2014-08-06, 12:23
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macbajs
Det jag får upp är "Molesting Schoolgirls 5". Man kan gilla porr med den typiska japanska schoolgirlutstyrseln utan att vilja att skolflickor ska bli våldtagna på riktigt. Tror du på mig när jag säger det? Man kan också gilla liknande porr för att det är en massa folk runtomkring på bussar och tåg osv i den porren. Tror du att det betyder att dom som gillar sådan porr vill att skolflickor ska bli våldtagna på bussar och tåg?

Ja det är det hon tror. Hon fattar inte skillnaden mellan fantasi och verklighet.
Citera
2014-08-06, 12:24
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macbajs
Nej. Poängen var här att det är skillnad på fantasi och verklighet. Du svarade inte på frågan, så vi tar det igen. Det finns både kvinnor och män som tänder på hentai och kan fantisera om detta.

1) Tror du att det betyder att kvinnorna vill att det ska komma riktiga aliens som våldtar dom med tentakler?
2) Tror du det betyder att män som tänder på hentaiporr vill att riktiga kvinnor blir våldtagen av aliens med tentakler på riktigt?

Ja det är precis det hon tror.
Citera
2014-08-06, 12:39
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Eftersom alla kvinnor vill bli sexuellt dominerade så finns inte våldtäkt precis som att tomten inte finns. Det som finns är att kvinnor säger nej men menar ja. Varför skulle en kvinna inte njuta av att en man håller ner henne på marken och sätter på henne hårt trots att hon säger nej? Skulle hon njuta mer av att gå till jobbet eller titta på TV?

Du kan inte prata bort att 60% av kvinnorna fantiserar om våldtäkts-män genom att säga "det bara är så". Det visar att kvinnor tänder på män som våldtar dem för annars hade de fantiserat om män som respekterar deras nej istället. Dessutom betalar kvinnor för våldtäkts-porr, det är att gå ett steg längre än att bara fantisera om det, det finns en hel industri som säljer våldtäkts-fantasier/maledom till kvinnor, men det finns ingen industri som säljer snälla män-fantasier till kvinnor, det visar att kvinnor har en preferens för våldtäkt/maledom så mycket att de är villiga att betala för porr på temat.

Alla kvinnor vill ha en dominant man för att det är adaptivt, dominanta män överlevde i högre grad än o-dominanta män. Belägg för det är att kvinnor aldrig har preferenser för svaga, fattiga, undergivna, o-aggressiva män.

Det kommer från en kvinna som jobbar med kvinnor som blivit våldtagna hur hur det ovetenskapligt?

Här kan du se flera exempel på samma koncept fast med män, http://smalljav.us/tag/molester/

Alla kvinnor vill bli dominerade. Det som är olika för olika kvinnor är att alla vill bli dominerade på olika sätt. Till exempel vissa kvinnor vill bli kidnappade och våldtagna, vissa vill bli fastbundna och våldtagna, vissa vill bli drogade och våldtagna, och så vidare men ingen kvinna kommer välja frivilligt sex istället för våldtäkt.

OK. Vilken underliggande känsla menar du att kvinnor som köper våldtäkts-porr vill få utlopp för?

Därför att alla kvinnor vill bli dominerade och våldtäkt är dominans + sex.

Därför att jag blir dominerad av min man så jag skulle inte känna mig dominerad om jag blev våldtagen.
Jag har redan förklarat. Vägrar du att förstå är det ditt problem.

Uppfostrar du din son till att våldta kvinnor? Uppmuntrar du honom att fortsätta om han tafsar på flickor i skolan och blir tillsagd av lärarna? Du får dina frågor besvarade så då är besvara andras frågor det minsta du kan göra.
Citera
2014-08-06, 13:03
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKicks
Nej alla kvinnor vill inte bli dominerade. Din länk bevisar inte det heller. Fatta att vi är olika och sluta vara så naiv när du läser länkar på internet.

Jo det gör det,

Citat:
submission themes are immensely popular in cross-cultural female erotica. The fact of the matter is that most heterosexual women are wired to find sexual submission arousing

Citat:
Almost every quality of dominant males triggers arousal in the female brain: dominant scents, dominant gaits, deep voices, height, displays of wealth.

du kan se att alla kvinnor tänder under-medvetet på dominanta män.

Citat:
Varför ställer du samma frågor om och om igen? Det här är sista gången jag svarar på den där frågan. Varför man tänder eller fantiserar om vissa saker vet ingen. Varför vissa människor tänder på lack och läder eller varför vissa tänder på sex med en hund vet vi inte. Vi är olika och vi tänder på olika saker...varför vet ingen. Varför man tycker att vissa saker är attraktiva och andra inte vet vi inte. Vi attraheras av olika saker, alla kvinnor attraheras inte av samma män. Vad det är som gör att vi faller för en viss person vet vi inte. Alla kvinnor är INTE likadana och världen är INTE så svart eller vit som du tror.

