Resultat: Stängd på grund av missbruk
0%
röster
2014-10-06, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tigersaid86
Det spelar ingen roll.
Grip dom som Peshmerga gör, behöver inte avrätta på det viset.
Dom har fått namnet peace brigade ^^ och blir beväpnade av Bagdad...

Hhahaha dina idoler kissmerga och deras ledare apan tarazani har störst ansvar över vad som sker just nu så du vet. Du undrar säkert varför jo för att man tillät isis hämta vapen från Turkiet hur som helst utan att dom greps. Dom där kissmerga satt i början och skrattade åt att Irak var i kaos men sen när terroristerna gav upp Bagdad för att istället vända blicken åt kukistan så började dom pissa på sig och be alla dom kan om hjälp. Och kom ihåg att kissmerga har funnits i många år men irakiska armen hqr inte alls funnits så länge iallafall inte denna. Och som jag skrev i mitt föra inlägg längre upp så är tarazani en förrädare som först sammarbetade med saddam hussein under 90 talet och sen så har Israels mossad varit i Kurdistan och tränat tarazanis apor och spionerat på iran och Irak och tarazani har inte sagt ett skit han har bara varit glad och känts sig speciel Hahahaha asså han har verkligen knullat er i röven han har säljer er olja till Israel och Turkiet och när ni frågar vart pengarna går så säger han att det är centralregeringen i Bagdad som inte ger er pengar. Asså allvarligt talat Irak har blivit sönder bombat först av USA sen av terrorister så det är så mycket och bygga och göra där och ni har er olja men ändå vill ha våran också! Jävla åsnor är ni! Kurdiska national djuret är åsna så du vet! Hahhaha
Citera
2014-10-06, 22:44
Avslutad
Om Kobane faller kommer PKK VS Turkiet del 2 börja. Turkiet har gjort sitt val och kurderna är ännu en gång hycklade.

Efter Kobanie kommer Afrin att falla utan lika hårt motstånd. Kanske kan de finnas hopp för Qamislo.
Barzani kan ta sig i röven för sin urusla politik och ignorans. Kurder lär sig aldrig och Barzani är en praktexempel.
Jag hoppas IS skapar ett stort kaos och krig och dödar många muslimer i andra delar av landet än kurdiska syrien, och att USA och Israel kan tjäna massvis med pengar på vapen försäljning.

Jag vill också säga att EU länder är också tysta och blundar på vad som händer i Kobane som sker på grund utav påtryckningar från USA.
Senast redigerad av ImmortalJack 2014-10-06 kl. 22:51.
Citera
2014-10-06, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beregistain
"Se vad de gör" - vad är det för sätt att skriva? Du har inte den blankaste aning om vilka du pratar om. Det klippet såg jag för kanske 2 månader sen, och då var det "hizbolloah" som var bakom kameran och framför "oskyldiga" sunniter. Du försöker alltså smutskasta den ena sidan, för att lyfta fram ditt eget folk i nästa post. Sluta sprida falsk propaganda om den irakiska regeringen, folk är tillräckligt förvirrade.

Källa på att det är Hizballah? Männen i klippet pratar men en irakisk dialekt, hade det var Hizballah hade de pratat med en libanesisk dialekt.
Citera
2014-10-06, 22:52
Medlem
beregistains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kharabirasak
Källa på att det är Hizballah? Männen i klippet pratar men en irakisk dialekt, hade det var Hizballah hade de pratat med en libanesisk dialekt.
Jag sa inte att det var det hizbolla, notera citatet.
Citera
2014-10-06, 22:54
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Citat:
Arabiska styrkor (Irak), se vad dom gör....

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=805400666184613&id=1000014406 12010

Pinsamt och hederslöst att du fortsätter smutskasta alla parter i denna konflikt som inte är kurder. Sluta sprida hat och propaganda i tråden.
Citera
2014-10-06, 23:00
Medlem
tigersaid86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beregistain
"Se vad de gör" - vad är det för sätt att skriva? Du har inte den blankaste aning om vilka du pratar om. Det klippet såg jag för kanske 2 månader sen, och då var det "hizbolloah" som var bakom kameran och framför "oskyldiga" sunniter. Du försöker alltså smutskasta den ena sidan, för att lyfta fram ditt eget folk i nästa post. Sluta sprida falsk propaganda om den irakiska regeringen, folk är tillräckligt förvirrade.

Shia milis utför dessa handlingar skrev jag!
Dom avrättade dessa!
Bagdad förser dom med vapen skrev jag!
Citera
2014-10-06, 23:06
Medlem
tigersaid86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marlo.Stanfield
Pinsamt och hederslöst att du fortsätter smutskasta alla parter i denna konflikt som inte är kurder. Sluta sprida hat och propaganda i tråden.

Det är till stor del shia arabernas fel att IS är så aggressiva.
Shia araberna förtryckte alla minoriteter i Irak, sunni araber blev uteslutna ur allting och fasades ut ur armén och blev fängslad, torterade och rånade.

Bagdad ger ännu mer vapen i händerna på en annan terror grupp och kallar dom för peace brigade.

