2016-03-08, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bitchhora
Jag har sett exakt det jag skriver på ett naturprogram på TV för ett antal år sedan. Du påstår alltså att jag inte har sett detta med mina egna ögon?

Absolut inte! Jag skulle aldrig någonsin påstå att du har sett detta med några andra ögon än dina egna.
Citera
2016-03-08, 15:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Absolut inte! Jag skulle aldrig någonsin påstå att du har sett detta med några andra ögon än dina egna.

Så fort man avslöjar en sanning om kvinnor försöker ni göra allt för att påstå att det är lögn. När ni börjar gallskrika då vet man att man träffat rätt.
Citera
2016-03-08, 15:59
Medlem
Citat:
Så fort man avslöjar en sanning om kvinnor försöker ni göra allt för att påstå att det är lögn...

Hittade du studien publicerad någonstans, eller?
Citera
Avslutad
För det första så är jag tveksam till hela studien överhuvudtaget. Har du faktiskt läst den, eller har du bara läst vad folk har skrivit om den? Studier kan tolkas bäst de passar. Sånt händer hela tiden.

Men om det nu stämmer helt, vilket jag verkligen inte tror, så står det ju att det bara är kroppsligt. Det betyder ju inte att de vill ha en orgasm från en våldtäkt. Lika lite som du vill ha en utlösning om du blev avsugen av en kalv, vilket du garanterat skulle få om du blev det fastbunden.

Men hursomhelst, vad i helvete ska vi med informationen till?! Det är ingen som vill ha eller kommer tillåta våldtäkter oavsett.
Citera
Medlem
Citat:
Kvinnor vill endast ha sex med dominanta aggressiva djuriska män. Hon tänder inte på civilserade män. Tillåts kvinnor själva välja vem de ska ha sex med kommer de i längden avla fram väldigt aggressiva djuriska människor. Alltså, då kommer mänskligheten gå tillbaka till apstadiet inom bara några tusen år. Skälet till att människan lyckades ta sig ur apstadiet var att män kontrollerade kvinnors sexualitet så att de inte fick para sig med djur-lika män. Se på Japan, Japan är det land som kommit längst i mänsklig utveckling tack vare att kvinnorna där inte tillåts ha sex med djuriska negrer och araber. Följden har blivit att Japan har världens lägsta brottslighet, alla är laglydiga och jobbar stenhårt. Högst IQ i världen har dem också.

Mellanöstern-män kontrollerar också i hög grad kvinnors sexualitet (garanterat mer än japaner), men inte har de uppnått en hög utveckling för det..?
Citera
2016-03-08, 16:00
Medlem
Mooons avatar
Vad säger din mamma om dina teorier?

Säger som andra redan skrivet, var kommer allt detta kvinnohat ifrån? Varför propagera för våldtäkter? Det är så dumt att klockan står stilla.

Citat:
Du vill skicka tråden i papperskorgen eftersom den avslöjar sanningen om kvinnor.. Tycker du ska rannsaka dig själv istället.
Citera
2016-03-08, 16:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Iwinyouloose
Mellanöstern-män kontrollerar också i hög grad kvinnors sexualitet (garanterat mer än japaner), men inte har de uppnått en hög utveckling för det..?

Araberna var faktiskt väldigt långt gångna i deras samhällsutveckling en gång i tiden. De hade civiliserade samhällen när vi inte hade kommit speciellt mkt längre än stenåldern. Men 1500 år av frekvent inavel blandat med islam har satt sina spår. De har i princip stått still i flera hundra år och förmodligen sänkt sin medel-IQ markant. Utan dessa parametrar hade de lätt matchat japsarna.
Senast redigerad av redlineoffside 2016-03-08 kl. 16:09.
Citera
2016-03-08, 16:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mooon
Vad säger din mamma om dina teorier?

Säger som andra redan skrivet, var kommer allt detta kvinnohat ifrån? Varför propagera för våldtäkter? Det är så dumt att klockan står stilla.

På vilket sätt är vetenskaplig fakta kvinnohat?

Det är inte män som propagerar för våldtäkt utan ni kvinnor.
Citera
2016-03-08, 16:11
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Bara att ni sk. män, som tror på detta går till er själva och om ni skulle få utlösning om en arabdjävel tryckte på dig i tvåan, samtidigt som denne runkade dig till en orgasm - är detta då ett tecken på att du gillade det och att du då i förlängningen är en bög...?!

Vissa kvinnor får säkerligen orgasm, men det är en kroppslig rektion - upphetsning/lubrikation är till för att åsamka kroppen så lite skada som möjligt, sekret etc.
Citera
2016-03-08, 16:12
Medlem
Citat:
På vilket sätt är vetenskaplig fakta kvinnohat?

Det är inte män som propagerar för våldtäkt utan ni kvinnor.

och var är denna vetenskapliga fakta?

den är inte presenterad i denna tråd.
Citera
2016-03-08, 16:14
Medlem
Inhalators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissAndri
Wow. Misogyni på hög nivå. *förvånad*

Min fem-månaders är mer man än ni.

Woman up!

Men varför har du inte ens ett enda argument?
Citera
2016-03-08, 16:16
Medlem
WallStreetNomads avatar
Fan Sverige kommer att dränkas i sommar av alla fontänorgasmer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in