2017-12-28, 18:46
  #793
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
Jorå så att. Det gör det. Kan inte tvinga dig att fatta eller höra rätt.
https://www.youtube.com/watch?v=gyheLkAebPY
Citera
2017-12-28, 18:48
  #794
Medlem
kan man inte se varifrån han postar, så blir det en avgränsning?
Citera
2017-12-28, 18:50
  #795
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seabiscuit893
kan man inte se varifrån han postar, så blir det en avgränsning?

Det skulle väl vara om man vet exakt vilken skog han har filmat i när han har filmat utomhus men även då är det nog jävligt svårt
Citera
2017-12-28, 19:05
  #796
Medlem
mendokses avatar
Förstår inte hur man kan ogilla honom, kanske om man är en PK-idiot.

Han gjorde ju den populära Welcome to Sweden-videon under en tid då i princip ingen i media vågade säga att invandringspolitiken var fullständigt hjärndöd:
https://www.youtube.com/watch?v=3KSJY0c8QWw

Sen är det inte alltid jag orkar kolla igenom hans videos då de ofta innehåller för mycket fluff, och kanske inte är lika träffsäkra längre. Men hans bidrag till att öppna upp det svenska debattklimatet ska inte underskattas.
Citera
2017-12-28, 19:16
  #797
Medlem
Tycker faktiskt det är märkligt att man kan ha över 100.000 visningar på Youtube i lilla Sverige i stort sätt på varje klipp & ha 12.000 följare på Facebook utan att någon vet vem snubben är.

Någon måste ju gått i hans klass eller sett killen på stan eller systemet.
Citera
2017-12-28, 19:18
  #798
Medlem
Kom ihåg att En Arg Blatte kanske måste sluta göra videos om ni outar honom med namn här.

Sen instämmer jag inte med vänsterns påhopp om att han skulle vara opportunist. Har tittat på många videos han gjort och varje gång lyckas han sakligt debattera för sin sak. Han använder mer eller mindre enkla logiska argument och ett humoristiskt språk för att få fram det han vill säga.
Citera
2017-12-28, 19:22
  #799
Medlem
Men vadå outa han är ju Youtubekändis inte en annonym skribent.
Citera
2017-12-28, 19:25
  #800
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solarisX
Kom ihåg att En Arg Blatte kanske måste sluta göra videos om ni outar honom med namn här.

Sen instämmer jag inte med vänsterns påhopp om att han skulle vara opportunist. Har tittat på många videos han gjort och varje gång lyckas han sakligt debattera för sin sak. Han använder mer eller mindre enkla logiska argument och ett humoristiskt språk för att få fram det han vill säga.

Varför skulle han behöva sluta göra videos? Han tjänar en helt okej lön via Patreon redan.
Citera
2017-12-28, 19:26
  #801
Medlem
Frihetskrigets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Men vadå outa han är ju Youtubekändis inte en annonym skribent.

Precis. Visar man sitt ansikte i video efter video så lär man inte vara så bekymrad över anonymiteten. Så dum är fan ingen, och killen har väl mer eller mindre bevisat att han kan tänka... till skillnad från resten i idiotlandet Sverige.
Citera
2017-12-28, 19:27
  #802
Medlem
philz93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crimxon
Marknaden verkar ha tilltro till att Trump ska ta bra beslut(bland annat skattelättnader) därav ser vi Dow-Jones på rekordnivåer. Är det inte då Trumps förtjänst att ekonomin går bra?

Ang Bechir Rabani. Sök på Tyko Göteborg på facebook, så kommer du hitta ett klipp där Ingrid Carlqvist och ArgBlatte förekommer i en video tillsammans med Bechir. Mao inte så konstigt att det är ett ämne som engagerar honom.


Det är inte ArgBlatte det där. Det där är Conrad från podden "Ingrid och Conrad". Men de är ganska lika måste jag medge
Citera
2017-12-28, 19:33
  #803
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Tycker faktiskt det är märkligt att man kan ha över 100.000 visningar på Youtube i lilla Sverige i stort sätt på varje klipp & ha 12.000 följare på Facebook utan att någon vet vem snubben är.

Någon måste ju gått i hans klass eller sett killen på stan eller systemet.

Återstår då endast att han är rysk agent. De lär sig svenska snabbt. De underblåser "motpoliga"rörelser, för att skapa splittring i landet.

Hans åsikter är mycket tilltalande visst. Sen finns det andra som skapar opinion i andra frågor, på andra sidan, vilket på sikt skapar en härdsmälta.

Syns man inte så finns man inte. Och vi borde också kunna tror att om man syns, så finns man.
Citera
2017-12-28, 19:51
  #804
Medlem
Well,
Jag var förtjust i Bechir Rabani och jag är väldigt förtjust i EAB, Realistbloggerskan, Tino Sanadanji, Thomas Gur...
Ja i ärlighetens namn alla som ifrågasätter det tokiga etablisemanget och jag tycker att EAB gör det på ett skickligt sätt.
Däremot så verkar jag ha trott att han var bra mycket mer kändis än han var.
Trodde jag var ensam om att inte veta hans namn eller var han bor eller något annan om honom men snubben verkar ha passerat under all radar som finns
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in