Smutsigt.
Citera
2014-10-06, 23:18
Medlem
tigersaid86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eraser2014
Hhahaha dina idoler kissmerga och deras ledare apan tarazani har störst ansvar över vad som sker just nu så du vet. Du undrar säkert varför jo för att man tillät isis hämta vapen från Turkiet hur som helst utan att dom greps. Dom där kissmerga satt i början och skrattade åt att Irak var i kaos men sen när terroristerna gav upp Bagdad för att istället vända blicken åt kukistan så började dom pissa på sig och be alla dom kan om hjälp. Och kom ihåg att kissmerga har funnits i många år men irakiska armen hqr inte alls funnits så länge iallafall inte denna. Och som jag skrev i mitt föra inlägg längre upp så är tarazani en förrädare som först sammarbetade med saddam hussein under 90 talet och sen så har Israels mossad varit i Kurdistan och tränat tarazanis apor och spionerat på iran och Irak och tarazani har inte sagt ett skit han har bara varit glad och känts sig speciel Hahahaha asså han har verkligen knullat er i röven han har säljer er olja till Israel och Turkiet och när ni frågar vart pengarna går så säger han att det är centralregeringen i Bagdad som inte ger er pengar. Asså allvarligt talat Irak har blivit sönder bombat först av USA sen av terrorister så det är så mycket och bygga och göra där och ni har er olja men ändå vill ha våran också! Jävla åsnor är ni! Kurdiska national djuret är åsna så du vet! Hahhaha

Kiss och bajsåldern fasoner undanbedes.

Irakiska armén har varit ett gäng i klänningar som blev ertappade i högklackat när dom flydde IS och kollapsade och gav bort 4 bataljoners vapen som beräknades vara 1000+ pansarfordon och ofantliga mängder ammunition och handhållna vapen, varje bataljon bestod av minst 1200 soldater och det var 4 som gick åt skogen och lämnade halva Iraks befolkning åt sitt öde.
Väldigt hederligt gjort. NOT.
Citera
2014-10-06, 23:25
Medlem
tigersaid86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImmortalJack
Om Kobane faller kommer PKK VS Turkiet del 2 börja. Turkiet har gjort sitt val och kurderna är ännu en gång hycklade.

Efter Kobanie kommer Afrin att falla utan lika hårt motstånd. Kanske kan de finnas hopp för Qamislo.
Barzani kan ta sig i röven för sin urusla politik och ignorans. Kurder lär sig aldrig och Barzani är en praktexempel.
Jag hoppas IS skapar ett stort kaos och krig och dödar många muslimer i andra delar av landet än kurdiska syrien, och att USA och Israel kan tjäna massvis med pengar på vapen försäljning.

Jag vill också säga att EU länder är också tysta och blundar på vad som händer i Kobane som sker på grund utav påtryckningar från USA.

Instämmer.

Faller Kobane medans Turkiet fortfarande beslutar att se på när det sker så ska det bli inbördeskrig mellan PKK och staten Turkiet igen.
Det är trots allt Kurder i den Turkiska armén som är satta vid gränsen men i order om att inte agera, trots NATO:s uttalande om full uppbackning för Turkiet.

Turkiet må tjäna på allt detta som sker, både ekonomiskt, oljemässigt och ökad makt i regionen.

Hans största mål är Assad och YPG, YPJ och PKK.
Sedan Bagdad och Iran.
Shia ska ha så lite makt det bara går är Turkiets policy i regionen.

allra sist kommer IS, FSA och al-nusra. (Sunni grupper)
Citera
2014-10-06, 23:26
Medlem
Citat:
Shia araberna förtryckte alla minoriteter i Irak, sunni araber blev uteslutna ur allting och fasades ut ur armén och blev fängslad, torterade och rånade.

Bagdad ger ännu mer vapen i händerna på en annan terror grupp och kallar dom för peace brigade.

Smutsigt.

Du är så jävla smutsig måste jag säga! Dom som förtrycker minoriteter är och har alltid varit peshmerga som dödade turkmener och araber i kirkuk! Din jävla hjärntvättade terrorist du skyller på shia muslimer när det egentligen är sånna som du som vill dela upp islam och turkarna tillsammans med Israel och gulfstaterna som ligger bakom allt detta! Och en sak jag är shia muslim irakier jag har en farbror som är major i irakiska armen och många av mina kusiner är soldater och jag har även en kusin som tidigare var polischef under saddams regim. Dom som inte får vara med i armen eller i någon annan post är saddam trogna millitärer. Och när det gäller sunni araberna om du visste något om vad du pratar om så hade du hört att sunni muslimerna fick inte vara med i armen av deras sunni muslimska ledare inte av regeringen! Deras sunni muslimska ledare sa till dom nej gå inte med i armen dom är iranier så sa dom och istället så valde dom idioterna att sammarbeta med al Qaida 2006 och 2007 i det blodiga kriget som var då! Och nu är samma personer med i isis! Jävla idiot fråga kristna och turkmener vilka dom väljer sunni araber/kurder eller regeringen då kommer du få svar som jag ska konvertera till shia islam hellre än att bo granne med dom andra idioterna! Och om du jämnför hur flyktingarna har det i kurdiska delen med hur dom har det i Bagdad, najaf eller karbala så är det som natt och dag! I kurdiska delen bor dom i tält dom får inte ens komma till Kurdistan och dom har ingen mat och inga pengar och plus att FN är där och hjälper dom men om du drar och tittar på Bagdad och najaf och karbala så får dom bo hos andra irakier eller så får dom i hotel eller lägenhet och dom får bidrag av regeringen till mat och annat plus sjukvård och skola! Du är en jävla idiot som bara vill svartmåla shia muslimer för att ditt folk är hyenor och ociviliserade Åsne ryttare med låg kunskap i skolan och i allt annat!
Citera
2014-10-06, 23:26
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Citat:

Smutsigt.

Sunnimuslimen Saddam Hussein körde över kurderna och shiamuslimerna, ändå väljer du och skylla ISIS aggressivitet på shiamuslimerna. Du är ju inte lite dum du.
Citera
2014-10-06, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marlo.Stanfield
Sunnimuslimen Saddam Hussein körde över kurderna och shiamuslimerna, ändå väljer du och skylla ISIS aggressivitet på shiamuslimerna. Du är ju inte lite dum du.

Och sen dess har det varit kombaya kring lägerelden och handhållning sjungandes we shall overcome?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in