Citat:
Ursprungligen postat av
Golonka
Förstår faktiskt ingenting nu... Detta skulle ju vara så essentiellt och berikande.... Den här mångfalden och mångkulturen som genom öppenhet och entreprenörskap skulle sätta fart på den tristaste brukshåla och förvandla den till ett kosmopolitiskt välstånds-hub full med glada människor i möten över gränser och fördomar! Negrer och araber vid midsommarfesten och kebabsill till snaps och yoghurtdryck! Folkligt, festligt, fullsatt vid långborden!
Och alla dessa flitiga bävrar med sitt födgeni och påhittighet! Grönsakshandeln blomstrar, vi kan köpa falafel-smet på ICA! Hallelulja och prisa Herren för multikultievangelium!
Vad gick snett? Vad blev inte som man tänkt sig? De måste ju vara i full färd nu, flyktingarna som kom för en fem-tio år sedan... Hör man inte surret från elverktygen, känner man inte hettan från ässjorna och dånar inte hammarslagen mot städ i alla de verkstäder och företag vi kunde vänta oss, när alla dessa sanslöst duktiga och flitiga nu slagit ner bopålarna mitt ibland oss torra och fantasilösa svennejävlar.
Nu är det ju så här min gode vän att det tar minst 7 år innan
muslimska Übermensch kommer i arbete och det är i snitt, eftersom Nybro är en mer främmande miljö än en storstad (då det finns så många SD:are, ursäkta jag menar Rasister i den byn) så tar det givetvis längre tid för dessa
muslimska Übermensch att komma till rätta och börja producera, men när de väl gör det så kommer det bli Sandviken vinster av hela kalaset, de kommer tälja guld från gatorna, sanna mina ord.
Sen så är det ju också så att våra
muslimska Übermensch måste iväg på sin heliga plikt jihad där de måste slå ut bland annat Syrien, Irak, Afghanistan, Pakistan, Ryssland, Kina och USA, de är
muslimska Übermensch men att göra två saker samtidigt på två olika platser samtidigt det klarar de tyvärr inte av.
Men ge det tid. Kalifatet är på väg, the golden age kommer även till Nybro.
Sharmuta Akbar!