Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-07-31, 19:46
  #145
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aritgeo
Eftersom du är student så rekommenderar jag Campus1477. Relativt lugnt vissa tider på dygnet. Även stort utbud av olika aktiviteter man kan göra i grupp om du är intresserad av det


Tack för tipset. Ska nog vänta och se var jag kommer att bo innan jag bestämmer mig, men antar att Campus1477 ligger vid universitetet och gissar att det finns en hel del studentlägenheter i närheten av det? (sry, lite lat för att google).
Citera
2015-08-03, 22:27
  #146
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OCB-Filtret
Tack för tipset. Ska nog vänta och se var jag kommer att bo innan jag bestämmer mig, men antar att Campus1477 ligger vid universitetet och gissar att det finns en hel del studentlägenheter i närheten av det? (sry, lite lat för att google).

Ja, finns två stycken Campus1477. En vid Blåsenhus och en på Science Park. Beror på var du kommer bo, men ja, det är ganska nära till vissa studentlägenheter.
Citera
2017-04-10, 13:32
  #147
Medlem
vilket gym har minst besökare? är fan fullt överallt vill inte stå i en timme o vänta på o ta över nån maskin
Citera
2018-06-04, 17:08
  #148
Medlem
Ninjors avatar
Undrar lite detsamma som ovanstående (dock ett år senare), vilket gym är det en lugn och sansad stämning på utan överdrivna väntetider? Är Friskis Väderkvart helt uteslutet?

Jag föredrar ett lugnt och "avslappnat" gym. F&S Väderkvarn ligger bra till för mig, men om det är ett gym som kostar mer gör det ingenting.
Citera
2018-06-04, 17:15
  #149
Medlem
jpettersson1991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjor
Undrar lite detsamma som ovanstående (dock ett år senare), vilket gym är det en lugn och sansad stämning på utan överdrivna väntetider? Är Friskis Väderkvart helt uteslutet?

Jag föredrar ett lugnt och "avslappnat" gym. F&S Väderkvarn ligger bra till för mig, men om det är ett gym som kostar mer gör det ingenting.
Jag vet personligen inte hur det är att träna här, men som de flesta gym så varierar nog mängden människor beroende på när man tränar. Gymmet (det heter så) har ett gott rykte, bra utrustning och bra personer bakom som driver det. Det vågar jag rekommendera utan att ha ens tränat där.

https://gymmet.nu/
Citera
2018-06-04, 20:41
  #150
Medlem
fabhairdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjor
Undrar lite detsamma som ovanstående (dock ett år senare), vilket gym är det en lugn och sansad stämning på utan överdrivna väntetider? Är Friskis Väderkvart helt uteslutet?

Jag föredrar ett lugnt och "avslappnat" gym. F&S Väderkvarn ligger bra till för mig, men om det är ett gym som kostar mer gör det ingenting.

Friskis väderkvarn är hyfsat lugnt och avslappnat fram till 16:00, med fler människor i början på veckan. Finns sex platser för squats/bänk och två för mark. Ibland kan man får vänta lite på dessa, men sällan mer än 10 min. Maskiner finns det två av varje av, de behöver man sällan köa till.

Har tränat där ett tag och trivs bra, kör dock oftast på dagen eller efter 19:30.
Citera
2018-07-10, 12:19
  #151
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jpettersson1991
Jag vet personligen inte hur det är att träna här, men som de flesta gym så varierar nog mängden människor beroende på när man tränar. Gymmet (det heter så) har ett gott rykte, bra utrustning och bra personer bakom som driver det. Det vågar jag rekommendera utan att ha ens tränat där.

https://gymmet.nu/

Det är lite olika på helger och veckan vilka tider det är mest folk på och minst. Så man kan ringa och fråga, gäller ju alla ställer om man vill komma en tid där det är minst folk om man är intresserad av det. Tyckte om det när jag började men nu är jag så inne i mig själv att det oftast kvittar. Om de andra verkligen tränar och inte håller på med annat som att gräla om rätt sätt att träna och hur fel andra tränar för det är jävla inte roligt.
Citera
2024-02-22, 00:46
  #152
Medlem
Vilket Actic i Uppsala är bäst? Har provat Centralbadet men ofta stökigt där och litet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback