• 1
  • 2
2014-05-31, 19:06
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av provocative77
I helt skick är den där värd 20 000kr.
Det var standard budet jag fick för min hela T5:a med fina sommardäck. Behöll visserligen vinterdäcken.
Men det var samma mil o ett halvår sedan.
Bytesintervall på 16 000 mil o den remmen går av vid 26 000 mil. Otur eller extremt mkt slarv? Vad mer är slarvat om nu toppen skulle klarat sig?
Kör en som funkar i stället.

Du får gärna länka en S60 i 20 tusen prisklassen i trakten Skåne/Halland som är i bra skick. Är inget vidare på att bedöma bilar själv.
Citera
2014-06-01, 03:08
Medlem
toby79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Du får gärna länka en S60 i 20 tusen prisklassen i trakten Skåne/Halland som är i bra skick. Är inget vidare på att bedöma bilar själv.
Det är ju omöjligt att göra en bra bedömning utifrån en annons om den inte är ytterst välskriven. Missljud, svaga punkter, historik ser man sällan i annonserna.
Sen kan man ju fråga sig varför en rejält gammal Volvo är intressant. Visst, det är rätt skaplig bil för pengarna, men ändå. Varför just S60?
Är det ändå en S60 du är ute efter så skulle jag utökat mitt sökområde ytterligare, även om Skåne är stort. Dumt att missa ett klipp bara för att man inte kollade lite mer. Det rör sig ändå bara om en längre resväg om man nu köper bilen. Så får man ju även bonusen att man slipper köra en bil som dagligen stått parkerad utanför den lokala bordellen, eller vad det nu kan vara.
Citera
2014-06-01, 10:27
Medlem
utan.att.stannas avatar
http://mobil.blocket.se/stockholm/Vo....htm?ca=11&w=3

nyligen påkostad på bilia står det. Kanske följt servuce intervall och då har man väl ett års garanti från bilia dessutom. Rent spontant låter det bra. Inte i skpne lch lite dyrare men värd att kolla upp. Är lådan sköljd så kan det vara en bra sak också.
Citera
2014-06-01, 12:15
Medlem
provocative77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Kan inte länka till dem då de inte finns på annons. Jag la ut min på samma pris som alla andra o insåg snabbt att det var överpris. Bilen var iskall förutom alla som ville ge just 20.
Så att vissa står i 40 innebär inte att de får det.
Skambjud på de som ligger ute. Hittar du en säljare som förstått att den inte äger en guldgruva så har du köpt din bil.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in