Men om 60% av kvinnorna tänder på våldtäkt så borde man ta reda på varför, eller hur?

Citat:
Vet du vad skillnaden mellan fantasi och verklighet är? Förmodligen inte eftersom att du ställer samma fråga om det oxå om och om igen. Lär dig skillnaden.

Våldtäkt är inte sex!

Förklara varför kvinnor säger att de vill ha män som respekterar deras nej och sen har våldtäkts-män som "book boyfriends".

När man blir våldtagen så har man sex rent fysiskt. Kroppen kan inte känna skillnad på om det är våldtäkt eller vanligt sex därför reagerar man fysiskt på samma sätt som vid vanligt sex alltså att det är lika skönt som vanligt sex. Det är mer upphetsande mentalt för att det är mer dominans.

Citat:
Idiot. Lär dig för i helvete vad ordet betyder. Och den där sista meningen var så korkad så jag tror jag fick en stroke av den. Nej vi är inte intresserade av att ha sex med alla män kan du få in det i din pulveriserade hjärna. Din man tex, din äckliga dominanta kvinnohatande man skulle ingen normal kvinna ens ta i med tång. Inse att du är helt vrickad och lever i ett ONORMALT förhållande.

Varför vill kvinnor inte ha mer sex om de gillar frivilligt sex? Istället för att gå fram till en blyg kille på krogen går de hem och rub it out till porr-böcker om dominanta män som våldtar. Här är några exempel. Varför är det bilder på muskulösa män, i dominanta poser, som håller fast kvinnor? Varför är det inte muskulösa kvinnor som håller fast svaga män?

Här är 3 exempel till. Varför är det Fabio och inte sommar-Ernst på bilden? Varför är mannen pirate/viking/rogue inte barnskötare/arbetslös/revisor?

Därför att kvinnor tänder på dominanta män som dominerar dem sexuellt till exempel genom att våldta dem.

Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Jag har redan förklarat. Vägrar du att förstå är det ditt problem.

Uppfostrar du din son till att våldta kvinnor? Uppmuntrar du honom att fortsätta om han tafsar på flickor i skolan och blir tillsagd av lärarna? Du får dina frågor besvarade så då är besvara andras frågor det minsta du kan göra.

Min son ser bra ut och är populär bland flickor så det är en moot point.
Senast redigerad av Babianen 2014-08-06 kl. 13:17.
Citera
2014-08-06, 13:16
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Jo det gör det,

du kan se att alla kvinnor tänder under-medvetet på dominanta män.

Men om 60% av kvinnorna tänder på våldtäkt så borde man ta reda på varför, eller hur?

Förklara varför kvinnor säger att de vill ha män som respekterar deras nej och sen har våldtäkts-män som "book boyfriends".

När man blir våldtagen så har man sex rent fysiskt. Kroppen kan inte känna skillnad på om det är våldtäkt eller vanligt sex därför reagerar man fysiskt på samma sätt som vid vanligt sex alltså att det är lika skönt som vanligt sex. Det är mer upphetsande mentalt för att det är mer dominans.

Varför vill kvinnor inte ha mer sex om de gillar frivilligt sex? Istället för att gå fram till en blyg kille på krogen går de hem och rub it out till porr-böcker om dominanta män som våldtar. Här är några exempel. Varför är det bilder på muskulösa män, i dominanta poser, som håller fast kvinnor? Varför är det inte muskulösa kvinnor som håller fast svaga män?

Nej det gör vi inte.
Varför borde man ta reda på det? vad spelar det för roll vad folk fantiserar om? Det är ju bara fantasier. De betyder ingenting.
Nej en våldtäkt är i regel inte skönt eftersom att kroppen inte är redo för det som händer och man helt enkelt inte vill vara med om det. Du kan inte dela på det fysiska och det psykiska. Har du aldrig hört talas om att man kan må så dåligt så att man får fysiskt ont? Allt sitter ihop så jo kroppen fattar att det är en våldtäkt. Man kan till och med dö av en våldtäkt just för att det rent psykiskt blir så fruktansvärt så att kroppen slutar fungera.

Och sex är inte samma sak som sex heller, det finns flera olika varianter och former så alla kvinnor gillar inte eller får orgasm av alla sorters sex. Det där är ngt mannen måste få veta, tror du seriöst att en äcklig våldtäktsman frågar hur han ska tillfredsställa kvinnan och sedan fokuserar på hennes njutning? Nej precis, alltså är chansen att hon ska få orgasm minimal när män rent allmänt som anstränger sig har svårt för att få kvinnor att komma. Och nej det har ingenting med dominans att göra, det har att göra med att han inte vet vad hon gillar.

