2005-08-22, 18:38
Bannlyst
Hej, har precis lagt av med snuset för nån dag sen... och sen dess har jag bara fått besvär, undrar om det beror på snuset eller något annat.

Får svårt att andas känns det som, typ som jag spänner halsmandlarna?? eller nåt sånt... och det känns som jag kommer spy vilken sekund som helst... det är inte så att jag känner ett psykiskt behov av snus... men dom här symptomen fick jag efter jag la av med snuset..

så jag undrar om det är en bi effekt, och om det är psykiskt eller fysiskt? Alltså om jag bara "inbillar" mig det eller inte....

För förra gången jag hade så här och stoppa in en snus i käften så försvann det....

Så det gör ONT att sluta snusa, och väldigt obehagligt, ,men jag ska sluta det har jag bestämt mig för....
Citera
2005-08-22, 22:52
Medlem
Don Fadäsos avatar
Du upplever abstinens min vän. Jag lider med dig. Tipset är att se till att du aldrig går hungrig, törstig eller sysslolös.

Lycka till!
Citera
2005-08-22, 23:53
Bannlyst
Ibland undrar jag hur dum i huvet jag är... hade glömt bort att det fanns abstinens =/ haha vilken jävla dum tråd jag skapade ååh ...

aja jag har min förklaring (ingen sömn) men visste inte att abstinensen kunde vara så där jobbig
Citera
2009-09-03, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av radikal08
Ibland undrar jag hur dum i huvet jag är... hade glömt bort att det fanns abstinens =/ haha vilken jävla dum tråd jag skapade ååh ...

aja jag har min förklaring (ingen sömn) men visste inte att abstinensen kunde vara så där jobbig

Hur har det gått?
Citera
2009-09-03, 16:36
Medlem
shells avatar
Testa ha en papperstuss under läppen om du kör cold turkey.

Placebo är din vän
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in