Sitter på väldigt lite info men BO ska vara från Krokoms kommun. Ambulans fick starta om BOs hjärta.
GM bör efter vad jag hört inte leva många dagar, om ens timmar efter vad jag fått höra. Får väl hoppas på en utvisning för sin egen skull. Mycket lär nog vara snack men "Orten hämnas"?
Sitter på väldigt lite info men BO ska vara från Krokoms kommun. Ambulans fick starta om BOs hjärta.
GM bör efter vad jag hört inte leva många dagar, om ens timmar efter vad jag fått höra. Får väl hoppas på en utvisning för sin egen skull. Mycket lär nog vara snack men "Orten hämnas"?
Händelsen inträffade på Kyrkgatan i centrala Östersund strax efter klockan 23. Polisen har hört över tio vittnen som har sett hur gärningsmannen har hoppat på 20-åringens huvud när han låg ner på marken. Utredning av ärendet pågår.
Hoppas att BO klarar sig och klarar sig utan hjärnskador.
GM är enligt mycket säkra källor L***s b*****n. Han var ute med en från soc när han bestämde sig för att hoppa på killens huvud. Och enligt andra källor men ej bekräfta så ska han tydligen vart ute på permis.
Senast redigerad av lorrven 2014-06-09 kl. 17:26.
GM är enligt mycket säkra källor L***s b*****n. Han var ute med en från soc när han bestämde sig för att hoppa på killens huvud. Och enligt andra källor men ej bekräfta så ska han tydligen vart ute på permis.
Det är något missanpassat invandrardrägg på 18 år som är GM alltså?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!