Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-15, 17:35
  #649
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MinotaurusX
Det är så det ser ut. Även om många är nationalistiska och värnar om sveriges framtid så är det inte många som vågar att nämna det tyvärr.

Av oss som kämpar för sverige så ligger såklart vi nordbor som bott här sedan många generationer tillbaka högst till kurs.
Sen då ?
Om vi ska prata om politik så blir det svårare.
Både vi etniska svenskar, och och andra - 3:e generationens invandrare brukar ha ganska lätt för att prata om hur det är.
OM vi vill förhindra en fortsatt invation så är det vi svenskar, och invandare som kan göra något åt saken.

I nuläget kanske men det kan snabbt ändras. Özz kan slå sig för bröstet nu. Vad gör Özz och hans pajaspolare när bidragen är slut. När svensken inte längre pallar att betala världens högsta skatter.
Citera
2017-08-16, 00:34
  #650
Medlem
Sheen999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retepm.
I nuläget kanske men det kan snabbt ändras. Özz kan slå sig för bröstet nu. Vad gör Özz och hans pajaspolare när bidragen är slut. När svensken inte längre pallar att betala världens högsta skatter.
Özz går väl ändå inte på bidrag? Han är ju för fan komiker och "politisk expert", även om han är urusel på allt han gör.
__________________
Senast redigerad av Sheen999 2017-08-16 kl. 01:07.
Citera
2017-08-16, 00:40
  #651
Medlem
sonofnatures avatar
Ej så insatt i hans videos , men försökt lyssna .
Får mest huvudvärk .

Tycker han dumförklarar människor på ett sätt så han ser ut som en apa/clown på zoo.

-titta på mig jag e bäst å rolig .
Men man tycker mer- hållkäft å sitt ner
Citera
2017-08-16, 10:12
  #652
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sheen999
Özz går väl ändå inte på bidrag? Han är ju för fan komiker och "politisk expert", även om han är urusel på allt han gör.

Tja, man kan väl i bästa fall se han som en hovnarr. När hovet inte längre är i behov av hans tjänster eller tröttnar. Ja då är han med ute i kylan.
Citera
2017-08-16, 21:03
  #653
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Persetan
Få invandrare som är på er sida. Finns bara konstateranden kvar, som att ni är invaderade men betydligt värre än om det var militärt, för ni svenskar är uppdelade, en mycket stor del avskyr er och gör allt för att motarbeta er, dom styr Sverige och har majoritet. Ni kan klaga till ni dör och det kommer inte bli märkbar förändring.

Nu var inte tanken att få invandrare på våran sida på så vis.
Det jag hade i åtanke handlade mera om hur integrationen/invandringen fungerar, och hur det kommer att se ut på sikt. Segregerade områden, och white flight är ju inget nytt fenomen här, eller att det får konekvenser för både svenskar, och invandrare.

Det finns ju en hel del som vill leva gangsterliv, och livnära sig på knark, rån, och annat trams.
Sedan finns även andra som faktiskt vill försöka bidra till samhället. Att då ens tillhöra fel område gör det inte så lätt för dessa, jobbansökan hamnar antagligen i papperskorgen enbart efter att ha läst vilket område nämd person bor i.

Visst finns det många invandrare som föredrar att bo mångkulturellt, men tror att många hellre hade bott i ett mera svenskt område om tillfället gavs.
Massinvandringen gör det allt svårare om den fortsätter i samma takt som den gör nu. Resulterar med största sannolikhet enbart med större klyftor, och segregerade områden.
Citera
2017-09-14, 07:54
  #654
Medlem
ArgBlattePostars avatar
Angående videon jag gjorde om batikhäxor publicerade Expressen nyss något minst sagt snuskigt.

