2014-06-09, 20:23
Medlem
Citat:
2014-06-09 08:46, Trafikolycka, personskada, Stockholm
Lidingövägen-Valhallavägen, Gärdet

Räddningstjänsten och polis har beordrats till platsen efter uppgifter om en sammanstötning mellan en personbil och en mc.

Bilföraren misstänkt för vårdslöshet alt. grov vårdslöshet i trafik. Körkortet omhändertaget på plats.

Mc-föraren förd till sjukhus.

Olyckan skedde i korsningen valhallavägen och Lidingövägen imorses. Jag såg hojen "parkerad" i allén på hemvägen, vad som såg ut att vara en vit Triumph Speed Triple. Rejält demolerad front, bör ha varit en ganska bra smäll. Är det någon som vet hur olyckan gick till?
Citera
2014-06-09, 20:36
Medlem
cammos avatar
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle19027310.ab
Citera
2014-06-09, 21:07
Medlem
Citat:
– Peter stötte ihop med en motorcykel på Östermalm i morse. Men han klarade sig utan några skador. Peter samtalade lite med polisen som var på plats, sen åkte vi och hämtade honom. Vi blev en halvtimme försenade till inspelningen, allvarligare än så var det inte.

Helvete vad provocerad jag blev av detta. Magnusson har alltså kört ner en mc-förare så att han blir av med körkortet på plats och misstänks för vårdslöshet i trafik. Det är ju bara ren tur att det verkar gått bra för mc-killen. "Vi blev en halvtimme försenade, värre var det inte"... Fan vad jag skulle vilja slå gubbfan på käften.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in