2005-08-22, 08:12
Medlem
Runka i Motvinds avatar
Jag ska till Psyk klockan 9 nu på morgonen, och jag har fruktansvärd dödsångest som gör att jag har sömnbrist varje natt och skall sedan sköta mitt jobb på dagarna.

Sist gav hon mig Propavan och sedan Lergigan, jag förklarade att det inte hjälper och att jag får jordens baksmälla dagen efter.

Vad ska jag säga för att få benso?
Citera
2005-08-22, 09:07
Medlem
anarquistas avatar
Förklara att det inte hjälper, såklart, med det du fått.
Citera
2005-08-22, 09:59
Medlem
Cykeltratts avatar
jag har gått hos psyk i snart ett år å fortfarande inte fått nå sånt...
Trilafon hjälpte mig en hel del att klara vardagen... men det är kanske inte sådana problem du har. Men fortsätt gå hos psyk och mal bara på hur keso du känner dig varje gång...
Citera
2005-08-22, 19:10
Medlem
Lukesters avatar
Det kanske beror på åldern? Första gången jag besökte psykiater fick jag Xanor, Stilnoct och Cipramil utskrivet. Jag var dock kanske 20 år gammal. Senare fick jag även Imovane av samma läkare. Jag gick inte på psykmottagningen ett år ens. Fick kognitiv beteendeterapi och lärde mig handskas med min panikångest.
Citera
2005-08-22, 21:49
Bannlyst
Panik attacker, får svårt att andas, pulsen rusar och håller på att svimma.

Gå till en vanlig läkare, dom är mer givmilda
Citera
2005-08-23, 20:34
Medlem
CpGurrAs avatar
Jag gick till familjeläkaren och bad om Imovan, är inte så kraftig lugnande som flunitrazepam, xanor och alla dem andra grövre pillerna. Ger inte heller någon större seghet på morgonen. Funkar skit bra för mig iaf.
Citera
2005-08-23, 21:51
Bannlyst
har av min rätt nya läkare fått. imovane och nu xanor 0.5 men dock bara 20st/3v intervall men skall klaga nu och säga att dom var för svaga att de jag användt mig utav innan var lila???he he

beror på hur bra man är på att ljuga ibland och se trovärdig ut
MVH Johan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in