2014-06-07, 00:07
Medlem
SvartLeverpastejs avatar
Hejsan, jag undrar nämligen var jag kan hitta en bra kopia av en Gucci hatt (fedora eller buckethat liknande)
Ni som ska klaga på att jag inte köper äkta kan hålla det för er själva tack

Tack på förhand
Citera
2014-06-07, 00:10
Medlem
Ingenstans förhoppningsvis. Synd om människor som sparar ihop till dyrare accessoarer när det kommer WTs och köper samma sak för en struntsumma och dessutom sponsrar företag som lever på att plagiera folk som lyckats. Fast det är väl det som är korrelationen mellan fejkade saker och personer, människan är ofta också fejk?
Citera
2014-06-07, 00:17
Medlem
lustigpersons avatar
Citat:
Ingenstans förhoppningsvis. Synd om människor som sparar ihop till dyrare accessoarer när det kommer WTs och köper samma sak för en struntsumma och dessutom sponsrar företag som lever på att plagiera folk som lyckats. Fast det är väl det som är korrelationen mellan fejkade saker och personer, människan är ofta också fejk?

Tyst nu! Vi lever i en plagierande värld. Alla gör det. Vissa är mindre öppna om det bara.

Jag har f.ö ingen aning ts, varför är det så viktigt att det är en guccikopia? Kan du inte bara gå in i en vanlig hattaffär och köpa en annan hatt?
Citera
2014-06-07, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lustigperson
Tyst nu! Vi lever i en plagierande värld. Alla gör det. Vissa är mindre öppna om det bara.

Jag har f.ö ingen aning ts, varför är det så viktigt att det är en guccikopia? Kan du inte bara gå in i en vanlig hattaffär och köpa en annan hatt?

Varför sitter inte du på familjeliv/hamsterpajs forum? Du kan bara klicka dig in där och använda tangenterna.
Citera
2014-06-07, 00:25
Medlem
skeletonofcadavras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moderatkvadrat
Är vi alla gjorda av pengar, eller? Bli inte så upprörd att folk har en smidigare hantering av deras ekonomi, och inte är några jävla stureplanare som festar på papsens kreditkort. Välkommen till baksidan av kapitalismen, det här har vi skrivit under.
Citera
2014-06-07, 00:35
Medlem
MADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartLeverpastej
Hejsan, jag undrar nämligen var jag kan hitta en bra kopia av en Gucci hatt (fedora eller buckethat liknande)
Ni som ska klaga på att jag inte köper äkta kan hålla det för er själva tack

Tack på förhand

Finns fina för bara 200$ på Ebay
Citera
2014-06-07, 00:38
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skeletonofcadavra
Är vi alla gjorda av pengar, eller? Bli inte så upprörd att folk har en smidigare hantering av deras ekonomi, och inte är några jävla stureplanare som festar på papsens kreditkort. Välkommen till baksidan av kapitalismen, det här har vi skrivit under.

Haha! Att köpa dåliga kopior av låg kvalitet skulle vara att ha en smidig hantering av sin ekonomi var det dummaste jag har hört. Och att du tror att alla som kan köpa dyra prylar festar på pappsens kreditkort får mig att tro att du är max 20 år gammal.

Newsflash: folk med jobb kan ganska lätt spara till något de verkligen vill ha.
Citera
2014-06-07, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skeletonofcadavra

Vad gör mig till en "stureplanare"? Sluta vara så bitter och öppna upp ögonen. Det handlar om prioriteringar, vill man ha en gucci hatt får man spara in på annat. Har man råd med att alltid leva i lyx så är man lyckligt lottad. Bara för att jag anser att det är förkastligt att köpa anskrämliga plagierade skitsaker är jag ju inte omedelbart rik.

Har aldrig förstått vad som gjort det häftigt att ha fejkade märkeskläder, många har ju denna logiken:
"Jag köper saker som är speciella att ha, samtidigt hatar jag folk som prioriterar det och är avundsjuk men jag måste ändå ha samma kläder även om de är plagiat"
Citera
2014-06-07, 01:20
Bannlyst
Random souvenirbutik i södra Europa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här