2016-02-27, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Överliggaren
Så om vi hittar en karl som inte njuter av sex, så betyder det att män inte gillar sex? It's a number's game, uppenbarligen. Så försök undvika den typen av idiotargument i fortsättningen.
Det skulle jag gärna göra, om inte hon påstår att ALLA kvinnor gillar att bli våldtagen. Det var inte jag som satte ribban där....
Citera
2016-02-27, 14:56
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Det är inte vad tråden handlar om ditt jävla spånhuvud.
Nej, en man kan utan tvekan skrämma sitt kvinnliga offer utan att använda våld. Hot om våld räcker långt.

1) Sluta slingra dig. Varför är det hett när en kvinna tvingar en man till sex men hemskt när en man tvingar en kvinna till sex?

2) Nej det är trams för att alla kvinnor vet att det är i princip omöjligt att bli våldtagen om man gör motstånd.

3) Så i princip ingen kvinna (förutom extrema undantag typ Hagamannen) blir våldtagen mot sin vilja. Det betyder att antalet legit våldtäkter i Sverige är kanske 10-20/år och då har kvinnan skador från misshandel.
Citera
2016-02-27, 14:57
Medlem
Överliggarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
Det skulle jag gärna göra, om inte hon påstår att ALLA kvinnor gillar att bli våldtagen. Det var inte jag som satte ribban där....

"Alla", de flesta, många... Försök fatta innebörden av begreppet språkspel.
Citera
2016-02-27, 15:03
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Eller blir fasthållen och knullad i flera timmar, mot sin vilja. Och slagen samtidigt. Hon vet inte ens om mannen "bara" är ute efter sex, eller kommer mörda henne.

1) Du menar om en man blir fasthållen och riden av en kvinna i flera timmar? Ja det låter hemskt tror du att mannen skulle må dåligt efteråt?

2) Average ligget i Sverige är 10 minuter har jag läst nånstans. Inser du inte att kvinnor skulle stå i kö om de kunde få kuk i flera timmar?

Citat:
Hon har inte rätt. Det röcker att hitta EN kvinna som inte njutit av att bli våldtagen. Då spricker resonemanget att ALLA kvinnor gillar att bli våldtagen.

1) Vi tar det igen, det finns känsel-nerver på insidan av vaginan, om du stimulerar de nerverna då känns det skönt, om du håller på tillräckligt länge får kvinnan orgasm, om du håller på ännu längre fortsätter kvinnan att få orgasmer.

2) Så att en kvinna inte njuter av att bli våldtagen betyder inte att det gör ont eller är obehagligt på något sätt utan att hon blev sexuellt upphetsad och inte fick komma.
Citera
2016-02-27, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Du menar om en man blir fasthållen och riden av en kvinna i flera timmar? Ja det låter hemskt tror du att mannen skulle må dåligt efteråt?

2) Average ligget i Sverige är 10 minuter har jag läst nånstans. Inser du inte att kvinnor skulle stå i kö om de kunde få kuk i flera timmar?

1) Vi tar det igen, det finns känsel-nerver på insidan av vaginan, om du stimulerar de nerverna då känns det skönt, om du håller på tillräckligt länge får kvinnan orgasm, om du håller på ännu längre fortsätter kvinnan att få orgasmer.

2) Så att en kvinna inte njuter av att bli våldtagen betyder inte att det gör ont eller är obehagligt på något sätt utan att hon blev sexuellt upphetsad och inte fick komma.
1) Vet ej.
2) Averege spelar ingen roll. Du sätter hela tiden upp regler för våldtäkt. Den som blir utsatt vet inte något, förrän efteråt.

1) Vad har det med saken att göra? En kvinna bestämmer själv om, och när, och av vem,hon vill ha sådan stimulation. Jag tycker glass är gott, det betyder inte att jag vill bli tvångsmatad med 10 kg glass.
Jag vill själv bestämma när,hur mycket, om, jag vill ha glass.
Citera
2016-02-27, 15:21
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Överliggaren
Babianen för alltjämt sin ensamma kamp mot såväl feministers som antifeministers kompakta motstånd. Finner det lätt heroiskt.

Antag att hon har rätt. Det är skönt att bli våldtagen, "ingen big deal", m.m. Är ju inte kvinna själv, så vad vet jag...

Vad tror du, Babbis, att feministers och andra kvinnors massiva skräck för våldtäkt och avgrundsdjupa hat mot (enbart vita/svenska) våldtäktsmän i så fall beror på? Kan det vara fråga om en djup sexualskräck som kanske även har påverkat valet att bli feminist?

1) Du måste ju tänka på kvinnor inte som typ Disney-prinsessor och mer som perversa män typ Ron Jeremy. Så om du tänker att Ron Jeremy blir våldtagen av en kvinna är han då ett offer? Nej han är en creepy dude som lurade kvinnan till att göra det.

