2014-08-05, 20:38
Medlem
innosents avatar
Lyssna for helvete hon sager NEJ hon vill inte bli domenerad och vandtagen mm mm och det vill inte jag heller
Citera
2014-08-05, 20:47
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Varför skulle hon inte vilja bli våldtagen?

2) Jag ber dig förklara varför kvinnor fantiserar om män som våldtar dem samtidigt som de säger att de vill ha män som respekterar att de säger nej?

3) Eftersom kvinnor får orgasm i 50%+ av våldtäkterna betyder det att 50% av våldtäkterna inte var våldtäkt?

4) Alla kvinnor vill ha sex med dominanta män. Belägg för det är att när kvinnor får rösta om typ sexigaste yrket, sexigaste mannen, och så vidare är det alltid manliga yrken/män som vinner. Det är aldrig män som jobbar på dagis som anses sexigast av kvinnor. Ingen kvinna vill ha en man som respekterar hennes vilja för det visar att mannen är svag det är maladaptivt för män.

5) Jag har postat massor med vetenskapliga och empiriska belägg för det jag hävdar. Varför kommenterar du inte det?

Poängen är att kvinnan blir sexuellt utnyttjad och njuter av det. Det har ingenting med tentaklerna att göra.

1) Man kan inte vilja bli våldtagen. Våldtagen betyder att man inte vill. Lär dig vad ordet innebär.
2) jag har svarat på den frågan massor med gånger, varför förstår du inte det man skriver? Man bestämmer inte själv vad man ska tända på varken i verkligheten eller i fantasin så ingen kan svara på det.
3) Men sluta ljug. Och sluta ta siffror ut ur röven.
4) Nej alla kvinnor vill inte ha sex med en dominant man. Och alla kvinnor tänder inte på samma män. Vi är olika.
5) Du har inte postat ett enda bevis. Du sitter bara och upprepar dina sjuka åsikter och ställer samma frågor om och om igen även fast du har fått svar på de flera gånger.

Nej poängen är att det är bisarrt. Man tänder på det bisarra. Så jo tentaklerna måste vara med.
Citera
2014-08-05, 21:03
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKicks
1) Man kan inte vilja bli våldtagen. Våldtagen betyder att man inte vill. Lär dig vad ordet innebär.
2) jag har svarat på den frågan massor med gånger, varför förstår du inte det man skriver? Man bestämmer inte själv vad man ska tända på varken i verkligheten eller i fantasin så ingen kan svara på det.
3) Men sluta ljug. Och sluta ta siffror ut ur röven.
4) Nej alla kvinnor vill inte ha sex med en dominant man. Och alla kvinnor tänder inte på samma män. Vi är olika.
5) Du har inte postat ett enda bevis. Du sitter bara och upprepar dina sjuka åsikter och ställer samma frågor om och om igen även fast du har fått svar på de flera gånger.

Nej poängen är att det är bisarrt. Man tänder på det bisarra. Så jo tentaklerna måste vara med.

1) Våldtäkt finns inte för att kvinnor vill bli tvingade till sex. Svara nu på frågan varför skulle en kvinna inte vilja bli våldtagen?

2) Du menar att man inte kan svara på varför 60% av kvinnorna fantiserar om att ha sex med våldtäkts-män? Jag kan svara på det kvinnor tänder på att bli tvingade till sex.

3) Här är belägg för att minst 50% av alla kvinnor som blir våldtagna får orgasm,

Citat:
"I've assisted more young women than I can count with this very issue…There have been very few studies on orgasm during rape, but the research so far shows numbers from 10% to over 50% having this experience. In my experience as a therapist, it has been somewhat less than half of the girls/women I've worked with. (For the record, I have worked with very few boys/men who reported this.) In professional discussions, colleagues report similar numbers."

4) Alla kvinnor vill ha sex med en dominant man. Belägg för det är att inga kvinnor har sexuella preferenser för o-dominanta män till exempel inga kvinnor går till dagis för att ragga på män som jobbar där, inga kvinnor går till krogen och raggar upp blyga killar, inga kvinnor försöker ligga med manliga oskulder, och så vidare. Däremot vet vi att minst 60% av kvinnorna fantiserar om att bli våldtagna.