Här snackar Lina om relationen till sitt flyktingbarn;
Citat:
"Jag kan inte svara på om jag älskar honom, för jag vet inte. Det är en beroendeställning. Men vi har lärt känna varandra och vi har en tajt relation. Vi har bråkat, gråtit och diskuterat. Ibland vet jag inte vad vi håller på med. Är det min son, min bästa vän eller en vuxen man?"
http://www.expressen.se/nyheter/qs/f...ka-flyktingar/

Sagan om batikhäxorna och flyktingbarnen är det största politiska bedrägeriet i modern tid. Migranter importeras för att tillfredsställa medelålders kvinnor, det kostar skattebetalarna så pass mycket att offentliga institutioner som sjukhus och polis inte kan fungera ordentligt, och inte en enda journalist i Sverige har täckt den här storyn.

Det närmaste vi kommer till ett reportage är videon på 31 minuter jag gjorde för ett tag sen. Ren skandal. Hur kan Sveriges journalistelit lämna över verklighetsrapporteringen till en pundig snubbe på youtube?
Citera
2017-09-14, 07:57
  #655
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgBlattePostar
Angående videon jag gjorde om batikhäxor publicerade Expressen nyss något minst sagt snuskigt.

Här snackar Lina om relationen till sitt flyktingbarn;
http://www.expressen.se/nyheter/qs/f...ka-flyktingar/

Sagan om batikhäxorna och flyktingbarnen är det största politiska bedrägeriet i modern tid. Migranter importeras för att tillfredsställa medelålders kvinnor, det kostar skattebetalarna så pass mycket att offentliga institutioner som sjukhus och polis inte kan fungera ordentligt, och inte en enda journalist i Sverige har täckt den här storyn.

Det närmaste vi kommer till ett reportage är videon på 31 minuter jag gjorde för ett tag sen. Ren skandal. Hur kan Sveriges journalistelit lämna över verklighetsrapporteringen till en pundig snubbe på youtube?
Ryktet säger ju att Janne Josefsson har nånting på gång.
Citera
2017-09-14, 18:11
  #656
Medlem
ArgBlattePostars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Ryktet säger ju att Janne Josefsson har nånting på gång.
Om det stämmer kan det bli legendariskt.
Citera
2017-09-14, 19:15
  #657
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgBlattePostar
"Jag kan inte svara på om jag älskar honom, för jag vet inte. Det är en beroendeställning. Men vi har lärt känna varandra och vi har en tajt relation. Vi har bråkat, gråtit och diskuterat. Ibland vet jag inte vad vi håller på med. Är det min son, min bästa vän eller en vuxen man?"

Inte så svårt att läsa mellan raderna här.
Citera
2017-09-27, 19:15
  #658
Medlem
megasinned1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgBlattePostar
Angående videon jag gjorde om batikhäxor publicerade Expressen nyss något minst sagt snuskigt.

Här snackar Lina om relationen till sitt flyktingbarn;
http://www.expressen.se/nyheter/qs/f...ka-flyktingar/

Sagan om batikhäxorna och flyktingbarnen är det största politiska bedrägeriet i modern tid. Migranter importeras för att tillfredsställa medelålders kvinnor, det kostar skattebetalarna så pass mycket att offentliga institutioner som sjukhus och polis inte kan fungera ordentligt, och inte en enda journalist i Sverige har täckt den här storyn.

Det närmaste vi kommer till ett reportage är videon på 31 minuter jag gjorde för ett tag sen. Ren skandal. Hur kan Sveriges journalistelit lämna över verklighetsrapporteringen till en pundig snubbe på youtube?
Din video om gateway teorin tyckte jag var väldigt bra och du tar upp det riktigt korrekt. Spice är farligt legalisera cannabis!
Citera
2017-10-25, 21:09
  #659
Medlem
abborrmasters avatar
Senaste yt-videon om Virtanen e återigen din bästa hittils, Blatten!
Citera
2017-10-26, 22:38
  #660
Medlem
Finns det några fler svenska YouTubare förutom "en arg blatte talar" som pratar om liknande saker?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback