Well,
Jag var förtjust i Bechir Rabani och jag är väldigt förtjust i EAB, Realistbloggerskan, Tino Sanadanji, Thomas Gur...
Ja i ärlighetens namn alla som ifrågasätter det tokiga etablisemanget och jag tycker att EAB gör det på ett skickligt sätt.
Däremot så verkar jag ha trott att han var bra mycket mer kändis än han var.
Trodde jag var ensam om att inte veta hans namn eller var han bor eller något annan om honom men snubben verkar ha passerat under all radar som finns