5) Jag har postat massor med belägg sök bland mina inlägg i tråden.

6) Nej poängen är att kvinnan är oskyldig på utsidan men nasty på insidan.
Senast redigerad av Babianen 2014-08-05 kl. 21:06.
Citera
2014-08-05, 22:01
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
1) Våldtäkt finns inte för att kvinnor vill bli tvingade till sex. Svara nu på frågan varför skulle en kvinna inte vilja bli våldtagen?

2) Du menar att man inte kan svara på varför 60% av kvinnorna fantiserar om att ha sex med våldtäkts-män? Jag kan svara på det kvinnor tänder på att bli tvingade till sex.

3) Här är belägg för att minst 50% av alla kvinnor som blir våldtagna får orgasm,

4) Alla kvinnor vill ha sex med en dominant man. Belägg för det är att inga kvinnor har sexuella preferenser för o-dominanta män till exempel inga kvinnor går till dagis för att ragga på män som jobbar där, inga kvinnor går till krogen och raggar upp blyga killar, inga kvinnor försöker ligga med manliga oskulder, och så vidare. Däremot vet vi att minst 60% av kvinnorna fantiserar om att bli våldtagna.

5) Jag har postat massor med belägg sök bland mina inlägg i tråden.

6) Nej poängen är att kvinnan är oskyldig på utsidan men nasty på insidan.

Man kan inte vilja bli ngt som man inte vill. En våldtäkt är en handling där en person blir utsatt för ngt som han eller hon inte vill. Alltså är det ingen som vill bli våldtagen, det är en omöjlighet.
I fantasin tänder de på det ja, men som sagt...fantasi och verklighet är två helt olika saker. Och varför man fantiserar och tänder på vissa saker vet vi inte. Det bara är så. Vi är olika. Du tänder på dominans, jag gör det inte för vi är olika.
Alla kvinnor vill inte ha en dominant man. Sluta tala för alla kvinnor, du gör bara bort dig.
Det faller på sin egen dumhet att tro att hälften av alla kvinnor som blir våldtagna får orgasm. Speciellt med tanke på att väldigt många kvinnor har problem med att få orgasm vid sex och många kan inte ens få det. Vet man ngt om kvinnans anatomi så fattar man att det där inte är sant. Och dina små inklipp och ovetenskapliga länkar betyder ingenting.
Nej poängen är att det är bisarrt. Asiatiska kvinnor är alt annat ä oskyldiga för alla vet att de är så pengakåta så de gör vad som helst för pengar. Så det finns inget oskuldsfullt med en asiat som blir påsatt av en tentakelalien. Det är bisarrt, det är overkligt. Hade det varit en man hade det inte vara det minsta upphetsande. Det finns ingenting som är så avtändande som en man som förgriper sig på en kvinna.

Kan du acceptera att alla kvinnor inte fungerar som du? Kan du acceptera att alla kvinnor inte tänder på det du tänder på?
Citera
2014-08-05, 23:47
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Syftet är att testa mannen för att se om han är manlig eller en mes.

1) Men det finns en massa andra saker som är tabu som kvinnor kan fantisera om istället varför just våldtäkt? Hur går det ihop att kvinnor säger att de tänder på män som respekterar deras nej och sen fantiserar om män som våldtar dem?

2) Man kan välja vad man ska fantisera om. Menar du att kvinnor inte kan hjälpa att de tänder på fantasin om att bli våldtagna? Hur vet du att det inte är samma sak med riktiga våldtäkter alltså att kvinnan inte kan hjälpa att hon njuter av det?

3) Här handlar det inte bara om fantasier utan om att kvinnor också betalar för våldtäkts-porr i form av böcker. Varför väljer kvinnor att betala för våldtäkts-porr?
Fiction är fiction. Varför betalar man för att se en film som innehåller mord, lemlästningar och andra hemskheter? Därför att det kittlar fantasin. Det ger oss utlopp för underliggande känslor som vi inte kan få utlopp för på annat sätt utan att skada någon på riktigt. Du är som en femåring.

