• 1
  • 2
2005-08-22, 13:34
Hej!

Läste någonstans att det tydligen finns en porrfilmsversion av Ika i rutan vid namn Ika i sketan. Någon som vet om det stämmer?
2005-08-22, 13:47
Medlem
dIRe_s avatar
Haha, detta var det roligaste jag läst på hela veckan. Ska definitivt prenumerera på denna tråd

Google ger en träff i ett annat forum:

http://www.kong.se/forum/?view=topic...836&forumId=12
2005-08-22, 13:54
Citat:
Ursprungligen postat av dIRe_
Haha, detta var det roligaste jag läst på hela veckan. Ska definitivt prenumerera på denna tråd

Google ger en träff i ett annat forum:

http://www.kong.se/forum/?view=topic...836&forumId=12

Ja, det var precis i den tråden jag läste om att det finns en "Ika i sketan". Frågan är ju bara om han talar sanning eller bara fular sig? Jag hoppas han talar sanning dock Det bästa vore ju en porrfilm med den äkta Ika nord, men det vore ju att hoppas på för mycket.

Såhär skrev killen i tråden:

"Det finns en porrfilmsvariant oxo av det som heter Ika i sketan. "

Jag kollade in killens konto för att se om det fanns någon e-mail att hämta, men tyvärr inte. Och jag är bannad på det forumet sedan flera år tillbaka så jag kan inte skicka PM just nu, men jag ska försöka skapa en ny användare och PM:a killen för mer info. Att hoppas på att någon här på flashback har filmen hemma i videhyllan vore ju det också att hoppas på för mycket, men å andra sidan är ju detta flashback så egentligen är ju chansen ganska stor.
2005-08-22, 14:20
Okej, har PM:at killen nu.... bara att vänta på svar.
2005-08-22, 22:52
Medlem
General Nogis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnslaveThemAll!
Okej, har PM:at killen nu.... bara att vänta på svar.

Vi väntar andäktigt på svaret.

PS. Ika är hetast!

MVH Ordf. för Ika Nords Fan Club, Sydsvenska Sektionen
2005-08-23, 14:23
Citat:
Ursprungligen postat av General Nogi
PS. Ika är hetast! :

Jag vet, jag vet... det är jobbigt att leva med vetskapen att man aldrig kommer att få henne. Och då menar jag extremt jobbigt. Jag tänker på Ika varje dag...
2005-08-23, 14:38
Medlem
Dennos avatar
Vad är det som är så bra med IKA?
Menar hon kunde inte prata ordentligt...rakade säkert sig inte under armarna osv...
2005-08-23, 15:14
Citat:
Ursprungligen postat av Denno
Vad är det som är så bra med IKA?
Menar hon kunde inte prata ordentligt...rakade säkert sig inte under armarna osv...

So? Förresten tycker jag hennes dialekt är sexig!
2005-08-23, 15:15
Medlem
Dennos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnslaveThemAll!
So? Förresten tycker jag hennes dialekt är sexig!

IIIIIKA I RYYYYYYYYTAN!

Kommer bara ihåg en fras och det var...Jag heter Ika och har varit dum..nu skall jag få mitt straff..

Givetvis sagt med hennes dialekt då..
2005-08-23, 15:33
Citat:
Ursprungligen postat av Denno
IIIIIKA I RYYYYYYYYTAN!

Kommer bara ihåg en fras och det var...Jag heter Ika och har varit dum..nu skall jag få mitt straff..

Givetvis sagt med hennes dialekt då..

Mmm, jag skulle gärna "straffa" henne.

Jag har Ika i rutan på VHS (beställde på megastore.se) så jag har några sköna Ika-citat på lager, eller vad sägs om denna:

"engång nä' ja va ute o gick så fick ja kiss övor hela maj!"

2005-08-23, 15:39
Medlem
Hylands avatar
Ika i Rutan är min stora barndomsfiende! Satan vad rädd jag var för henne! Alla mina polare verkar dessutom hålla med mig. Har drömt många mardrömmar om henne... :shoot2:
2005-08-23, 15:42
Citat:
Ursprungligen postat av Hyland
Ika i Rutan är min stora barndomsfiende! Satan vad rädd jag var för henne! Alla mina polare verkar dessutom hålla med mig. Har drömt många mardrömmar om henne... :shoot2:

Jag har snarare drömt våta drömmar om henne. Tydligen var jag hård när jag var liten för jag kan inte minnas att jag tyckte det var läskigt.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in