De flesta kvinnor vill inte ha sex med random killar de träffat på krogen så varför skulle de då göra det?

Det finns kvinnor som är dominanta och det finns män som tänder på att bli dominerade. När ska du förstå att vi helt enkelt är olika och gillar olika saker? Varför kan du inte acceptera att alla inte är likadana?
Citera
2014-08-06, 13:19
Medlem
TheKickss avatar
Citat:

Därför att kvinnor tänder på dominanta män som dominerar dem sexuellt till exempel genom att våldta dem.

Inte ens du tänder på våldtäkter så du kanske ska sluta häva ur dig den där dyngan nu. Och det är ingen kvinna här inne som håller med dig och ända fattar du inte hur fel du har. Ta till dig vad vi skriver och försök att förstå att du är väldigt snett ute. Vi vill INTE ha det du har. Vi vill INTE bli dominerade och behandlade som en påse sopor. Vi vill INTE ha en man som är lat och inte kan hjälpa till med hemmet och den ekonomiska biten. Vi vill ha en man, en riktig man. Den du är gift med är långt ifrån en riktig man, han är den största mes jag någonsin har hört talas om.
Citera
2014-08-06, 13:21
Medlem
TheKickss avatar
Citat:

Min son ser bra ut och är populär bland flickor så det är en moot point.

Varför kan du inte svara på frågan bara? Uppfostrar du din son att våldta kvinnor?
Citera
2014-08-06, 13:35
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Nej det gör vi inte.

Här är ett exempel,

Citat:
Jan Havlícek, of Charles University in Prague, and his colleagues asked 48 men to complete a questionnaire, rating statements such as "I am the life of the party", in order to score the volunteers' social dominance. The researchers also asked them to wear cotton pads under their arms to collect sweat.

Citat:
A group of 65 women then smelled the pads and rated the sexiness and masculinity of the scent. Women in the middle week of their menstrual cycle, the point at which fertility is at its peak, tended to prefer the smell of the men who scored highest on the dominance quiz. This preference was not shown by women at other points in their cycle.

What's more, the effect was only significant for women in long-term relationships, the researchers report in the journal Biology Letters1.

du kan se att kvinnor föredrar lukten hos dominanta män när de är som mest fertila.

Citat:
Varför borde man ta reda på det? vad spelar det för roll vad folk fantiserar om? Det är ju bara fantasier. De betyder ingenting.

Därför att våldtäkt är en big deal i dagens samhälle. Så om 60% av kvinnorna fantiserar om att bli våldtagna är det relevant till exempel i våldtäkts-mål.

Varför skulle fantasier bara vara fantasier och inte det som kvinnor egentligen vill ha?

Citat:
Nej en våldtäkt är i regel inte skönt eftersom att kroppen inte är redo för det som händer och man helt enkelt inte vill vara med om det. Du kan inte dela på det fysiska och det psykiska. Har du aldrig hört talas om att man kan må så dåligt så att man får fysiskt ont? Allt sitter ihop så jo kroppen fattar att det är en våldtäkt. Man kan till och med dö av en våldtäkt just för att det rent psykiskt blir så fruktansvärt så att kroppen slutar fungera.

Man blir våt automatiskt jag har postat belägg för det förut. Så rent fysiskt är det ingen skillnad. Mentalt är det skillnad för att kvinnan känner sig mer dominerad därför blir hon mer upphetsad. Jag har postat belägg för att kvinnor tänder på maledom i mina förra inlägg. Det betyder att kvinnor njuter mer av våldtäkt än av vanligt sex belägg för det är att 50%+ av kvinnorna får orgasm när de blir våldtagna som jag skrev i mina förra inlägg.

Citat:
Och sex är inte samma sak som sex heller, det finns flera olika varianter och former så alla kvinnor gillar inte eller får orgasm av alla sorters sex. Det där är ngt mannen måste få veta, tror du seriöst att en äcklig våldtäktsman frågar hur han ska tillfredsställa kvinnan och sedan fokuserar på hennes njutning? Nej precis, alltså är chansen att hon ska få orgasm minimal när män rent allmänt som anstränger sig har svårt för att få kvinnor att komma. Och nej det har ingenting med dominans att göra, det har att göra med att han inte vet vad hon gillar.

Alla kvinnor får orgasm av att bli påsatta hårt. Män som inte kan få kvinnor att komma har lågt testo därför tänder kvinnorna inte på att ha sex med dem.

Citat:
De flesta kvinnor vill inte ha sex med random killar de träffat på krogen så varför skulle de då göra det?

Varför vill de inte ha sex med snälla män som respekterar dem? Det är ju det kvinnor säger att de tänder på. Samtidigt har män som våldtagit inga problem med att få sex med nya kvinnor. Det visar att kvinnor tänder på män som våldtagit mer än på vanliga män.