Jag har sett Hostel, A Serbian film, Deliverance, tv-serien OZ, SCUM och en massa annat. Betyder det att jag vill förverkliga innehållet ur filmerna/tv-serien?
I Hostel slaktas folk på löpande band i mycket grafiska scener. Jag har för mig att det begås våldtäkter också. I A serbian film begås våldtäkter på en minderårig, ett nyfött barn och en man våldtar sin brors fru. En av skurkarna blir knullad i ögat och ihjälskjuten. Det sker även en massa brutalt våld. I Deliverance blir ett par män utsatta för sexövergrepp av några tokiga hillbillys. I OZ begås mängder med våldtäkter och mord. En nazist blir bajsad i ansiktet och folk bränns ihjäl medan de fortfarande lever, en stackare muras in och andra blir ihjälslagna. Det är en mycket bra tv-serie. Tror du jag vill göra sånt själv som skådisarna gör i serien? I SCUM begås också våldtäkter och grova misshandlar och plitarna bryr sig inte. Tror du jag vill uppleva sånt irl?

Kan du verkligen inte se skillnaden mellan verklighet och fantasi?

Eftersom du inte besvarar frågorna jag ställt ställer jag ett par av dem igen. Uppfostrar du din son till att bli våldtäktsman? Uppmuntrar du honom till att begå sexövergrepp?
Varför tror du att alla kvinnor tänder på våldtäkt när du säger att du själv inte gör det? Alla kvinnor är ju enligt dig likadana. Alla tänder på samma saker och alla tänker likadant.
Senast redigerad av Cineasten 2014-08-05 kl. 23:54.
Citera
2014-08-06, 08:19
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Man kan inte vilja bli ngt som man inte vill. En våldtäkt är en handling där en person blir utsatt för ngt som han eller hon inte vill. Alltså är det ingen som vill bli våldtagen, det är en omöjlighet.

Eftersom alla kvinnor vill bli sexuellt dominerade så finns inte våldtäkt precis som att tomten inte finns. Det som finns är att kvinnor säger nej men menar ja. Varför skulle en kvinna inte njuta av att en man håller ner henne på marken och sätter på henne hårt trots att hon säger nej? Skulle hon njuta mer av att gå till jobbet eller titta på TV?

Citat:
I fantasin tänder de på det ja, men som sagt...fantasi och verklighet är två helt olika saker. Och varför man fantiserar och tänder på vissa saker vet vi inte. Det bara är så. Vi är olika. Du tänder på dominans, jag gör det inte för vi är olika.

Du kan inte prata bort att 60% av kvinnorna fantiserar om våldtäkts-män genom att säga "det bara är så". Det visar att kvinnor tänder på män som våldtar dem för annars hade de fantiserat om män som respekterar deras nej istället. Dessutom betalar kvinnor för våldtäkts-porr, det är att gå ett steg längre än att bara fantisera om det, det finns en hel industri som säljer våldtäkts-fantasier/maledom till kvinnor, men det finns ingen industri som säljer snälla män-fantasier till kvinnor, det visar att kvinnor har en preferens för våldtäkt/maledom så mycket att de är villiga att betala för porr på temat.

Citat:
Alla kvinnor vill inte ha en dominant man. Sluta tala för alla kvinnor, du gör bara bort dig.

Alla kvinnor vill ha en dominant man för att det är adaptivt, dominanta män överlevde i högre grad än o-dominanta män. Belägg för det är att kvinnor aldrig har preferenser för svaga, fattiga, undergivna, o-aggressiva män.

Citat:
Det faller på sin egen dumhet att tro att hälften av alla kvinnor som blir våldtagna får orgasm. Speciellt med tanke på att väldigt många kvinnor har problem med att få orgasm vid sex och många kan inte ens få det. Vet man ngt om kvinnans anatomi så fattar man att det där inte är sant. Och dina små inklipp och ovetenskapliga länkar betyder ingenting.

Det kommer från en kvinna som jobbar med kvinnor som blivit våldtagna hur hur det ovetenskapligt?

Citat:
In my experience as a therapist, it has been somewhat less than half of the girls/women I've worked with. (For the record, I have worked with very few boys/men who reported this.) In professional discussions, colleagues report similar numbers."

Citat:
Nej poängen är att det är bisarrt. Asiatiska kvinnor är alt annat ä oskyldiga för alla vet att de är så pengakåta så de gör vad som helst för pengar. Så det finns inget oskuldsfullt med en asiat som blir påsatt av en tentakelalien. Det är bisarrt, det är overkligt. Hade det varit en man hade det inte vara det minsta upphetsande. Det finns ingenting som är så avtändande som en man som förgriper sig på en kvinna.

