Citat:
Ursprungligen postat av
Liketed
Är det bara jag som ogillar honom?
Han resonerar inte direkt, bara agerar frustrerat och spelar på känslor. Inte bättre än diverse vänsteraktivister i mina ögon.
Han var "rolig" i början men han har blivit en aning tjatig nu. Väldigt svårt att ifrågasätta honom när han har fel också. Har man tur så får man ett svar, sen sköter hans community snacket åt honom.
Det är inte helt ovanligt att han börjar ett svar med "är du helt efterbliven eller". Sen stör jag mig på hur jävla dryg och jobbig han låter när han ska tillrättavisa någon. Riktig jävla bitterfitta. Hade han varit mer sympatisk så hade jag hållit med om att han har rätt till sin anonymitet. Men springer man runt och kastar bajs omkring sig så ska man även plocka upp och stå till svars för det.
Tycker det är väldigt märkligt att ingen polare från plugget, ex-flick/pojk-vän eller randoms i samma stad har outat honom än.
Bor han i en liten norrlänsk by där vardagen fortfarande lever kvar på 1700-talet eller? Han bor inte många mil från Jönköping iaf. Han kanske t.o.m är från Jönköping från början. Han har den dialekten iaf.