Ngon som ligger inne med lite info om denna Sam? Tydligen golade han ner en en del folk frn Malm, fick skyddad identitet efter detta och flyttade till Hgans dr han nu bor med sin flickvn Assal Firouzshahrestani.
Vad jag har frsttt det som s r det mnga som vill bli av med bde Sam och Assal eftersom dom bda tror att dom styr Hgans och sljer mycket narkotika till unga, kr pillerpverkad utan krkort, hotar folk och lite annat smtt och gott. Frrfrra sommaren hotade han en kille med pistol men kte p stryk sjlv och senast frra helgen hotade han en annan kille med en machete men kte ven denna gngen p stryk sjlv.
Vill veta lite mer om dessa 2 d man hr ganska mycket om dom bda just nu efter hndelsen frra helgen.
Hrde igr att Assal jobbar p Ur&Penn p Vla och fick en ung tjej att kpa en del smycken utan kvitto, smyckena tog frn jobbet och pengarna hamnade i egen ficka.
Hon hotade ven 2 personer framfr polisen frra helgen men polisen gjorde inget...frstr inte varfr polisen hller dessa avskum bakom ryggen.
Som sagt du vet var de bor, du vet var han jobbar, du vet att han hotade folk fr ngra dagar sen. Vad mer vill du veta? Lter mer som att du har nt otalt med Sam men r fr rdd fr att gra nt t det sjlv.
Nu har du ju berttat vad kille och tjejen heter, var dom bor och jobbar + lite till. r det en frga d eller r det bara en uthngning frn Din sida? Med tanke p att ditt konto r helt nytt undrar jag hur paret har srat Dig?
Dom har inte srat mig nej, vill som jag skrev i frsta inlgget att jag vill veta om ngon annan har ngot om dom. Vet att folk frn samma stad lser p denna sidan s drfr jag frgade hr
Dom har inte srat mig nej, vill som jag skrev i frsta inlgget att jag vill veta om ngon annan har ngot om dom. Vet att folk frn samma stad lser p denna sidan s drfr jag frgade hr
Det r inte ovanligt att man bifogar domar nr man pekar ut ngon s utfrligt som du gr och sen skriver att personen har golat ner folk i Malm, skicka in vet ja, ladda upp papper som styrker det du pstr. Domar kan du bestlla frn tings/hovrtt och du behver inte kopiera utan fr dom via mail..
Jag vet inte vem personen/personerna r men tycker det knns lite knepigt att du startar ett konto hr fr att genast hnga ut personer bara fr att du vill veta mer...
Senast redigerad av guldankan 2014-06-10 kl. 22:13.
Ngon som ligger inne med lite info om denna Sam? Tydligen golade han ner en en del folk frn Malm, fick skyddad identitet efter detta och flyttade till Hgans dr han nu bor med sin flickvn Assal Firouzshahrestani.
Vad jag har frsttt det som s r det mnga som vill bli av med bde Sam och Assal eftersom dom bda tror att dom styr Hgans och sljer mycket narkotika till unga, kr pillerpverkad utan krkort, hotar folk och lite annat smtt och gott. Frrfrra sommaren hotade han en kille med pistol men kte p stryk sjlv och senast frra helgen hotade han en annan kille med en machete men kte ven denna gngen p stryk sjlv.
Vill veta lite mer om dessa 2 d man hr ganska mycket om dom bda just nu efter hndelsen frra helgen.
Om, och jag sger om det verhuvudtaget ligger ngon sanning i det du skriver s verkar det ju vara ovanligt svagbegvat att flytta ifrn Malm till Hgans, som enbart ligger 9 mil bort, och dr fortstta sitt somaliska piratbeteende.. Dessutom verkar vr hjlte lida av lite sk "Raffa Pannkaka-syndrom", veva med tuffpuffra - och ka p dng, fr att senare frska igen, nu uppsnoffsad med machete - och ter igen bli tillrttavisad av sitt tilltnkta offer. gnar han sig mjligtvis t skywalking och drrsnickerier ocks?
Fast egentligen skulle jag nog knappt hja p gonbrynen ifall det faktiskt stmmer det du beskriver. Personer med brottsbengen hudfrg r ju inte direkt knda fr att vara verambitisa entreprenrer frutom nr det gller verraskningssex och andra MENA-relaterade Kartellenfasoner. Och tyvrr siktar ju de andra kamelmekanikerna (Frlt Mona, jag glmde att majoriteten faktiskt har hga utbildningar, lkare, advokater och samhllsbrare* ) ngot s verjvligt vindgt med sina "pistler" att man fr klda, s en vlplanerad, vl genomfrd sjlvsanering r inget att hoppas p heller.
*Ls: Hxdoktor, shariatomte och terroristledare i Al-Kebab/Boko-Bl/Al-Queer/Muslimska bastuklubben.
Sammanfattningsvis, fr att citera en riktig raketforskare, M. Toblerone von Antivit - "Svenskarna mste integreras i det nya Sverige, det gamla Sverige kommer inte tillbaka."
/En motivationshandikappad och inte alltfr imponerad, dryg, smfet, fattig och ganska trkig vit karl med underbetalt jobb och lgenhet i frorten. En "cis-man" enligt den miljmedvetna moralpanikspanelen - okrnkbar och omjlig att hata.
PS: Vntar spnt p Aftonbladets snyftis om hur snla bidrag dessa islamister fr, och att det minsann krvs en ny fritidsgrd(!) i Hgans, dessutom runkade Helin ngot om en nazistattack, troligtvis dem han frskte hota med "pistlen" och isoleringskniven, och de d _oprovocerat_ slog ner stackarn. Heilandes. Sklart! (Att de var nazister, det vet ju egentligen inte Jan, men han skriver s nd, sgs det emot s dras rasistkortet.)
Sam Ashkan Drakholm rkar vara en synnerligen god vn till mig och jag tar illa vid mig nr du frtalar honom p detta vis.
Sam r en hedersknyfel och befattar sig d rakt inte med narkotiska preparater. Han r en renlevnadsmnniska och vill inte frdunkla sina sinnen med sdant.
Att han skulle vara involverad i vldsamheter tror jag heller inte p. Han r alltfr trygg i sig sjlv och med sina tv meter och med sin vlutvecklade muskulatur har han en naturlig auktoritet och s lnge jag har knt honom har ingen vgat utmana honom.
Haha, ditt inlgg gjorde min morgon.. Om att Sam skulle vara en renlevnadsmnniska osv. Kan ngon frklara hur man bifogar bilder s kan jag med gldje fota lite papper frn en frunderskning dr han frekommer!
Haha, ditt inlgg gjorde min morgon.. Om att Sam skulle vara en renlevnadsmnniska osv. Kan ngon frklara hur man bifogar bilder s kan jag med gldje fota lite papper frn en frunderskning dr han frekommer!
Har du en bild s kan du lgga upp den p denna sida som flitigt anvnds av flashback medlemmar. http://minfil.org/ladda-upp
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!