Citat:

Det finns kvinnor som är dominanta och det finns män som tänder på att bli dominerade. När ska du förstå att vi helt enkelt är olika och gillar olika saker? Varför kan du inte acceptera att alla inte är likadana?

Men jag talar om normen. Varför är normen i kvinno-porr att mannen är dominant och våldtar kvinnan? Varför är mannen inte jämlik och har PK-sex?

Citat:
Inte ens du tänder på våldtäkter så du kanske ska sluta häva ur dig den där dyngan nu. Och det är ingen kvinna här inne som håller med dig och ända fattar du inte hur fel du har. Ta till dig vad vi skriver och försök att förstå att du är väldigt snett ute. Vi vill INTE ha det du har. Vi vill INTE bli dominerade och behandlade som en påse sopor. Vi vill INTE ha en man som är lat och inte kan hjälpa till med hemmet och den ekonomiska biten. Vi vill ha en man, en riktig man. Den du är gift med är långt ifrån en riktig man, han är den största mes jag någonsin har hört talas om.

Jag tänder inte på våldtäkt för att jag redan blir dominerad. Men kvinnor inte blir dominerade kommer automatiskt att tända på våldtäkt. Här är ett exempel.

Citat:
Varför kan du inte svara på frågan bara? Uppfostrar du din son att våldta kvinnor?

Jag har redan svarat i mitt förra inlägg.
Senast redigerad av Babianen 2014-08-06 kl. 13:39.
Citera
2014-08-06, 13:42
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Här är ett exempel,

du kan se att kvinnor föredrar lukten hos dominanta män när de är som mest fertila.

Därför att våldtäkt är en big deal i dagens samhälle. Så om 60% av kvinnorna fantiserar om att bli våldtagna är det relevant till exempel i våldtäkts-mål.

Varför skulle fantasier bara vara fantasier och inte det som kvinnor egentligen vill ha?

Man blir våt automatiskt jag har postat belägg för det förut. Så rent fysiskt är det ingen skillnad. Mentalt är det skillnad för att kvinnan känner sig mer dominerad därför blir hon mer upphetsad. Jag har postat belägg för att kvinnor tänder på maledom i mina förra inlägg. Det betyder att kvinnor njuter mer av våldtäkt än av vanligt sex belägg för det är att 50%+ av kvinnorna får orgasm när de blir våldtagna som jag skrev i mina förra inlägg.

Alla kvinnor får orgasm av att bli påsatta hårt. Män som inte kan få kvinnor att komma har lågt testo därför tänder kvinnorna inte på att ha sex med dem.

Varför vill de inte ha sex med snälla män som respekterar dem? Det är ju det kvinnor säger att de tänder på. Samtidigt har män som våldtagit inga problem med att få sex med nya kvinnor. Det visar att kvinnor tänder på män som våldtagit mer än på vanliga män.

Men jag talar om normen. Varför är normen i kvinno-porr att mannen är dominant och våldtar kvinnan? Varför är mannen inte jämlik och har PK-sex?

Det är inte relevant för fantasier är inte relevant i en domstol.
Vet du vad skillnaden mellan fantasi och verklighet är?
Alla kvinnor får inte orgasm av att bli påsatt hårt. Det är ännu en gång ngt som du själv har hittat på.
Vad får du det ifrån att män som våldtar inte har ngt problem med att få sex?
Normen är inte att kvinnor gillar våldtäkts-porr. Vad har du fått det ifrån?

Meningen där du som vanligt babblar om att kvinnan mentalt tänder på våldtäkten tänker jag inte ens kommentera för den är så sjuk.
Citera
2014-08-06, 13:44
Medlem
TheKickss avatar
Citat:

Nej du har inte svarat på det, det är en enkel ja eller nej fråga. Uppfostrar du din son att våldta kvinnor, ja eller nej?
Citera
2014-08-06, 13:47
Medlem
TheKickss avatar
Citat:

Jag tänder inte på våldtäkt för att jag redan blir dominerad. Men kvinnor inte blir dominerade kommer automatiskt att tända på våldtäkt. Här är ett exempel.

Nej. Alla kvinnor tänder inte på dominans och alla kvinnor vill inte ha det du har. De flesta vill inte ha det du har för det är inte normalt. Du är hjärntvättad eller sjuk. Och att ah en våldtäktsfantasi innebär INTE att man vill bli utsatt för det eftersom att det per automatik inte kan vara ngt som man vill. Vill man så är det ingen våldtäkt. Våldtäkt betyder att man INTE VILL. Fattar du det nu?
Citera
2014-08-06, 13:55
Bannlyst
Citat:
Här är ett exempel,

Spontant är det ungefär 10 - 15 % som är dominanta i samhället av alla män. Vad menar du att resten av männen ska göra då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in