2005-08-22, 14:07
Medlem
Spong666s avatar
Tjenna på er! en polare har hittat en kartong med Librium, men dom säljs ju inte sverige längre så jag hittade ingen info på fass. sökte lite här oxo men hittade ingen direkt info om dom. Är dom något att ha eller?
Citera
2005-08-22, 14:13
Medlem
Tydligen en av de första Benz. som kom?

http://www.whatmeds.com/meds/chlordiazepoxide.html
http://www.psyweb.com/Drughtm/librium.html
Citera
2005-08-22, 14:38
Medlem
Spong666s avatar
Jasså där ser man, men det gav ju inte så mkt info som jag ville ha, typ hur många man ska ta för att få ett skönt rus, hur man mår dagen efter osv osv
Citera
2005-08-22, 15:04
Bannlyst
Det är ett av de svagaste bensopreparaten som finns, de jag vet som provat "alla" säger att bara Tranxene/Tranxilen är sämre. En gubbe jag pratat med som var med när de kom ut sa att han brukade ta 200 mg för att öht känna av något, men då hade han gått på tjack+barbiturater dagligen under en längre period också, så börja med 50 mg, och höj med 30-40 mg i taget tills du förnimmer något. Och räkna med att det inte blir så mycket skojigare än så, likt oxazepam/Sobril så är det en av de bensosorter de flesta helt enkelt inte får något nämnvärt rus på alls.
Det är allt annat än en opiat.
Citera
2005-08-22, 17:02
Medlem
Spong666s avatar
men då skiter jag nog i det, för dom ligger på 10mg bara, och han har bara typ 10st kvar. fan jag som trodde det var starka grejor

edit: jag har inget röka nu så då blir det ju som vanligt svårt att sova, kan man ta kanske 20mg bara för att kunna sova bättre, alltså inte i rus syfte?
Citera
2005-08-22, 17:37
Flyttas till Övriga droger.

/Mod
Citera
2005-08-22, 20:31
Medlem
Spong666s avatar
ingen som kan svara?
Citera
2005-08-22, 21:29
Bannlyst
Jag har ju då inte testat klordiazepoxid men däremot ett gäng andra benso och erfarenheten av dem är ju att man inte behöver så mycket för att somna lättare, kör i dig 50 mg så kanske du blir lite skön på köpet innan du slocknar också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in