• 7
  • 8
2022-07-19, 20:15
Medlem
Sladdarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drcagliari
Riktig gastronomisk dekadens. Jag bestller mer n vad jag borde gra, inte sllan med pommes frites.

Finns en kebabss som r ljusbrun rd, det r senap i. Skulle grna vilja ha nt recept till den sortens smak. I grekisk gyros anvnder man grna grekisk senap vettja
Citera
2022-07-21, 12:54
Bannlyst
Jag rekommenderar Isbergsallad ,frska tomater, och r lk p kebabpizzan efter grddningen.

Nyttigare och frscht.

Tnk er kebabrulle, ni vet hur svingott det r med kebabrulle som har sallad,lk,tomat och ss.

S jag brukar bestlla en ppen kebabrulle skulle man kunna kalla den fr.
allts pizza med samma innehll
REKOMMENDERAS starkt
Citera
2023-02-21, 02:38
Medlem
covfefe...s avatar
Mrkligt amerikanskt frsk att kopiera kebabpizza:
https://www.tripadvisor.com/Location...nsylvania.html

Istllet fr att kombinera lgbudget-pizza med lg-budget-kebab ser det ut som att det handlar om hgbudget-pizza kombinerat med "riktig" kebab. Om man kper hgbudgetgrejer vill man vl ha musslor, dyr ost och frska rvaror p pizzan och ingen jvla kebab hur lyxig den n r.
Citera
2023-07-02, 18:49
Medlem
Mogaku-sans avatar
Jag gillar en frsk kebabpizza med en iskall Pepsi. ven kebabtallrik med pommes frites gr ocks bra.

Dock r jag en torsk p hamburgare s brukar mellant variera med lite olika pizzor.
Citera
2023-07-03, 09:27
Medlem
Sladdarens avatar
Har hrt att Svenska kebabpizzan p standardiserade pizzerior r en frmmande smakrtt i usa.. ven idag liksom

Dvs det r ntt helt nytt fr dom med kebabstrimlor, lite starkss, tomatss, kebabss,- vitlkss, ost, lk, fefferoni

Finns inget som liknar det i usa, kan det stmma ?
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in