Lite snabba tankar om gårdagen skönt att melodramatiska volatila Roma är tillbaka. Deras egna labila fans blir deras undergång. På Roma forumet har det ropats om Garcia huvud i snart 4 veckor
Detta för en tränare som överpresterade ifjol och en andra/tredjeplats för Roma iår är fullt normalt. Visst torsken mot Viola sved.... Men kul att Roma fans vill destroy/rebuild då de hade något som verkligen kunde hota Juve på sikt....
Inter gör i vanlig ordning bort sig, Mancini saknar heder och startar med sin cupmålvakt jag hade innan påvisat att jag trode Granata skulle "pissa" bort sin chans för att satsa på ligan. Istället är det alltså Inter som fortfarande vilar spelare för att vadå? sluta 8'a eller sjua? Högre upp kommer ni inte...
Lite inspiration från Inter forumet:
Typisk "Svensk" Inter supporter
Citat:
Spielhaus skrev följande:
Av hela mitt hjärta så ångrar jag att jag började följa Inter.
Finns fan ingen jävla anledning till att heja på det här laget. Ingen anknytning till laget och hatar hålan Milano. Den enda spelaren man gillar blir bänkad och när han väl spelar är det på fel position.
Spielhaus
Sänt: 2015-03-19 22:30
Har man väl börjat heja på ett lag så är man fast... Hade man varit rationell och valt ett lag och heja på idag kommer inte Inter top 20 på listan.
Plastig medgångsupporter någon?
& så det vanliga Inter svezia tugget (hatet)
Citat:
Juliooo
Sänt: 2015-03-19 21:41
mancini kan ta på sig ännu en förlust genom att envisas med sina idiotiska uttagningar i backlinjen. en blind hade sett att juan suger match efter match i sitt positionsspel. senil gubbhora får ryck på äcklet
Namn: Pejman [1908 † 2010]
Sänt: 2015-03-19 21:28
KOLLA PÅ DEN HÄR FUCKIN HORUNGEN JUAN
Det här är alltså ord om sin egna Maestrotränare som enligt historierevionisterna har tagit en hel del scudetti. Samt spelaren som Inter lyfte fram som den nya tuffare Thiago Silva under sin debutsäsong i Inter....