2014-06-23, 11:35
Medlem
Alla haan har umgtts med har knasat och han har skyddad identitet, bytt namn, rker base och kommer undan med nstan alla grova brott han gr.... Hotar smbarn med soft air guns och btfller soc mnniskor och ingenting hnder, polisen skyddar hans rygg garanterat
Citera
2014-06-24, 20:47
Medlem
Vill tacka dig fr att du skrev detta eftersom folk hr fr det att lta som jag bara vill smutskasta honom..
Citera
2014-07-12, 04:13
Medlem
Har ftt nu reda av en polis att han arbetat med polisen, hon frsade sig i ett frhr. Pissluffare, lever p att blsa folk och sen gola dit folk fr att komma undan. Krk.
Citera
2014-07-13, 15:46
Medlem
Det var det jag tnkte fr oavsett vad han gr s kommer han undan..
Senast redigerad av NickeNyfikenn 2014-07-13 kl. 15:48.
Citera
2014-07-14, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NickeNyfikenn
Det var det jag tnkte fr oavsett vad han gr s kommer han undan..

Ja han kommer undan med btfllning, dra upp knivar och soft air guns p folk, mordhot, utpressning, narkotikafrsljning m.m.

Hur kan polisen skydda honom fr spass grova brott? Det r inte ringa narkotika vi snackar om utan rtt s rejla brott i lagens gon... Han mste snacka rejlt fr att komma undan med s mycket brott.
Citera
2015-02-17, 21:31
Bannlyst
Dykt upp ngot nytt om honom?
Citera
2015-02-17, 22:39
Medlem
T.J.Jacksons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samdrakholmgolar
Dykt upp ngot nytt om honom?

Sam, r grabben hela dan. En toppkille som jag hngt mycket med genom ren. rlig och ltt att ha att gra med och det r aldrig ngot tjafs med honom.

Larvigt med den hr smutskastningstrden om en s bra kille.
Citera
2015-02-18, 07:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av T.J.Jackson
Sam, r grabben hela dan. En toppkille som jag hngt mycket med genom ren. rlig och ltt att ha att gra med och det r aldrig ngot tjafs med honom.

Larvigt med den hr smutskastningstrden om en s bra kille.

r blatten golare?
Citera
2015-02-18, 09:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gossarsma
Ja han kommer undan med btfllning, dra upp knivar och soft air guns p folk, mordhot, utpressning, narkotikafrsljning m.m.

Hur kan polisen skydda honom fr spass grova brott? Det r inte ringa narkotika vi snackar om utan rtt s rejla brott i lagens gon... Han mste snacka rejlt fr att komma undan med s mycket brott.

hotar ngon/dig soft air gun?

vilken GaNgStEr !!! Vafan nita nollan rakt av.

och om han r en golare. Vad vntar du p?? Backar du fr en golbg s borde du skmmas!
Citera
2015-02-18, 17:08
Medlem
T.J.Jacksons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spiago
r blatten golare?

Fr att vara golare br man enligt accepterade definitioner fr det frsta vara kriminell och det r han mig veterligen inte. Som sagt en bra kille!

Fr det andra mste man ju gola ner ngon och det skulle min vn Sam Ashkan Drakholm aldrig gra.
Citera
2015-02-18, 17:08
Medlem
LilithSkovdes avatar
r denne Sam barn till en svensk och en icke-svensk? Jag tnker p hans namn. I vrigt s har jag aldrig hrt talas om honom, och jag bryr mig inte heller om vad han gjort och inte gjort.
Citera
2015-02-18, 23:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LilithSkovde
r denne Sam barn till en svensk och en icke-svensk? Jag tnker p hans namn. I vrigt s har jag aldrig hrt talas om honom, och jag bryr mig inte heller om vad han gjort och inte gjort.

Han har skyddad identitet / bytt identitet, han heter egentligen ngot annat. Grovt kriminell bakgrund, kolla lexbase.

Riktigt ful blatte r han
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in