2014-06-07, 16:34
Medlem
Har noterat att samma telefonnummer eller bilder dyker upp på adoos. Finns även folk som varnar för dessa nummer. Sen om deras varning är befogad är svårt att avgöra. Vet själv om en varning en eskort fick i skåne var fake då jag själv besökt henne och inte blivit "mördad".

Men vad är poängen med att lägga upp dessa annonser? Är det för att råna folk?

"Sanna" som är xx år dyker ständigt upp på adoos, hon bor tydligen i markaryd/växsjö/stockholm/helsingborg. Möjligtvis använder hon en teleport kanske?

Roligaste jag har sett hittills är foton som direkt avslöjar att personen inte alls kommer från Sverige eller bor i ett helt annat land. Bonuspoäng får de som använder riktiga skådespelare/porrstjärnors ega foton som "real pictures"

Om dessa nu verkligen försöker råna någon, då hoppas jag "fel" person ringer och de verkligen får betala med sina liv. Men sen samtidigt så ställer det till problem för alla andra eskorter som försöker vara professionella.

Gillar inte sexwork/rosa sidan, så adoos är typ den enda jag använder mig av.

Tycker att det är tillräckligt jobbigt vi gör en olaglig handling, sen ska vissa fjantar försöka råna en
Citera
2014-06-07, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KidBuu
Roligaste jag har sett hittills är foton som direkt avslöjar att personen inte alls kommer från Sverige eller bor i ett helt annat land. Bonuspoäng får de som använder riktiga skådespelare/porrstjärnors ega foton som "real pictures"

Fast hur vet du att de är fake? Gina Michaels annonserar ofta på svenska siter med sina egna bilder, hon är riktig skådespelerska/porrstjärna men det gör henne knappast till fake? Eller?
Citera
2014-06-07, 17:01
Bannlyst
Ryktena går att folk blivit bögrånade nästintill rånbögmördade, tur man inte köper sex
Citera
2014-06-07, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magban
Fast hur vet du att de är fake? Gina Michaels annonserar ofta på svenska siter med sina egna bilder, hon är riktig skådespelerska/porrstjärna men det gör henne knappast till fake? Eller?

Självklart inte. Men då kan hon oftast använda sitt namn eller länka till en hemsida. Tror knappast Jill Kelly själv bor i Eslöv och jobbar som eskort.

Citat:
Ursprungligen postat av MADM4N
Ryktena går att folk blivit bögrånade nästintill rånbögmördade, tur man inte köper sex

Bögrånade wtf!?

Har du någon källa på detta?
Citera
2014-06-07, 17:05
Bannlyst
Citat:
Självklart inte. Men då kan hon oftast använda sitt namn eller länka till en hemsida. Tror knappast Jill Kelly själv bor i Eslöv och jobbar som eskort.

Bögrånade wtf!?

Har du någon källa på detta?

Nej tyvärr bara hörsägen som kan vara spridd från någon som tycker illa om sexhandel men man bör nog vara försiktig!
Citera
2014-06-08, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MADM4N
Nej tyvärr bara hörsägen som kan vara spridd från någon som tycker illa om sexhandel men man bör nog vara försiktig!

Okej

http://www.adoos.se/postview?post_id=76913301

Även om alla hans annonser leder till betalsidor så tycker jag han har gått för långt nu. Tjejen är fan ett barn

Går det anmäla annonsen?
Citera
2014-06-09, 13:05
Medlem
starksmurfens avatar
Citat:
Okej

http://www.adoos.se/postview?post_id=76913301

Även om alla hans annonser leder till betalsidor så tycker jag han har gått för långt nu. Tjejen är fan ett barn

Går det anmäla annonsen?

Anmäl aset!!!!!
Ring polisen så hjälper dom till, detta är ett brott dom lägger prio på
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in