Här kan du se flera exempel på samma koncept fast med män, http://smalljav.us/tag/molester/

Citat:
Kan du acceptera att alla kvinnor inte fungerar som du? Kan du acceptera att alla kvinnor inte tänder på det du tänder på?

Alla kvinnor vill bli dominerade. Det som är olika för olika kvinnor är att alla vill bli dominerade på olika sätt. Till exempel vissa kvinnor vill bli kidnappade och våldtagna, vissa vill bli fastbundna och våldtagna, vissa vill bli drogade och våldtagna, och så vidare men ingen kvinna kommer välja frivilligt sex istället för våldtäkt.

Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Fiction är fiction. Varför betalar man för att se en film som innehåller mord, lemlästningar och andra hemskheter? Därför att det kittlar fantasin. Det ger oss utlopp för underliggande känslor som vi inte kan få utlopp för på annat sätt utan att skada någon på riktigt. Du är som en femåring.

OK. Vilken underliggande känsla menar du att kvinnor som köper våldtäkts-porr vill få utlopp för?

Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Varför tror du att alla kvinnor tänder på våldtäkt när du säger att du själv inte gör det? Alla kvinnor är ju enligt dig likadana. Alla tänder på samma saker och alla tänker likadant.

Därför att alla kvinnor vill bli dominerade och våldtäkt är dominans + sex.

Därför att jag blir dominerad av min man så jag skulle inte känna mig dominerad om jag blev våldtagen.
Senast redigerad av Babianen 2014-08-06 kl. 08:25.
Citera
2014-08-06, 10:35
Medlem
Citat:
Om du byter ut aliens med tentakler mot män hur ser scenen ut då? Jo en kvinna som blir sexuellt utnyttjad av en man och njuter av det.
Nej. Poängen var här att det är skillnad på fantasi och verklighet. Du svarade inte på frågan, så vi tar det igen. Det finns både kvinnor och män som tänder på hentai och kan fantisera om detta.

1) Tror du att det betyder att kvinnorna vill att det ska komma riktiga aliens som våldtar dom med tentakler?
2) Tror du det betyder att män som tänder på hentaiporr vill att riktiga kvinnor blir våldtagen av aliens med tentakler på riktigt?
Citera
2014-08-06, 10:47
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Eftersom alla kvinnor vill bli sexuellt dominerade så finns inte våldtäkt precis som att tomten inte finns. Det som finns är att kvinnor säger nej men menar ja. Varför skulle en kvinna inte njuta av att en man håller ner henne på marken och sätter på henne hårt trots att hon säger nej? Skulle hon njuta mer av att gå till jobbet eller titta på TV?

Du kan inte prata bort att 60% av kvinnorna fantiserar om våldtäkts-män genom att säga "det bara är så". Det visar att kvinnor tänder på män som våldtar dem för annars hade de fantiserat om män som respekterar deras nej istället. Dessutom betalar kvinnor för våldtäkts-porr, det är att gå ett steg längre än att bara fantisera om det, det finns en hel industri som säljer våldtäkts-fantasier/maledom till kvinnor, men det finns ingen industri som säljer snälla män-fantasier till kvinnor, det visar att kvinnor har en preferens för våldtäkt/maledom så mycket att de är villiga att betala för porr på temat.

Alla kvinnor vill ha en dominant man för att det är adaptivt, dominanta män överlevde i högre grad än o-dominanta män. Belägg för det är att kvinnor aldrig har preferenser för svaga, fattiga, undergivna, o-aggressiva män.

Det kommer från en kvinna som jobbar med kvinnor som blivit våldtagna hur hur det ovetenskapligt?

Här kan du se flera exempel på samma koncept fast med män, http://smalljav.us/tag/molester/

Alla kvinnor vill bli dominerade. Det som är olika för olika kvinnor är att alla vill bli dominerade på olika sätt. Till exempel vissa kvinnor vill bli kidnappade och våldtagna, vissa vill bli fastbundna och våldtagna, vissa vill bli drogade och våldtagna, och så vidare men ingen kvinna kommer välja frivilligt sex istället för våldtäkt.

