• 1
  • 2
2014-06-07, 18:50
Medlem
Golden.Rations avatar
Halva centralstationen är avspärrat p.g.a. ett bombhot.
Citera
2014-06-07, 18:55
Medlem
BS som vanligt, kan tänka mig att bacon ringer in själva.
Citera
2014-06-07, 18:55
Medlem
Vet du om det var ett inringt sådant?
Citera
2014-06-07, 18:56
Medlem
"En man har omhändertagits av polisen, uppger frilansfotograf Björn Andersson som är på platsen."
gp.se
Citera
2014-06-07, 18:56
Medlem
VLAD0s avatar
Citat:
En man har omhändertagits av polisen, uppger frilansfotograf Björn Andersson som är på platsen.
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1....efter-bomblarm
Citera
2014-06-07, 18:58
Medlem
Golden.Rations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cay
Nej tyvärr, gick fram och försökte luska fram lite mer info men farbro blå är inte särskild pratglad för tillfället.
Citera
2014-06-07, 19:05
Medlem
VLAD0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cay
Inte så troligt när man haffar killen direkt.
Citera
2014-06-07, 19:17
Medlem
Golden.Rations avatar
Bombtekniker är på plats.
Måste ju bara vara en säkerhetsåtgärd med tanke på att Gm är gripen.

Edit: Det kanske är äkta ändå, utrustat bombtekniker med robot gick in för att avlägsna vad som kan vara bomben.
Senast redigerad av Golden.Ration 2014-06-07 kl. 19:29.
Citera
2014-06-07, 19:19
Bannlyst
Undrar vem som skrämmer upp oss?
Citera
2014-06-07, 19:28
Medlem
Nus avatar
Varför bombhotar man? Folk som gör det måste vara dom sämsta kriminella personerna som finns?
Citera
2014-06-07, 19:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nu
Varför bombhotar man? Folk som gör det måste vara dom sämsta kriminella personerna som finns?
Hur då, han som gjrode skrämde ju slag på personer i Centralstationen antagligen.
Citera
2014-06-07, 20:10
Medlem
Nus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
Hur då, han som gjrode skrämde ju slag på personer i Centralstationen antagligen.

Känner man ett djupt förakt mot oskyldiga människor så spränger man dom i luften. Man bara gör det för man psykiskt störd på ett konstigt plan. Men ett bombhot är så JÄVLA intetsägande. Som att skriva en lapp på en kiosk "Jag ska råna er imorgon 20.00" men inte göra det.

Jag förstår inte vad man får ut av det. Självklart blir folk rädda men egentligen borde man inte bli det för man gör ju allt för förhindra det. Tro fan att platsen kommer evakueras direkt, vad hade han väntat sig? Och att en bombpatrull kommer, vad fan hade han väntat sig? Vilken jävla pajas alltså! Troligtvis har idioten ringt in med ett mobilnummer som står i hans namn också.

Självklart uppmanar jag inte till det men det är så jävla meningslösa aktioner! Det tjänar INGENTING till! Är det en uppmaning för "Höj säkerheten" eller vad fan är frågan om?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in