ändå 2014, det är väl krångligt idag att fiffla med milmätarn osv. Speciellt om den kommer importerad runt 2000-2007...
En sak du borde göra är faktiskt att ge en kravbeskrivning.
Det normala vid pendling är att folk stirrar sig blinda på bränsleförbrukningen o glömmer komforten.
Du däremot får jag intrycket av att du gärna tankar en bil du sitter bra i.
Får inte riktigt grepp om dig
Citera
2014-06-13, 17:46
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fallman

Njae, de som sysslar med den typen av lurendrejerier har nog inga problem med att skruva med mätaren oavsett om det är en bil från 1985 eller 2005.

Men som herrn här ovanför så vettigt skriver så borde du knacka ner vad du anser är saker som bilen måste ha och saker bilen absolut inte får ha.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in