OK. Vilken underliggande känsla menar du att kvinnor som köper våldtäkts-porr vill få utlopp för?

Därför att alla kvinnor vill bli dominerade och våldtäkt är dominans + sex.

Därför att jag blir dominerad av min man så jag skulle inte känna mig dominerad om jag blev våldtagen.

Alla kvinnor vill inte bli sexuellt dominerade. Ännu en gång...alla är inte som du.
Lär dig skillnad på fantasier och vad man vill ha i verkligheten.
Alla kvinnor vill inte ha en dominant man.
Alla kvinnor väljer frivilligt sex före våldtäkt för att våldtäkt är inget man kan välja.
Våldtäkt är inte samma sak som sex.
Det är ovetenskapligt för att det finns andra studier som säger det motsatta och det finns mängder med våldtäktsoffer som vittnar om det motsatta.
Citera
2014-08-06, 10:51
Medlem
Citat:
Det jag får upp är "Molesting Schoolgirls 5". Man kan gilla porr med den typiska japanska schoolgirlutstyrseln utan att vilja att skolflickor ska bli våldtagna på riktigt. Tror du på mig när jag säger det? Man kan också gilla liknande porr för att det är en massa folk runtomkring på bussar och tåg osv i den porren. Tror du att det betyder att dom som gillar sådan porr vill att skolflickor ska bli våldtagna på bussar och tåg?
Citera
2014-08-06, 11:47
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Alla kvinnor vill inte bli sexuellt dominerade. Ännu en gång...alla är inte som du.

Jo alla kvinnor vill bli dominerade här är belägg för det,

Citat:
The majority of women have submission fantasies. From classic romance The Flame and The Flower to classic erotica The Claiming of Sleeping Beauty to Twilight BDSM fan fiction, submission themes are immensely popular in cross-cultural female erotica. The fact of the matter is that most heterosexual women are wired to find sexual submission arousing--and so are most female mammals.

Citat:
Though a woman's preference for physical sexual submission appears to be controlled by the unconscious, inaccessible subcortical part of her brain, this unconscious physical preference is complemented by an independent psychological preference for dominant men. [See footnote 1.]

Almost every quality of dominant males triggers arousal in the female brain: dominant scents, dominant gaits, deep voices, height, displays of wealth. Romance heroes are almost always high status alpha males—billionaires, barons, surgeons, sheriffs. Avon Books and Ellora's Cave feature no heroes who are kindergarten teachers, accountants, or plumbers. Even though there's been a trend away from the conspicuously rapey bodice-rippers of the seventies and eighties, women still want strong, dominant men.

du kan se att kvinnor automatiskt tänder på dominanta män.

Citat:
Lär dig skillnad på fantasier och vad man vill ha i verkligheten.

Men varför fantiserar kvinnor om att bli våldtagna om de inte vill bli våldtagna i verkligheten? Varför köper de våldtäkts-porr?

Varför hänvisar de till de här påhittade våldtäkts-männen som sina "book boyfriends"? Menar du att kvinnor inte gillar våldtäkts-män när de har påhittade våldtäkts-män som imaginary boyfriends?

Citat:
Alla kvinnor vill inte ha en dominant man.

Om kvinnor inte vill ha dominanta män varför är snälla män singlar?

Citat:
Alla kvinnor väljer frivilligt sex före våldtäkt för att våldtäkt är inget man kan välja.

Man kan välja våldtäkt genom att sätta sig in en situation där man vet att man har en hög risk för att bli våldtagen. 1000 tals kvinnor gör det varje helg i Sverige.

Om kvinnor ville ha frivilligt sex skulle de ligga mer. Det finns hur mycket frivilligt sex som helst för kvinnor att välja mellan men de flesta är inte intresserade.

Citat:
Våldtäkt är inte samma sak som sex.

När man blir våldtagen så har man sex.

Citat:
Det är ovetenskapligt för att det finns andra studier som säger det motsatta och det finns mängder med våldtäktsoffer som vittnar om det motsatta.

Hur visar det att hon har fel?

Citat:
Ursprungligen postat av Macbajs
Nej. Poängen var här att det är skillnad på fantasi och verklighet. Du svarade inte på frågan, så vi tar det igen. Det finns både kvinnor och män som tänder på hentai och kan fantisera om detta.

