Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-06-04, 23:34
  #1
Avstängd
blazeDds avatar
Har suttit på diverse ungdomshem och behandlinghem i 4 år under åldern 14-17 sen från 18-19 och är fortfarande på ett behandlingshem... Ställ era frågor!
Citera
2014-06-04, 23:37
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blazeDd
Har suttit på diverse ungdomshem och behandlinghem i 4 år... Ställ era frågor!
Hur hamnade du där?
Är du / har du haft ett drogberoende och i så fall vilken drog?
Har du rymt någon gång?
Citera
2014-06-04, 23:37
  #3
Avstängd
Mamutis avatar
Du kan inte ha fått ligga så mycket i dina dar, har det förekommit några bögerier från din sida?
Citera
2014-06-04, 23:41
  #4
Medlem
Ghostdesperas avatar
Hur känns det att vara allmänt värdelös?
Citera
2014-06-04, 23:43
  #5
Avstängd
blazeDds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solvargen
Hur hamnade du där?
Är du / har du haft ett drogberoende och i så fall vilken drog?
Har du rymt någon gång?

Jag började röka hasch och testa diverse droger som benzo, tramadol och jag skolkade från skolan och gjorde småbrott då blev Soc inkopplad och jag fick åka på ungdomshem.

Jag har rymt 10-15 gånger sammanlagt, mest därför jag fick påbackning efter påbackning på mitt LVU.

Ja, jag är blandmissbrukare i dagens läge MEN jag är REN och villig för förändring (Vilket jag aldrig varit innan därför jag inte kom ifrån ungdomshemmen) främst subutex, cannabis, alkohol, ecstasy och benzo.
__________________
Senast redigerad av blazeDd 2014-06-04 kl. 23:47.
Citera
2014-06-04, 23:45
  #6
Medlem
Ångrar du dina val? Känner du dig själv som "trash"? Hur uppfattar du dig själv?
Citera
2014-06-04, 23:46
  #7
Avstängd
blazeDds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mamuti
Du kan inte ha fått ligga så mycket i dina dar, har det förekommit några bögerier från din sida?


Nej, inge bögerier överhuvudtaget visst jag har mani runkat men det är väl inte mer än mänskligt, jag har knullat när jag varit på permissioner, har även haft flickvän som bodde på samma ungdomshem ett tag då blev det mycket knulla.
Citera
2014-06-04, 23:47
  #8
Avstängd
blazeDds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostdespera
Hur känns det att vara allmänt värdelös?


Jag ser det inte som ett misslyckande, jag ser det som en erfarenhet jag kan hjälpa ungdomar när jag äldre som är i samma situation som mig.
Citera
2014-06-04, 23:47
  #9
Avstängd
Mamutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blazeDd
Nej, inge bögerier överhuvudtaget visst jag har mani runkat men det är väl inte mer än mänskligt, jag har knullat när jag varit på permissioner, har även haft flickvän som bodde på samma ungdomshem ett tag då blev det mycket knulla.

Trodde inte dem blandade tjejer och killar på såna hem men härligt för dig.
Citera
2014-06-04, 23:49
  #10
Avstängd
blazeDds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moderatkvadrat
Ångrar du dina val? Känner du dig själv som "trash"? Hur uppfattar du dig själv?

Visst jag ångrar mig mycket men jag mår inte dåligt i dagsläget jag ser det mer som en erfarenhet, men det som har varit det har varit just i dagsläget så är jag på rätt väg och nu får jag hjälp utav mitt behandlingshem och det var det som krävdes, att hamna på Sveriges hårdaste behandlingshem (Korpberget) och jag har hittat 12 Steg programmet som hjälper mig JÄVLIGT mycket att ha hopp om livet.
Citera
2014-06-04, 23:50
  #11
Avstängd
blazeDds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mamuti
Trodde inte dem blandade tjejer och killar på såna hem men härligt för dig.

Var endast på ett ungdomshem jag var på, på alla andra så har det endast varit killar.
Citera
2014-06-04, 23:50
  #12
Medlem
schnaasens avatar
Hur känns det att endast vara en belastning?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback