Någon som ligger inne med lite info om denna Sam? Tydligen golade han ner en en del folk från Malmö, fick skyddad identitet efter detta och flyttade till Höganäs där han nu bor med sin flickvän Assal Firouzshahrestani.
Vad jag har förstått det som så är det många som vill bli av med både Sam och Assal eftersom dom båda tror att dom styr Höganäs och säljer mycket narkotika till unga, kör pillerpåverkad utan körkort, hotar folk och lite annat smått och gott. Förrförra sommaren hotade han en kille med pistol men åkte på stryk själv och senast förra helgen hotade han en annan kille med en machete men åkte även denna gången på stryk själv.
Vill veta lite mer om dessa 2 då man hör ganska mycket om dom båda just nu efter händelsen förra helgen.
Hörde igår att Assal jobbar på Ur&Penn på Väla och fick en ung tjej att köpa en del smycken utan kvitto, smyckena tog från jobbet och pengarna hamnade i egen ficka.
Hon hotade även 2 personer framför polisen förra helgen men polisen gjorde inget...förstår inte varför polisen håller dessa avskum bakom ryggen.
Som sagt du vet var de bor, du vet var han jobbar, du vet att han hotade folk för några dagar sen. Vad mer vill du veta? Låter mer som att du har nåt otalt med Sam men är för rädd för att göra nåt åt det själv.
Nu har du ju berättat vad kille och tjejen heter, var dom bor och jobbar + lite till. Är det en fråga då eller är det bara en uthängning från Din sida? Med tanke på att ditt konto är helt nytt undrar jag hur paret har sårat Dig?
Dom har inte sårat mig nej, vill som jag skrev i första inlägget att jag vill veta om någon annan har något om dom. Vet att folk från samma stad läser på denna sidan så därför jag frågade här
Dom har inte sårat mig nej, vill som jag skrev i första inlägget att jag vill veta om någon annan har något om dom. Vet att folk från samma stad läser på denna sidan så därför jag frågade här
Det är inte ovanligt att man bifogar domar när man pekar ut någon så utförligt som du gör och sen skriver att personen har golat ner folk i Malmö, skicka in vet ja, ladda upp papper som styrker det du påstår. Domar kan du beställa från tings/hovrätt och du behöver inte kopiera utan får dom via mail..
Jag vet inte vem personen/personerna är men tycker det känns lite knepigt att du startar ett konto här för att genast hånga ut personer bara för att du vill veta mer...
Senast redigerad av guldankan 2014-06-10 kl. 22:13.
Någon som ligger inne med lite info om denna Sam? Tydligen golade han ner en en del folk från Malmö, fick skyddad identitet efter detta och flyttade till Höganäs där han nu bor med sin flickvän Assal Firouzshahrestani.
Vad jag har förstått det som så är det många som vill bli av med både Sam och Assal eftersom dom båda tror att dom styr Höganäs och säljer mycket narkotika till unga, kör pillerpåverkad utan körkort, hotar folk och lite annat smått och gott. Förrförra sommaren hotade han en kille med pistol men åkte på stryk själv och senast förra helgen hotade han en annan kille med en machete men åkte även denna gången på stryk själv.
Vill veta lite mer om dessa 2 då man hör ganska mycket om dom båda just nu efter händelsen förra helgen.
Om, och jag säger om det överhuvudtaget ligger någon sanning i det du skriver så verkar det ju vara ovanligt svagbegåvat att flytta ifrån Malmö till Höganäs, som enbart ligger 9 mil bort, och där fortsätta sitt somaliska piratbeteende.. Dessutom verkar vår hjälte lida av lite sk "Raffa Pannkaka-syndrom", veva med tuffpuffra - och åka på däng, för att senare försöka igen, nu uppsnoffsad med machete - och åter igen bli tillrättavisad av sitt tilltänkta offer. Ägnar han sig möjligtvis åt skywalking och dörrsnickerier också?
Fast egentligen skulle jag nog knappt höja på ögonbrynen ifall det faktiskt stämmer det du beskriver. Personer med brottsbenägen hudfärg är ju inte direkt kända för att vara överambitiösa entreprenörer förutom när det gäller överraskningssex och andra MENA-relaterade Kartellenfasoner. Och tyvärr siktar ju de andra kamelmekanikerna (Förlåt Mona, jag glömde att majoriteten faktiskt har höga utbildningar, läkare, advokater och samhällsbärare* ) något så överjävligt vindögt med sina "pistååler" att man får klåda, så en välplanerad, väl genomförd självsanering är inget att hoppas på heller.
*Läs: Häxdoktor, shariatomte och terroristledare i Al-Kebab/Boko-Bål/Al-Queer/Muslimska bastuklubben.
Sammanfattningsvis, för att citera en riktig raketforskare, M. Toblerone von Antivit - "Svenskarna måste integreras i det nya Sverige, det gamla Sverige kommer inte tillbaka."
/En motivationshandikappad och inte alltför imponerad, dryg, småfet, fattig och ganska tråkig vit karl med underbetalt jobb och lägenhet i förorten. En "cis-man" enligt den miljömedvetna moralpanikspanelen - okränkbar och omöjlig att hata.
PS: Väntar spänt på Aftonbladets snyftis om hur snåla bidrag dessa islamister får, och att det minsann krävs en ny fritidsgård(!) i Höganäs, dessutom runkade Helin något om en nazistattack, troligtvis dem han försökte hota med "piståålen" och isoleringskniven, och de då _oprovocerat_ slog ner stackarn. Heilandes. Såklart! (Att de var nazister, det vet ju egentligen inte Jan, men han skriver så ändå, sägs det emot så dras rasistkortet.)
Sam Ashkan Drakholm råkar vara en synnerligen god vän till mig och jag tar illa vid mig när du förtalar honom på detta vis.
Sam är en hedersknyfel och befattar sig då rakt inte med narkotiska preparater. Han är en renlevnadsmänniska och vill inte fördunkla sina sinnen med sådant.
Att han skulle vara involverad i våldsamheter tror jag heller inte på. Han är alltför trygg i sig själv och med sina två meter och med sin välutvecklade muskulatur har han en naturlig auktoritet och så länge jag har känt honom har ingen vågat utmana honom.
Haha, ditt inlägg gjorde min morgon.. Om att Sam skulle vara en renlevnadsmänniska osv. Kan någon förklara hur man bifogar bilder så kan jag med glädje fota lite papper från en förundersökning där han förekommer!
Haha, ditt inlägg gjorde min morgon.. Om att Sam skulle vara en renlevnadsmänniska osv. Kan någon förklara hur man bifogar bilder så kan jag med glädje fota lite papper från en förundersökning där han förekommer!
Har du en bild så kan du lägga upp den på denna sida som flitigt används av flashback medlemmar. http://minfil.org/ladda-upp
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!