2017-10-27, 04:49
Avslutad
Cissi Wallin vill att hennes våldtäktsman ska få sitt straff för det han har gjort mot henne, han ska synliggöras. Men flickor och kvinnor som sexofredas och blir gruppvåldtagna av invandrare från Mena kan inte ens få ett sanningsenligt signalement publicerat i tidningen, ännu mindre berätta sin historia offentligt utan att bli stämplade som rasister och främlingsfientliga. Rektorer och lärare förminskar dagligen invandrares sexuella övergrepp på skolor genom att antingen relativisera det, skuldbelägga offret eller titta bort och låtas som ingenting. Offren får i många fall möta sin våldtäktsman varje dag i skolan.

Cissi Wallin är långt ifrån att vara en hjälte, tvärtom visar hon upp hyckleriet i all sin prakt.

Under många år har hon vetat hur förstörd man blir, både själsligt och kroppsligt, av en våldtäkt. Ändå har hon och hennes gelikar nekat alla offer, och deras anhöriga, som sköljer upp som en konsekvens av massinvandringsvågen upprättelse och behovet av att prata om upplevelsen och få uttrycka känslor och tankar om förövarna. Hon har varit med att skapa ett klimat i Sverige där våldtäktsmän av en viss sort ska skyddas och ursäktas, och propagerat för mer av samma destruktiva och kvinnofientliga invandring.

Invandrare ligger bakom i princip alla överfallsvåldtäkter och gruppvåldtäkter. Det är en verklighet som Cissi Wallin aktivt har verkat för.

Virtanen är ett äckligt svin som borde kastreras långsamt, men Cissi Wallin är inte så långt efter själv. Nu gnager värdegrundsråttorna sönder varandra. En del skulle kalla det poetisk rättvisa.
Senast redigerad av GenesisP 2017-10-27 kl. 05:47.
Citera
2017-10-31, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InTheFlesh
Två nya videos. En (https://www.youtube.com/watch?v=rOF89felo0E) som tar upp, bland annat, mörkandet av händelserna festivalen i STHLM där immigranter (*host* araber och afrikaner *host*) förgrep sig sexuellt på tonårstjejer, samt händelserna i Köln och hur vår psykosmedia hanterade händelserna.

Den andra (https://www.youtube.com/watch?v=nA9yjrqtWG0) om våldtäcktsstatistiken i Sverige och om hur immigranter (*host* araber
Bra sammanfattat, fullt med fakta och källor. Tycker ni ska sprida dessa klipp om ni tycker de är intressanta och relevanta.
https://youtu.be/SUtyocoVyXM
Citera
2017-11-09, 11:54
Medlem
lordofgoodandevils avatar
Lägg märket till en sak med "En arg blatte talar"

En arg blatte talar snackar bara skit om svenska ledare, och slår neråt på svenskar.

Det är därför han har en djävulsavatar, han låtsas vara för svenskar men ser ett frikort för att slå ner på svenska ledare.

En arg blatte bryr sig inte om svenskar.

"Svenskar är fittor" sa han.

Den lilla råttan bryr sig bara om att slå ner på svenska ledare som redan ligger.

Men jantelags, svenskar älskar det tydligen. Bra då kanske vi inte har kvar några svenska ledare? Har ni tänkt på det? Då kanske negerfetton kommer sitta på era plånböcker i framtiden.

ok?
Citera
2017-11-09, 12:32
Medlem
Klownfaces avatar
EABT är inte med i illuminati om du tror det, han gillar däremot hårdrock och det ockulta, därav symboliken han använder sig av skulle jag tippa på. Vilka ledare är det som kommer att försvinna på grund av Arga blattens videos menar du? Gustav Fridolin? De "ledare" jag sett han klanka ner på är knappt värda att andas så jag förstår inte varför du bryr dig om att han klankar ner på dom. Är du möjligen kulturmarxist och orolig för att det antagligen kommer att komma mer nationellt sinnade hårda ledare i framtiden när läget i landet blivit ännu värre och PK/globalist-ledarna faller bort en efter en?
Citera
2017-11-09, 12:50
Medlem
CannonDorfs avatar
En arg blatte talar, är en ganska typisk jugoslav i Sverige skulle jag säga. Nationalistisk, även (eller t o m i första hand) beträffande Sverige, ocensurerad och trött på drägget som väller över gränserna. Att han även klagar på svenskar och svenska politiker/ledare, ser jag som fullt naturligt.

Ska du ondgöra dig över invandrare så är det knappast juggarna du ska lägga energi på, de är på svenskarnas sida.
Citera
2017-11-09, 14:24
Medlem
kan groomar säkert svenska småtjejer på fritiden för att pådriva dekadensen och nedbrytningprocessen. Ja jävlar i min själ va ond han är.

skämt o sido så är EABT rätt vettig. Han säger det som mångar tänker, därför har han så stor kanal.
satanismen är intressant också, de santanister jag vet om är ofta väldigt ego och uppåtnäsa, de tror sig överlägsna andra, detta ser jag inte hos EABT.

Dock får man vara medveten om att det är teater, han tar ju om tagningar tills han är nöjd, detta säger han även själv. Han klipper o klistrar för att få allting att passa hans budskap och det är inte alltid genuina känslor han hänför.

Hur som helst är EABT en bra börja. Han säger det självklara, och folk behöver höra sånt. Alla "förstår och vet" men man agerar inte på det förän man får höra det från någon annan.

Typ som att man lät sitt rum vara stökigt som barn tills en vän sa att det var smutsigt hemma hos en, då städade man. Själv visste man att man var lat, men inte så lat att folk undvet att komma hem till en.
Citera
2017-11-09, 14:56
Medlem
Pluppiplupps avatar
Lägg märket till en sak med alla nya konton som har skapats på Flashback de senaste månaderna. Hmmm, vad är det "alla dessa användare" vill säga oss som läser och skriver här.