2) Till exempel jag är Max Hardcore i en liten kvinnas kropp. En av mina vänner är Ron Jeremy. Min asiatiska vän är Hung Lo och en av mina andra vänner är pirat killen (Surewood). Tror du att någon blir imponerad av en lirare som försöker tvinga till sig vaginal sex i 10 minuter?

3) Det är "fear of the dick" de är rädda för att kuken ska göra ont, förnedra dem, eller få dem att må dåligt.

4) Allt det här beror på att de får komma ut ur huset och göra vad de vill. Kvinnor kan inte hantera det. Kvinnor kan inte hantera att sitta och tänka för att de blir förvirrade och får för sig saker.

5) Den är videon visar hur det fungerar på riktigt, https://www.youtube.com/watch?v=LS37SNYjg8w jag skämtar inte.
Citera
2016-02-27, 15:25
Medlem
Babianens avatar
Citat:

Ja för att det är fysiskt stimulerande.

Citat:
1) Vad har det med saken att göra? En kvinna bestämmer själv om, och när, och av vem,hon vill ha sådan stimulation. Jag tycker glass är gott, det betyder inte att jag vill bli tvångsmatad med 10 kg glass.
Jag vill själv bestämma när,hur mycket, om, jag vill ha glass.

Ja du som man. Men kvinnor är perversa, vanligt sex duger inte, det måste finnas något extra för att kvinnor ska tända till.
Citera
2016-02-27, 15:46
Medlem
Citat:
Ja för att det är fysiskt stimulerande.

Ja du som man. Men kvinnor är perversa, vanligt sex duger inte, det måste finnas något extra för att kvinnor ska tända till.
Ja, sex är för det mesta fysiskt stimulerande. Våldtäkt ör en helt annan sak. Det har inte ens med sex att göra alltid. Särskilt inte för offret.

Vad är "vanligt" sex? Det är väl upp till var och en att avgöra, och inte du? Och något "extra" betyder oftast inte att man vill bli våldtagen av en främmande människa/människor.
Citera
2016-02-27, 15:48
Medlem
Citat:
1) Låt mig förklara vad jag ser när jag ser ett våldtäkts-mål, jag ser den här mannen sitta och hävda att han blev våldtagen av den här mannen.

2) Kvinnan är mannen med pedofil-skägget och trenchcoaten som hävdar att hon blev våldtagen av oskuden. Skulle ni tro på det?

3) Eller skulle det vara uppenbart att det var mannen med pedofil-skägget och trenchcoaten som sexuellt utnyttjade oskulden och nu ljuger han om det?
Jag har inte tittat på länken, men är detta trådrelevant?
Citera
2016-02-27, 15:53
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ja, sex är för det mesta fysiskt stimulerande. Våldtäkt ör en helt annan sak. Det har inte ens med sex att göra alltid. Särskilt inte för offret.

Vad är "vanligt" sex? Det är väl upp till var och en att avgöra, och inte du? Och något "extra" betyder oftast inte att man vill bli våldtagen av en främmande människa/människor.

1) Våldtäkt är fysiskt stimulerande på samma sätt som vanligt sex. Därför är det skönt på samma sätt som vanligt sex. Vaginal stimulans = vaginal stimulans.

2) Samtyckande sex med en vanlig man. Det är inte sexuellt för kvinnor.

Citat:
Jag har inte tittat på länken, men är detta trådrelevant?

Om du byter ut kvinnor mot perversa män i public masturbator trenchcoats då blir det uppenbart att våldtäkt egentligen är kvinnan som sexuellt utnyttjar mannen för sin egen njutning.
Citera
2016-02-27, 16:25
Medlem
Citat:
1) Våldtäkt är fysiskt stimulerande på samma sätt som vanligt sex. Därför är det skönt på samma sätt som vanligt sex. Vaginal stimulans = vaginal stimulans.

Om du byter ut kvinnor mot perversa män i public masturbator trenchcoats då blir det uppenbart att våldtäkt egentligen är kvinnan som sexuellt utnyttjar mannen för sin egen njutning.
1) Det tvivlar jag starkt på att alla våldtäktsoffer tycker.

2) Jo, många kvinnor njuter av samtyckande sex.
Citera
2016-02-27, 16:39
Medlem
Cineastens avatar
Citat:

Vad säger du om de två tjejerna i Indien som utsattes för gruppvåldtäkt, grov misshandel och som blev utslängda ur en buss i rörelse? Den ena tjejen, en läkarstudent fick ett järnrör uppkört i underlivet såpass hårt att hon sprack, därefter stoppade en av gm upp handen och slet ut delar av tarmpaketet. Enligt en av gm fick hon "skylla sig själv eftersom ordentliga flickor inte ska vara ute och springa på stan på kvällarna". Hon och hennes väninna hade varit på bio.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in