1) Tror du att det betyder att kvinnorna vill att det ska komma riktiga aliens som våldtar dom med tentakler?
2) Tror du det betyder att män som tänder på hentaiporr vill att riktiga kvinnor blir våldtagen av aliens med tentakler på riktigt?

1) Nej de tror att de ska komma riktiga män och våldta dem.

2) Nej de vill att riktiga kvinnor ska bli förnedrade.

3) Varför fantiserar kvinnor om att bli våldtagna om de inte vill bli våldtagna på riktigt?

Citat:
Ursprungligen postat av Macbajs
Det jag får upp är "Molesting Schoolgirls 5". Man kan gilla porr med den typiska japanska schoolgirlutstyrseln utan att vilja att skolflickor ska bli våldtagna på riktigt. Tror du på mig när jag säger det? Man kan också gilla liknande porr för att det är en massa folk runtomkring på bussar och tåg osv i den porren. Tror du att det betyder att dom som gillar sådan porr vill att skolflickor ska bli våldtagna på bussar och tåg?

Poängen är att skolflickorna gillar att bli våldtagna och man vill ha en sådan kvinna själv.
Senast redigerad av Babianen 2014-08-06 kl. 12:07.
Citera
2014-08-06, 12:17
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Jo alla kvinnor vill bli dominerade här är belägg för det,

du kan se att kvinnor automatiskt tänder på dominanta män.

Men varför fantiserar kvinnor om att bli våldtagna om de inte vill bli våldtagna i verkligheten? Varför köper de våldtäkts-porr?

Varför hänvisar de till de här påhittade våldtäkts-männen som sina "book boyfriends"? Menar du att kvinnor inte gillar våldtäkts-män när de har påhittade våldtäkts-män som imaginary boyfriends?

Om kvinnor inte vill ha dominanta män varför är snälla män singlar?

Man kan välja våldtäkt genom att sätta sig in en situation där man vet att man har en hög risk för att bli våldtagen. 1000 tals kvinnor gör det varje helg i Sverige.

Om kvinnor ville ha frivilligt sex skulle de ligga mer. Det finns hur mycket frivilligt sex som helst för kvinnor att välja mellan men de flesta är inte intresserade.

När man blir våldtagen så har man sex.

Hur visar det att hon har fel?

1) Nej de tror att de ska komma riktiga män och våldta dem.

2) Nej de vill att riktiga kvinnor ska bli förnedrade.

3) Varför fantiserar kvinnor om att bli våldtagna om de inte vill bli våldtagna på riktigt?

Poängen är att skolflickorna gillar att bli våldtagna och man vill ha en sådan kvinna själv.

Nej alla kvinnor vill inte bli dominerade. Din länk bevisar inte det heller. Fatta att vi är olika och sluta vara så naiv när du läser länkar på internet.

Varför ställer du samma frågor om och om igen? Det här är sista gången jag svarar på den där frågan. Varför man tänder eller fantiserar om vissa saker vet ingen. Varför vissa människor tänder på lack och läder eller varför vissa tänder på sex med en hund vet vi inte. Vi är olika och vi tänder på olika saker...varför vet ingen. Varför man tycker att vissa saker är attraktiva och andra inte vet vi inte. Vi attraheras av olika saker, alla kvinnor attraheras inte av samma män. Vad det är som gör att vi faller för en viss person vet vi inte. Alla kvinnor är INTE likadana och världen är INTE så svart eller vit som du tror.

Vet du vad skillnaden mellan fantasi och verklighet är? Förmodligen inte eftersom att du ställer samma fråga om det oxå om och om igen. Lär dig skillnaden.

Våldtäkt är inte sex!
Citera
2014-08-06, 12:22
Medlem
TheKickss avatar
Citat:

Idiot. Lär dig för i helvete vad ordet betyder. Och den där sista meningen var så korkad så jag tror jag fick en stroke av den. Nej vi är inte intresserade av att ha sex med alla män kan du få in det i din pulveriserade hjärna. Din man tex, din äckliga dominanta kvinnohatande man skulle ingen normal kvinna ens ta i med tång. Inse att du är helt vrickad och lever i ett ONORMALT förhållande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in