Till topic, så har han ju för fan rätt i det han säger, en stor del av det svenska folket är urblåsta idioter. Vilka var det som underlättade för somalier att komma hit till Sverige och ensamkommande män, jo Moderaterna i första hand. Ändå så finns det folk som är beredda på att rösta på skiten igen

Jag är medveten om att det finns de som tjänar pengar på invandringen och därför propagerar för mera sådan skit, vilket En arg blatte har påpekat också.
Han hugger dock också mot alla dessa idioter med en papegoja i huvudet istället för en hjärna.

Jag har läst mycket historia och om olika civilisationer i världen. Aldrig så har jag hört om en befolkning som har varit så villiga att låta sitt eget land och folk fara illa och gå under som det svenska folket.
Det är detta som han tar upp, må så vara på ett väldigt rakt på och hårt sätt, men det är den enda vägen tror jag för att få idioterna att vakna.

Sen ska man som individ inte ta allt han säger som "den stora sanningen", då gör man samma fel som idioterna har gjort. Du slutar tänka själv och låter andra tänka åt dig, eller så blir det ett kollektivt tänkande, vilket aldrig är bra.
Citera
2017-11-09, 15:05
Medlem
sonofnatures avatar
Han sätt att prata ger mig huvudvärk .

Ser inger positivt med honom .

Han e säkert påläst osv , men hans sätt att prata ger mig huvudvärk .

Jag hade uppskattat om han är tyst i fortsättningen!

Sen tror jag han har en diagnos. Han verkar fastnat

Precis som tanter med katter, de lägger ut en katt video på Facebook , sen består resten av livet att prata om katter med andra kattälskare

Han ger mej huvudvärk
Citera
2017-11-11, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Han sätt att prata ger mig huvudvärk .

Ser inger positivt med honom .

Han e säkert påläst osv , men hans sätt att prata ger mig huvudvärk .

Jag hade uppskattat om han är tyst i fortsättningen!

Sen tror jag han har en diagnos. Han verkar fastnat

Precis som tanter med katter, de lägger ut en katt video på Facebook , sen består resten av livet att prata om katter med andra kattälskare

Han ger mej huvudvärk
Ett av få erkännanden han gjort är att han är autistisk. Han är ett hycklande transkräk. Finns idioter som ser upp till fanskapet.
Citera
2017-11-11, 13:49
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RebelWithACause
Ett av få erkännanden han gjort är att han är autistisk. Han är ett hycklande transkräk. Finns idioter som ser upp till fanskapet.
Förlåt mig men vad menar du med "transkräk"? Är det nagellaget du tänker på eller vet du något som vi andra inte gör?
Citera
2017-11-13, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lordofgoodandevil
En arg blatte talar snackar bara skit om svenska ledare, och slår neråt på svenskar.

Det är därför han har en djävulsavatar, han låtsas vara för svenskar men ser ett frikort för att slå ner på svenska ledare.

En arg blatte bryr sig inte om svenskar.

"Svenskar är fittor" sa han.

Den lilla råttan bryr sig bara om att slå ner på svenska ledare som redan ligger.

Men jantelags, svenskar älskar det tydligen. Bra då kanske vi inte har kvar några svenska ledare? Har ni tänkt på det? Då kanske negerfetton kommer sitta på era plånböcker i framtiden.

ok?

Jag har gått gymnasiet med Blatten och kan svara på några av frågorna utan att outa honom.
I skolan var han feminist med rosarött hår i tofsar, flätor och lustiga frisyrer och på den tiden gillade han Gudrun. Reinfeldt var "dum" och utan att överdriva var han likadan som de vänster och feministprofiler som han hänger ut i sina youtubevideos idag.

Han är bosnier som han påstår. Inget påhitt. Familjen är muslimer och religösa. Mamman gick inte i huvudduk men det gör inte många religösa bosnier heller.
Han gjorde en stor grej av att vara invandrare vilket för honom var lite finare och andra fick behandla honom med silkeshandskar och lite fjäskigt. Muslimsk bosnier som var enligt honom finare än att komma från de övriga delarna i balkan. Det fanns ingen konkurrans av andra invandrare eller gäng på vår skola och ingen rasism. Inte på den tiden.
Vändningen kom när han själv blev drabbad av mångkulturen. Som han själv har sagt så har han diagnoser och fobier och resurserna minskade.
Sen träffade han ett ragg från det som tidigare var SDU och under den tiden var han pro SD men när ragget åkte ur SDU då var SD skit. En period med reklam för Direktdemokraterna följde och idioterna till följarna köper det utan att blinka.

Alla som gör någon konstruktiv mot vansinnet som pågått i Sverige senaste åren är förstås hjältar men tänker inte skänka honom pengar när han för det första hatar svenskar och det enda med Sverige som intresserar honom är bidragen. För det andra så betalar vi redan honom via skattesedeln eftersom han fortfarande går på bidrag vilket också tillsammans med hans psykiskt labila sida är vad som är orsaken till att han inte går ut offentligt med vem han är – han skulle bli återbetalningsskyldig för flera år!
Citera
2017-12-14, 22:33
Medlem
Hallhyttas avatar
https://www.youtube.com/watch?v=lqyYCsVMYuk&t=2s
I den här videon gör Blatten en rekorderlig tillsägelse åt de värsta trollen i sina kommentarsfält. Men på slutet säger han något som får mig att höja på ögonbrynen: att trollen ifråga kommer avskräcka folk från att på väg att bli "rödpillrade". Om han nu försöker ta avstånd från alt-right, varför använder han då deras terminologi?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in