• 1
  • 2
2014-06-07, 20:41
Bannlyst
Det är såhär att det är kaos i familjen nu och en familjemedlem måste fan in på psykakuten innan hon eller någon annan blir skadad. Jag vet fan inte vad jag ska ta mig till och personen går inte att resonera med. Jag vill inte ringa polisen för att det är jävligt pinsamt men jag vet inte längre om jag har något val vad fan ska jag göra hjälp mig snälla vad ska jag göra!
Citera
2014-06-07, 20:42
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RUDOLFHETERINTEJAG
Det är såhär att det är kaos i familjen nu och en familjemedlem måste fan in på psykakuten innan hon eller någon annan blir skadad. Jag vet fan inte vad jag ska ta mig till och personen går inte att resonera med. Jag vill inte ringa polisen för att det är jävligt pinsamt men jag vet inte längre om jag har något val vad fan ska jag göra hjälp mig snälla vad ska jag göra!
Ring.
Citera
2014-06-07, 20:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Ring.

men det är ju fan inte kul när det kommer en massa poliser utanför dörren vi bor i lägenhet. Det är det enda som hindrar mig. Förhoppningsvis har någon annan gjort det dock men jag tror inte det. Det är inte första gången det är kaos hos oss och grannarna har aldrig sagt något konstigt nog.
Citera
2014-06-07, 20:44
Medlem
melfokss avatar
Citat:

vad bra att du förklarade så mycket så att man kan ge ett bra svar...
Citera
2014-06-07, 20:45
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
men det är ju fan inte kul när det kommer en massa poliser utanför dörren vi bor i lägenhet. Det är det enda som hindrar mig. Förhoppningsvis har någon annan gjort det dock men jag tror inte det. Det är inte första gången det är kaos hos oss och grannarna har aldrig sagt något konstigt nog.
Vad skall du annars göra? Du är inte Harry Potter med en trollstav.

Är det allvarligt så ring.
Citera
2014-06-07, 20:47
Medlem
klart det inte är kul, har själv varit tvungen att tilkalla polis på familjemedlem i psykos, hade jag inte gjort det hade någon varit död idag..
Citera
2014-06-07, 20:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Vad skall du annars göra? Du är inte Harry Potter med en trollstav.

Är det allvarligt så ring.

Vad gör polisen när dom kommer????
Citera
2014-06-07, 20:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jikad
klart det inte är kul, har själv varit tvungen att tilkalla polis på familjemedlem i psykos, hade jag inte gjort det hade någon varit död idag..

Du har nog mer erfarenhet? Vad gjorde polisen när de kom?
Citera
2014-06-07, 20:54
Medlem
Polisen betedde sig som svin, pepparsprayade psykoshavaren x antal gånger, en av sprayningarna i min säng dessutom. Tog ut honom på uteplatsen där alla kan se, satte ner honom på marken med handfängsel och sprayade lite till. Dom kunde verkligen inte hantera situationen, men psykotisten var extremt aggressiv och försökte döda alla i sin omgivning.
Citera
2014-06-07, 20:58
Medlem
Varför fick personen psykos, och varför var det ingen luffare som bjöd på brass och gjorde följe till psykakuten istället, dom lyckas måla upp det som någon slags semester.
Citera
2014-06-07, 21:01
Medlem
Scarabeos avatar
Inte lätt att ge ett svar när man inte vet vad bakgrunden är.
Men är det så illa att någon kan bli skadad så bör psykakuten vara rätt plats.
Citera
2014-06-07, 21:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jikad
Polisen betedde sig som svin, pepparsprayade psykoshavaren x antal gånger, en av sprayningarna i min säng dessutom. Tog ut honom på uteplatsen där alla kan se, satte ner honom på marken med handfängsel och sprayade lite till. Dom kunde verkligen inte hantera situationen, men psykotisten var extremt aggressiv och försökte döda alla i sin omgivning.

Det har lugnat ner sig nu men kan bryta ut igen när som helst. Hon är sådan, man vet aldrig. SOm sagt det har hänt förr men senast det var såhär pass var över ett år sedan. Jag hoppas verkligen jag slipper ringa snuten!!!

Det du besrkiver är jag också jävligt rädd för ska hända.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in